Misiunea (II)

800 65 8
                                    


*Imaginea de pe top reprezinta personajul lui Jay*Ash:-Ce cauti aici,cap sec?!Te mai intreb odata.

Kayla:Vezi,eram doar in trecere si-

Copii:Ashii!Ea e iubita ta?E asa frumoasa.Wowww,chiar va sta bine impreuna.

Ash:Nu,ati inteles gresit.Nici pe departe prieteni nu suntem. (apoi a ras fals)

Copii:Dar atunci de ce a venit dupa tine?De ce ne minti?Stim ca e prietena ta.

Marta:Gata copii,lasat-l pe Ashi impace.Poate ca este timid de fel si nu ne spune prea multe.

Ash:Repet,ea nu este-

Marta:Bine,gata!Haide-ti putin inauntru,vreau sa va arat ceva.

Doamna Marta ne-a invitat inauntru.Doarea sa ne conduca in camera copiilor.Am mers ceva vreme pasind pe un hol intunecat si debarasat,cu peretii ce parca erau crasniti cu unghiile.Scandurile din podea erau aproape sa se crape sub picioarele noastre,iar inceperea nu era exagerat de incalzita.Aveau o soba mica in capatul holului care avea rolul de a incalzii intreaga locuinta.Marta a merg in fata noastra deschizand camera in care erau asezate in linie 8 paturi de cate 2 persoane.

Marta:Cum spuneai ca te cheama,deaguta?

Kayla:Kayla...ma numesc.

Marta:Kayla deci.Un nume frumos.

Kayla:Va multumesc.

Marta:Vezi tu,cu fondurile pe care le-am primit de la Ash de alungul timpului,lucrurile au inceput sa mearga putin mai bine.Am cumparat asternuturi curate pentru paturile copiilor,soba aceea micuta si am avut bani chiar si pentru o masina cu lemne.

Kayla:Foarte frumos din partea lui sa aiba grija de voi.Intodeauna am crezut ca e fara suflet,dar vad ca exista persoane la care tine mai mlt decat la el.

Ash:Jeasus...De ce ma faci sa par un arogant?

Kayla:Vrei sa spui ca gresesc?

Ash:Oricum esti un cap sec,deci tot ce scoti oe gura e neinsemnat pentru mine.

Kayla:Off,iar incepi?!

Marta:Kayla,sa nu il lasi sa te supere,e mai temperamental de felul lui.

Adh:Nu sunt tem-

Marta:Ai mare grija de el,Kayla :)

Dupa aceste cuvinte ale Martei,picioarele mi s-au inmuiat si simteam cum imi vreau.Il iubea ca pe propriul ei copil,cum probabil,ii iubeste pe toti din casa asta.

Ash:Oricat mi-ar placea sa mai pierd timpul pe aici,am ceva treaba si trebuie sa plec.Imi pare rau.

Marta:Sa nu iti para.Iti multumesc ca ai trecut pe aici si ca ai grija de noi :)

Impreuna cu Ash,ne-am luat larevedere de la doamna Marta si de la copii,apoi ne-am indreptat spre iesirea din acel cartier.Strazile laturalnice imi dadeau fiori,plus ca se auzeau tot felul de agomote ciudate,caini vagabonzi si cate si mai cate.Ash avea tendinta de a-mi spune ceva...se comporta extrem de ciudat.
In cele din urma,niste cuvinte ii ieseau pe gura cu viteza unui taifun:
Ash:Ce mama dracu cauti aici?!
Kayla:De ce te enervezi asa?Am facut ceva atat de grav?
Ash:Ma urmareai,nu-i asa?
Kayla:Vezi sa nu!
Ash:Nu imi puteam imagina o persoana care sa depaseasca limita prostiei,dar tu esti un exemplu viu.Ai ideie macar unde ai ajuns?
Kayla:Nu stiu despre ce vorbesti...
Ash:Cartierul asta e extraordinar de periculos.E plin de vagabonzi,alcoolici,betivi,drogati si sa nu mai spun de violatori.Iti dai seama ce ti s-ar fi putut intampla?!
Kayla:Nu e nimic.Am fost atenta,nu e mare scofala.
Ash:A,da?!
Ce se?...Ce se...Nu imi pot misca incheieturile.Ash m-a lipit cu forta de un zis de caramida,iar cu toata puterea ma tinea strans de incheietura mainii.
Ash:Hai,riposteaza!Domnisoara eroina care nu se teme de cei periculosi.
Incercam din toate puterile sa ma eliberez din stransoarea lui,dar era imposibil.Ma imobilizase complet fiind incapabila sa ridic vreun deget.Oare ce intentii avea?Sper ca nu are ganduri murdare...Se apleca la gatul meu si ma musca,facandu-ma sa scot un suspin puternic.Buzele lui imi atingeau pielea moale a gatului,apoi lingand tandru muscatura.
Kayla:Te rog...ajunge...
Mi-e frica...nu pot sa cred ca a ajuns sa imi fie teama de el.Nu este cel pe care il credeam...e schimbat,total schimbat.Ochii mei varsasera usor o laacrima umeda ce se scurgea incet pe obraz.
Ash:Tss...
Dupa acest incident,ma lasase sa ma eliberez,privindu-ma adanc in ochi.
Ash:Cum a fost?(a spus pe un ton rautacios)
Nu scoteam nici-un cuvant.Nu mai puteam sa ii spun nimic.
Ash:Ai avut noroc pentru ca am fost eu.Gandeste-te,ce s-ar fi intamplat daca vreun drogat din prejur te-ar fi prins?Probabil te-ai fi violat,apoi te-ar fi ucis fara ezitare.
Avea dreptate in tot ce spunea.Chiar fusese vina mea.Dar imi doream sa stiu mai multe despre el,si nu as fi putut afla asta direct din gura lui.Se apropia cu pasi marunti spre mine,eu indepartandu-ma incet.
Ash:Uite.Imi pare rau ca am reactionat asa.Nu am vrut sa te fac sa plangi.Am vrut doar sa-ti arat la ce trebuie sa te astepti cand umblii prin astfel de locuri de una singura.Scuze...sper ca nu te simti prost.
Ma simteam bine cand il auzeam cerandu-si scuze in felul asta.L-am judecat gresit...chiar era un tip bun.Un tip bun ce isi ascunde personalitatea in spatele unei masti.
Ash:Esti ok acum?
Kayla:Da,sunt bine,nu iti face griji.Dar,tu de ce nu ai probleme cu locul asta?Nu iti este teama?
Ash:Am copilarit aici,cunosc lumea de prin jur,dar totusi locul nu e lipsit de pericole chiar si pentru mine.Trbuie sa fiu prudent.
Kayla:Ai grija...
Ash:Nu te teme.O sa fiu bine.
Spunand toate acestea,ne-am continuat drumul iesind in cele din urma inafara aleilor acelui cartier.
Ash:Eu o iau pe aici(imi spusese indicand spre dreapta).Sper ca un cap sec ca tine e destul de destept incat sa se intoarca singur acasa.
Kayla;Habar nu ai cat de capabila sunt.Jeasus....
A plecat inainte fara macar sa isi ia larevedere.Ma intreb daca dupa toate cele intamplate,comportamentul lui fata de mine se va schimba.Asta ramane de vazut.
Am asteptat 10 minute in statie,dupa care am luat autobuzul cu numarul 5 ce ducea la statia din aptopierea trenului pe care il luasem mai devreme.Am coborat,indreptandu-ma In fata pana ce dadusem de supermarket.A!Shit!De ce trebuia sa fie acolo?Matt era in fata supetmarket-ului uitandu-se in dreapta si in stanga.Cred ca ma cauta pe mine.Ups....uite ca m-a vazut.
Matt:Kayla!
Kayla:Heii....Ce faci aici?
Matt:Am plecat sa te caut.
Kayla:De ce...
Ah!Uitasem complet de cumparaturile pe care le aveam de facut.Cred ca am lasat plasele la locuinta doamnei Marta.
Matt:Unde ai fost?!Te-am asteptat 2 ore.
Kayla:Paiii...vezi tu...a...a trebuit sa o ajut pe Jess la niste treaba urgent si chiar i-am promis.
Matt:Jessica nu sta cumva in cealalra parte a orasului?
Bagamia-s!
Kayla:Ahm,si-a gasit un loc de munca la o patiaerie de pe aici.Cred ca va fi concediata repede.hah :))
Buna minciuna,nu cred ca va tine,am incercat...
Matt:Mergem pe incredere atunci. :)
Se pare ca merge mai bine decat ma asteptam.
Matt:Macar ai terminat cumpaeaturile dupa care te-am trimis?
Kayla:Ah!Scuze.Uitasem.
Matt:Nu-i nimic.Ma ocup eu de ele.Tu mergi si incearca sa-l ajuti pe Jay sa pregateasca mancarea.Ma intorc si eu imediat.
Kayla:Okey!
Am ajuns acasa in aprox 10 minute.Jay era in bucatarie pregatind pastele,dar nu oricum...la bustul gol...*nosebleed*.Abdonenul ala atat de ferm lucrat,sa nu mai zic de fundul ala super sexy!
Jay:O,ai ajuns?
Kayla:Dududu...adiccca da!
Jay:Ce Dumnezeu ai facut atata timp?
Kayla:Am ajutat o prietena,atata tot.
Jay:Ok,du-te si schimba-te,mancarea e gata imediat.
Am urcat in camera,facand un dus scurt,apoi schimbandu-ma in hainele de interior.Cand am ajuns iarasi jos,Matt era deja acasa.Urcase in camera pentru a se schimba si el.
Jay:Kayla!Se raceste!Grabeste-te!
Kayla:Viin!
M-am asezat la masa scotandu-mi in farfurie aproximativ 2 tone de paste peste care am turnat sosul.M-am asezat pe scaun,incepand sa mananc.Mi-am dat parul peste ureche,iar Jay facuse o fata ciudata.S-a apropiat de mine,dandu-mi usor la oparte patul de pe gat.
Jay:Ce e asta!?
O nu!Uitasem complet de semnul lasat pe gat in urma muscaturii lui Ash.
Kayla:Nu e ceea ce pare.
Jay:A,nu?Atunci ce e?
Kayla:Bine,poate e ceea ce pare...dar...dar nu e cum crezi tu.
Jay:Cine ti-a facut asta!?
Kayla:Pai...
Jay:Te mai intreb odata.Cine a facut asta?
A spus-o pe un ton dur,se vedea ca e serios.
Jay:S-a atins cineva ce tine?Ti-a facut ceva?Nu ma pune sa te dezbrac chiar aici sa verific.
Kayla:Nu s-a atins nimeni de mine,iti jur.Calmeaza-te,te rog.
Jay:Fa-ma sa inteleg!Fi sincera.Sau ii spun totul lui Matt.
Kayla:Okey,iti voi spune...Dar taci si asculta-ma.
Jay:Te rog.
I-am povestit lui Jay totul,pas cu pas,intreaga poveste,de la inceput pana la sfarsit.
Jay:Esti sigura in privinta tipului aluia,Kayla?E destul de dubios.
Kayla:Sunt sigura,stiu cum e el.Te asigur ca sunt in siguranta in preajma lui.
Jay:Tu decizi,totusi te sfatuiesc sa ai grija.
Kayla:Am,nu sunt proasta...
Jay:Bine,acum fugi la baie si mascheaza chestia asta cu putin fond de ten.Ai noroc ca Matt nu a observat-o.Si fi atenta,ca daca afla,intram amandoi in belele.
Kayla:Deci nu o sa ma spui? :)
Jay:Imi ramai datoare :)
L-am imbratisat pe Jay,apoi mi-am acoperit urma de pe gat.Cand ajunsese si Matt,am mancat cu pofta toti 3,neramandnd nici un firicel de mancare.
Cu burta plina m-am asezat in pat si am deschis laptop-ul verificand viber-ul.Se pare ca aveam ceva nesaje de la Ash:
A:Ai ajuns acasa?
K:Da.E totul ok.
A:Repeta pentru maine formulele alea si rezolva lista de probleme pe care ti-am dat-o.
K:Asa voi face.
A:Succes la studiu!Am ceva treaba.
K:Multimesc!Spor!
De cand imi scrie el mesaje?Ciudat...Si totusi care a fost faza cu ce s-a intamplat azi?Oare isi facea griji pentru mine?Eh...nu mai visa Kayla.Baiatul ala e prea arogant ca se exprime.Priveste adanc si concentreaza-te pe examene!Asta e prioritatea nr 1!
Pe cine pacalesc...nu imi pot lua gandul de la momentul in care m-a sarutat pe gat.Un fior imi trecuse prin tot corpul simtind atingerea catifelata a buzelor lui.Apoi limba lui jucausa urcand in sus si in jos....oare facuse asta doar pentru a-mi arata cat sunt de vulnerabila?Sau a facut-o pentru ca asa i-a ordonat sufletul?...
Va multumesc pentru aproape 300 de read-uri :* Comentariile voastre ma ajuta mult si ma bucur enorm ca va place cartea. Cius :*

Black MistakeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum