Kayla:Cat timp a trecut?...
Ash:30 de minute.
Kayla:Of...Omule!
Ash:Nu avem ce face.
Kayla:Poti sa nu mai fi si tu atat de pesimist?
Ash:Macar eu sunt realist.O,sau dintr-o data va veni zana cea buna sa ne deschida usa?
Kayla:Mai taci...nu ma mai enerva si tu!Daca nu-ti convine,mai taci!Ma plictisesc sa-ti aud gura!
Ash:Ok.Atunci nu mai scot un cuvant.
Ash statea asezat pe niste saltele ce erau folosite la sala de sport pentru cursurile de gimnastica.Statea sprijinit cu spatele de perete si nu scosese nici-un cuvant dupa cum imi promise.Asteptam si asteptam,dar nici macar nu isi clintea privirea.Tot ce facea era sa tina ochii deschisi si sa priveasca in gol.
*Intre timp in sala de spot*
Se pare ca manager-ul echipei si unul dintre jucatori inca lipsesc.Domnul Robinson avea mari sperante de la acest meci.Incerca sa poarte discutii grele cu arbitrul,incercand sa-l faca pe acesta sa coopereze,amanand tot mai mult ora inceperii meciului.
Robinson:Va rog,ascultati-ma.Trebuie sa mai amanam inca putin.
Arbitrul:Imi pare rau,dar acestea sunt regulile,nu pot face mai mult.Deja am depasit termenul limita cu aproape jumatate de ora,iar lumea incepe sa puna intrebari.
Robinson:Atunci exista vreo posibilitate pentru schimbarea datei?
Arbitrul:Nu se poate.Biletele au fost vandute deja pentru data de astazi,plus ca multa lume a venit de departe sa vada meciul,si trebuie luate in calcul toate aspectele.
Robinson:Inca 15 minute,atat va cerem,va rog.
Arbitrul:Ah..bine,fie.Doar 15 minute.Vom anunta intarzierea.Dar,daca toata echipa nu este prezenta pe teren in urmatorul sfert de ora,va fi declarata infrangere prin abandon.Tineti minte.15 minute!Nici-o secunda in plus.
Robinson:Multumim.
~Atentie.Acesta este un anunt catre tot publicul prezent astazi la meciul celor de la 7Ford si Sf.Marcu.Va instiintam ca a fost anuntata o scurta intarziere datorita lipsei unui jucator si numarul diminuat al coechipierilor uneia dintre echipe.Meciul se va amana cu 15 minute,iar daca jucatorii nu se vor prezenta la posturi,meciul va fi anulat.Multumim pentru atentie si rabdare.~
Mou:Intarzie si mai mult?!L-au mai amanat odata.
Matt:Ceva nu e in regula.Cine nu e pe teren?
Otilia:Ash.Ash si Kayla lipsesc!
*Inapoi in depozit*
Arunc din cand in cand o privire la chipul lui inocent ce fixa o privire spre gratiile de la mica fereastra.Poate m-am adresat prea dur mai devreme si acest lucru l-a facut sa se simta prost.Nu vreau sa fie in starea asta din cauza ma.
Kayla:Scuze..poate ca nu trebuia sa fiu asa dura cu tine.A fost din cauza stresului.
Ash:Nu e bai.Sunt obisnuit cu raceala omaenilor.De la un timp,am devenit imun.Poti vorbi cu mine cum doresti.
Starea lui nu parea deloc tulburata.Sau....Off!Normal ca ascunde ceva.Nu poate sa ramana atat de calm intr-o situatie ca asta.
Kayla:Stii,cand doi oameni sunt singuri intr-o camera,de obicei,poarta discutii pentru a nu se plictisi.
Ash:Mh...Despre ce vrei sa clampani?
Kayla:Spune-mi despre tine.Adica...e prima oara cand stam atat de mult impreuna si suntem singuri,m-am gandit ca te pot cunoaste si eu.
CITEȘTI
Black Mistake
Genç KurguKyla este o fata in clasa a 11-a ce invata la liceul Sf.Marcu din Arinzonna.La inceputut semestrului,un coleg nou se alatura clasei,pe numele sau,Ash Looker.Era genul de baiat singuratic,care asculta doar rock,si se imbraca in culori sumbre.Era cata...