Zilele de antrenament ale echipei de baschet se scurgeau rapid.Maine este ziua cea mare in care echipa va participa la nationale.I-am privit pe baieti antrenandu-se si observ ca munca in echipa merge excelent.Se pare ca s-au obisnuit usor si Ash a reusit sa se integreze cu bine.
Totusi,unele aspecte ii nemultumeau pe toti.Defensiva echipei e de 10 ori mai proasta decat de obicei.Kevin continua sa faca greseli absurde.Era complet cu capul in nori.
Robinson:Bolt!Ai prefera un patut moale si pufos in care sa te odihnesti?
Kevin:Nu domnule!
Robinson:Atunci nu mai visa si concentreaza-te naibi la joc!Echipa depinde de tine!
Kevin:Bine.Imi pare rau!
Orele de antrenament s-au terminat curand.Cu totii au plecat la dusuri iar eu plecasem sa imi schimb hainele.Cand am iesit din vestiar,la usa ma intampinase Ash.Singurul lucru pe care il purta erau o pereche de boxeri negrii,abdomenul sau bine lucrat iesind perfect la iveala.Pe deasupra era complet ud,si nu facea altceva decat sa se stearga in cap cu un prosop.Doamneeee sfanta pleskavita!!Si asa nu inceteaza sa ma atraga,dar pe deasupra,mai e si dezbracat si ud!
Ma observase in cele din urma holbandu-ma la el ca o idioata.
Ash:Credeam ca ai plecat deja.
Kayla:A...intentionam sa fac asta...tu...ai de gand sa pui ceva pe tine?
Ash:Sa stii ca nu intentionam sa apar asa in fata ta,daca la asta te gandesti.
Kayla:Lasa-ma sa te ajut cu asta.
Am pus mainile pe prosopul ce ii acoperea parul,incepand sa fac miscari rotative,apoi imprastiate incercand sa ii usuc maciuca.Faptul ca nu a incercat sa ma opreasca sub nici-un chip,fusese o surpriza placuta pentru mine.In timp ce ii ciufuleam si mai tare maciuca,il priveam in ochii lui ce se puteau vede perfect acum din cauza ca parul nu ii mai atarna peste ochi.Privirile noastre au incremenit pentru cateva secunde,dar apoi ne-am revenit la normalitatea noastra.Kayla:Auzi,te-ai gandit vreodata sa te tunzi putin?
Ash:Parul meu e perfect asa cum e.
Parul lui era atat de lung incat sa dea inspre ascpectul unui baiat Emo.Totusi,o mica tunsoare nu face rau nimanui.
Ash:Bine,e suficient.Nu vreau sa ne vada cineva.
Kayla:Ar fi vreo problema?
Ash:Ideia e ca lumea incepe sa traga concluzii pripite.Daca vom fi vazuti,in tot liceul se va raspandi zvonul ca suntem impreuna.
Kayla:A...ha(am spus putin descurajata)
S-a intors imprejur si se indrepta catre vestiatul sau.Mama...stiti cum se spune,nu doar baietii se uita dupa fundul fetelor,nu?Doamneee,ce mai cur!
Kayla:A...scuza-ma!
Ash:Ce e?
Kayla:Ai ceva planuri pentru dupa-amiaza asta?
Ash:De ce?
Kayla:Pai-
In secunda urmatoare,in spatele nostru aparu Kevin,acesta fiind din fericire imbracat.Parea ca vrea sa imi adreseze cateva cuvinte.
Kevin:Heii,ce faceti?
Kayla:Ce te intereseaza?
Kevin:Vroiam sa fiu prietenos,atata tot.Nu te impacienta.Asculta,nu ai vrea sa imi fi de ajutor in dupa-amiaza asta?Am nevoie de tine.
Kayla:Eu-
Ash:Scuze,daaar-(a spus brunetul intrerupandu-mi discursul la prima silaba).Eu si domnisoara de langa mine ne-am facut planuri pentru astazi,asa ca imi pare rau ca te dezamagesc.La revedere!(i-a facut din mana in semn de:dispari naibii odata!)
Kevin:Aaa,okey?Bine,am priceput.Atunci poate altadata.Salut.
S-a intors fara a spune vreun cuvant,si-a luat geanta in spate si a parasit sala vestiarelor.Oare ce vroia sa faca tipul asta?Ce intentii mai avea?Este curios...
CITEȘTI
Black Mistake
Teen FictionKyla este o fata in clasa a 11-a ce invata la liceul Sf.Marcu din Arinzonna.La inceputut semestrului,un coleg nou se alatura clasei,pe numele sau,Ash Looker.Era genul de baiat singuratic,care asculta doar rock,si se imbraca in culori sumbre.Era cata...