Dupa atata timp

1.6K 87 10
                                    

*RING RING RING RING*

-Fuck!!Inchide-te odata !

Am aruncat capul inapoi in perins moale,care pentru mine era mai mult decat paradisul.Eh...inca 5 minute...Sau ar trebuii sa ma ridic.A,asa e...azi am scoala.

-Ceeeeeeeeeeee????????!!!

Ceasul indica ora 7.30.Nu se poate !Intarzii in prima zi a semestrului!Dau fuga la baie,ma spal pe dinti,apoi arunc periuta executand o miscare cu bolta,aceasta aterinzand in toaleta.M-am imbracat in mai putin de un minut.Fuck...inca n-am mancat..O ideie buna :) Imi indes o felie de paine in gura si arunc un mar in geanta.M-am grabit atat de tare incat m-am incaltat cu stangul in dreptul si m-am impiedecat.Am plonjat pe poarta cu viteza unei mitraliere si alerg cu 200 km/h spre statia metroului.Am coborat scarile cumparand rapid un bilet dar perfect,se pare ca am pierdut cursa.Nice...Gj...Esti geniala...Poate mai am o sansa sa prind autobuzul.M-am indreptat spre statie si am urcat luand loc pe ultimul loc din spate al autobuzului.Autobuzul nu mergea foarte repede,dar inca mai aveam o sansa sa ajung la timp.Automobilul a oprit iar eu am coborat degajand cu viteza in directia campusului.

A,apropo,numele meu e Kayla,implinesc in curand 17 ani si am ajuns sa merg la unul dintre cele mai bune licee din Arizonna cand parintii mei au decis sa ne mutam aici.Sau mai bine zis mama mea.Am un par saten inchis si ochi caprui,nu e cine stie ce,ochi mari si fruntea rotunda,buze pline etc etc.Tatal meu a murit intr-un accident rutier acum doi ani,si ii duc lipsa in continuare.Dar viata nu iti ofera doar beneficii,asa-i?Mdea...o fuck...

Cine a pus piatra aceea in calea mea?Bine ca nu m-a vazut nimeni.Reputatia mea ar fi distrusa,nu ca as avea vreuna.Inca putin...inca putin...in sfarsit...sfantu' Dumniegod.Am ajuns in sfarsit.

E 7.59...glumesti?!Exact la timp.O uite-le si pe alea doua:

K-Mou!Jessica!

M-Kay.Ai intarziat ! Si ce ai patit la genunchi?

K:Doar m-am impiedecat,nu-i nimic.Si nu am intarziat.Este 8 fix.

J:Si cum te simti in prima zi din semestrul 2?

K:Ca in prima zi din clasa 11...

J:Scuze...m-a luat gura pe dinainte.Iarta-ma.

Si...amintire!Sunt singura care nu am fost prezenta la scoala un semestru intreg.S-a intamplat sa patesc un accident grav si am fost in coma in coma pentru 5 luni.Si partea proasta este ca am pierdut foarte multa materie pe care mi-e greu sa o recuperez de una singura.Cred ca voi imprumuta notitele de la fete..dar trebuie sa gasesc pe cineva sa ma mediteze.Si...astfel am inceput semestrul 2 din clasa 11....

M:Kay,in ciuda faptului ca ai lipsit cam mult,ai ramas in clasa de avansati.Nu-i super?!Sunt asa geloasa pe tine!

K:Mda...asta daca reusesc sa imi iau examenele.Nu sunt incheiata la nici-o materie.Si este extrem de dificil...mai ales matematica...

J:Lasa,o sa reusesti tu.Nu degeaba te aflii printre avansati :D

K:Deci o sa ma aju;tati voi?!

M:Am vrea,Kay,dar e o problema.

K:Mai exact?

M:Clasa de avansati are ore de dupa masa.Noi suntem in clasa B,asa ca dimineata se tin cursurile noastre.Imi pare rau Kay.

K:Dar...asta inseamna ca nu o sa mai iesim?

J:Weekend-ul va fi doar al nostru.Asa ca sa nu iti faci planuri.Ok? :)

K:Bine :) Ma bazez pe voi :D Wait a minute....Asta inseamna ca,..am pierdut metroul,am cazut de aproape mi-am spart moaca si periuta mea a sfarsit in toaleta,iar toate astea degeaba...si eu am ore dupa masa...Genial Kayla,again...

M:Stai linistita.Du-te acasa,si introarce-te apoi.Ar fi bine sa pansezi rana aia,inca sangereaza.

K:Ne vedem la 2!Bye fetelor !

M &J:Ne vedem !!

Se pare ca acum am norocul de a prinde metroul.Mou mi-a imprumutat notitele ei de pe primul semestru,si sper sa apunc sa copiez cat mai mult pana cand ma voi intoarce aici.Dar invatatul va fi un adevarat calvar.Mou...cea mai buna prietena a mea din clasa a 9-a.S-a mutat aici din Tokyo si era la inceput genul de *4ever alone* pana cand eu si Jessica ne-am imprietenit rapid cu ea.Deci eu+Mo+Jess=BFF :D

Black MistakeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum