A trecut o saptamana din momentul in care credeam ca sunt pe cale sa pierd cea mai pretioasa persoana din viata mea.Fisura din inima s-a vindecat repede si am putut sa reiau lucrurile de unde le-am lasat.Aceasta este ultima zi pe care o voi petrece in acest spital inconjurata de 4 pereti albi.Matt mi-a adus niste piese de imbracaminte din dulapul meu de acasa.Le-am luat pe mine,tragandu-mi fusta visinie pana la talie,apoi lasand tricoul negru si scurt sa cada in jos.M-am incaltat cu o pereche de sandale si mi-am luat lucrurile pe care era sa le las in urma.
Doctor:Va voi conduce pana la iesire,domnisoara.Aveti grija sa nu uitati nimic.
Kayla:Multumesc.Cred ca am luat tot.
Am aruncat o ultima privire in acea camera inainte sa inchid usa,sttind ca a fost precum casa mea timp de aproape 2 saptamani.Domnul doctor ma insotea,coborand impreuna pe scari si ajungand pe holul principal,unde luasem loc pe una dintre canapelele pentru oaspeti,asteptand sa ii dea drumul si lui Ash.Am asteptat cateva minute uitandu-ma cand la ceas,cand la oamenii ce treceau pe langa mine,cand la masinile ce opreau in parcarea din fata spitalului.Ticaitul ceasului ma enerva la culme...mai taci azi!Si asistenta aia ce tocmai cobora de la etaj...aproape ca imi vine sa merg la ea si sa-i trag jos fusta aia scurta ce arata super indecent pentru job-ul ei.
Am stat in continuare pe acea canapea asteptand vreo jumatate de ora,intr-un final vazandu-l pe Ash coborand scarile si ajungand pe hol.Purta un tricou alb simplu,blugi negri rupti in genunchi si o jacheta de piele neagra.
Kayla:Ai intarziat.
Ash:Nu imi amintesc sa fi stabilit vreo ora fixa.
Kayla:Oricum nu te iert pentru ca m-ai facut sa astept.
Ash:Nu te mai impacienta,ma revansez eu mai tarziu.Mergem?
M-a luat de mana si impreuna ne-am luat larevedere de la domnul doctor ce fusese foarte politicos cu ambii si ne urase numai bine.Am parasit incinta spitalului dorind sa ne indreptam spre statia de metrou.
Acum ca ma gandesc...cred ca e prima oara cand ne tinem de mana in public fara sa ne pese de ceea ce gandesc cei din jurul nostru.Sute de fete care treceau pe langa noi incepeau sa susoteasca diferite lucruri la ureche...*bitch pls! he's mine!HAHAHAHA! *Pletele lui negre dansau in bataia vantului,iar ochii staluceau mai tare ca niciodata.Il puteam vedea...chiar era fericit.Imi arunca din cand in cand cate o privire zambindu-mi larg in timp ce isi inchidea ochii.Privirea aceea plina de afectiune ma facea sa rosesc ca un rac proaspat inabusit.Il vedeam cum chicoteste privindu-mi expresia fetei.
Kayla:Ce e atat de amuzant?
Ash:Ce e cu vocea aia imbufnata? :3 (a spus facand botic)
Kayla:Nu iti mai imagina tampenii.Nu sunt imbufnata.
Ash:A,nu?Ai dreptate,imi place sa te tachinez.
Kayla:Mie nu!
Ash:Vezi,acum chiar esti imbufnata.
Prin tot ceea ce zicea,nu inceta sa ma faca sa zambesc.Si da...eram imbufnata,okey?!
Kayla:Eu inca astept sa vad cum te vei revansa pentru ca m-ai lasat sa astept jumatate de ora singura in hol.
Ash:M-am gandit deja la asta.E o surpriza,dar pentru asta trebuie sa vi la mine acasa.
Stai..tocmai ma-..la el acasa?!Nu,nu pot.Nu sunt pregatita.Nu,nu,o iau razna.Ce vor zice ai lui?Cu siguranta fata asta nu e potrivita pentru tine.Sunt o imagine negativa?Asa-i?Nu?!Nu pot sa fac asta.E prea din scurt.
Ash:Relaxeaza-te,sunt singur acasa.
Singur?!
Kayla:Sper ca nu te gandesti la prostii.
CITEȘTI
Black Mistake
Teen FictionKyla este o fata in clasa a 11-a ce invata la liceul Sf.Marcu din Arinzonna.La inceputut semestrului,un coleg nou se alatura clasei,pe numele sau,Ash Looker.Era genul de baiat singuratic,care asculta doar rock,si se imbraca in culori sumbre.Era cata...