Greseala

552 58 9
                                    

Ziua de astazi a fost programata pentru desfasurarea petrecerii planificate.Este ora 3:00 dupa amiaza ,timpul care pare ca se scurge precum un rau tulbure.
Alex impreuna cu Otilia au plecat sa ia tot ce avem nevoie pentru deseara:cipsuri,bautura,sucuri etc.Kevin si cu mine am avut grija sa punem pe un CD cantecele noastre preferate fiind reprezentate de muzica comerciala de petreceri pe care toata lumea o asculta.
Dupa toate pregatirile s-a facut ora 6.Am ajuns de acord ca la 8 va incepe totul.
In momentul de fata ma plimb pe aleea de langa lac de una singura relaxandu-ma.Aleile erau pline de ciresii inmuguriti ce dadeau in perioada fructificarii.Ce imi mai plac ciresele proaspat culese.In copilarie obisnuiam sa vin aici cu fratele meu si parintii,jucandu-ne de dimineata pana seara sub ciresul bastran din mijlocul parcului.Acesta era locul in care imi puteam gasii armonia si ma puteam elibera de orice stres.Ma indrept usor inspre batranul cires cand observ ca cineva mi-a luat-o inainte.

Se auzea mangaierea blanda a unor corzi de chitara ce reuseau sa realizeze armonia compunerii unor versuri destul de triste.Melodia era blanda si calma,parca ducandu-te cu gandul la propriul trecut.Ramane de vazut cine era persoana care compunea acel cantec.Truchiul ciresului era atat de extins incat era greu sa vad despre cine era vorba.Nu am vrut sa deranjez sau ceva,asa ca m-am furisat tiptil pana ce am ajuns in dreptul ciresului.Ocolesc incet trunchiul gros al copacului si arunc o privire asupra cantaretului.

Ash?!Ce naiba?M-am gandit ca ar fi bine sa nu scot vreun cuvant si sa il intrerup.Probabil daca si-ar da seama ca sunt aici s-ar oprii,iar am sfarsii o discutie nasoala si el ar pleca.Prefer sa ii ascult cantecul.Trebuie sa recunosc,era unul foarte bun care reusise,nu stiu prin ce mijloc,sa ma atinga la suflet.Se pare ca versurile cantecului erau adresate unei persoane foarte speciale pentru el:

~You loved me more than anyone

I look at the sKy and i remember you

The big and bright star is you

Looking at me...

Protecting me...

You're the one who give me the life...

You are my hope...

Remember that,mom..

I'll never forget you...

And please...don't forget me...~ (sper ca am scris bine si nu am gresit nimic)

Traducere:M-ai iubit mai mult decat oricine.Privesc la cer si imi amintesc de tine.Steaua cea mare si stralucitoare esti tu.Privindu-ma,protejandu-ma.Tu esti cea care mi-a daruit viata,tu esti speranta mea.Tine minte asta,mama...niciodata nu te voi uita.Si te rog...nu ma uita.

Cantecul s-a incheiat cu acele ultime versuri.Mai mult ca sigur cantecul acela fusese dedicat mamei lui.Din cate imi dau seama, se pare ca nu mai este in viata.Imi pare rau pentru el..m-as duse ca il strang in brate.Chipul lui varsase usoare lacrimi,Avea nevoie de cineva...dar nu de mine.Am decis sa nu ma mai bag in viata lui sub nici-o forma.Imi desprind mainile de pe copac si ma indepartez cu prudenta in speranta ca nu ma va auzi.Ar cam fi timpul sa ma indrept spre casa.

*Kevin POV*

Kevin:Gata?

Alex:Asteapta mai,nu sunt programator de computere.

Kevin:Trebuie doar sa postezi asta,ce mare branza?

Alex:Ok.Fuh.Cred ca am reusit.Ce text sa bag?

Nathan:Amm...nu stiu?Veniti?!Petrecere?Bautura,muzica,distractie,chestii de genul.Gandeste si tu putin.

Kevin:Bun,daca ai terminat,sa ne grabim.Trebuie sa ajungem inaintea Kaylei.

*Kayla POV*

Este trecut de ora 7 iar eu ma indrept spre casa infulecand niste galuste dulci pe bat,specialitate japoneza.Cand am intrat pe strada am observat o gramada de masini parcate de o parte si de alta a strazii in apropierea casei mele.Parca ar fi fost o nunta,Ce e cu atatea masini?!Muzica ce rasuna din casa mea se putea auzi de la 2 km.Toate becurile aprinse,usa de la intrare deschisa...Nu ziceam ca am programat-o pentru ora 8??De ce mai devreme?De ce nu am fost si eu anuntata?

Black MistakeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum