Im momentul de fata ne aflam la mine acasa,in camera mea de la etaj,cautand un film bun la care sa ne uitam.
Mou:Cauta ceva SF.
Jess:Nee,nu am chef.Ce zici de ceva romantic?Otilia,ce parere ai?
Otilia:Nu prea imi plac filmele siropoase.Prefer ceva mai...nu stiu...cu mai putine pupaturi.
Kayla:Merg sa caut prin DVD-urile lui Matt.
Usa camerei s-a deschis,intrand Jay cu o tava incarcata de prajituri si suc cu gheata.
Jay:M-am gandit ca poate aveti pofta de ceva.Sper ca nu v-am deranjat.Kayla:Din potriva.Esti un dragut.Multumesc :)
In expresia de pe fata otiliei se puteau citi reactiile pe care aceasta se chinuie din greu sa le ascunda.Obrasii ei se inroseau foarte repede si evita sa privesca asupra lui Jay.E asa draguta :)) Acum descopar faptul ca Otilia este destul de timida in preajma baietilor.
Otilia:Si...vrei sa te uiti la film cu noi?A...adica...doar daca si voi vreti!
Kayla:Bineinteles.Esti liber sa ramai,Jay.
Jay se indreptase spre camera lui Matt,dorind sa caute un DVD bun printre sutele lu de CD-uri.A cotrobait vreo 10 minute prin toate sertarele,pana ce a ajuns sa dea de un film cu spioni.Ne-a adus DVD-ul,apoi s-a asezat pe pat langa noi,pentru a incepe vizionarea filmului.Statea foarte aproape de Otilia pe tot parcursul filmuli,aceasta incovoindu-se precum un melc in cochilie.Timiditatea ei era peste limite,totusi acest lucru ii dadea o aura de gingasie si dragalasenie.
Filmul durase o ora si 45 de minute.Alegerile lui Jay nu sunt nici pe departe atat de rele ca ale fratelui meu.Ca vorbind de lup...si lupul la usa.
Matt:Ehee,se pare ca va distrati.
Kayla:Te prinzi repede.
Matt:Te-am cautat peste tot,printes-o.Vin-o!Avem treaba.(a spus luandu-l pe Jay in brate,si carandu-l pana dincolo de usa)
Jay:Nu sunt o printesa!
Matt:Ei,acum esti.
Dupa ce a spus asta,a inchis usa,toate fetele ramanand pe fata cu o expresie gen:WTF?!
Otilia:A..Kay,scuze dar...cine sunt baietii astia?Am tot vrut sa te intreb de cum a aparut tipul cu tava si sucurile.
Kayla:Pai,cel blond este fratele meu,Matt.Iar celalalt este prietenul lui,Jay.
Otilia:A,am inteles.Par niste prieteni foarte apropiati :))
Kayla:Nu ma refeream la prieten in sensul de amic...poate o sa ti se para cviudat,ziceam de fapt ca ei sunt iubiti.
Otilia:A...a...bine...cred?
Dezamagita saraca fata.Ce sa si faci?Oricum acestia doi sunt unii dintre cei mai frumosi baieti pe care ii cunosc si ar fi norocosi sa aiba fete prin preajma lor.Dar gusturile nu se discuta...ce pot sa mai zic?
Otilia:Ah!Am uitat!Trebuia sa o ajut pe mama cu niste pregatiri.Imi pare rau,nu mai pot sta.
Kayla:E in regula.Esti binevenita oricand.
Am condus-o pe Otilia pana la usa din fata casei.
Kayla:Ne vedem deseara la meci,da?
Otilia:Nu stiu...nu prea am chef sa dau ochii cu anumite persoane,tot liceul va fi acolo.
Kayla:Vei fi cu noi,nu-ti face griji.In plus Matt si Jay vor fi acolo.
Otilia:Pai...atunci ..sigur,de ce nu?
Kayla:Ne vedem,ai grija!
Dupa ce Otilia plecase acasa,Jay ne-a pregatit tuturor un pranz mexican desavarsit.Atat de multe tipuri de mancare ce iti lasau gura apa...Am mancat pe saturate mancarea delicioasa,apoi am strans impreuna masa.
CITEȘTI
Black Mistake
Teen FictionKyla este o fata in clasa a 11-a ce invata la liceul Sf.Marcu din Arinzonna.La inceputut semestrului,un coleg nou se alatura clasei,pe numele sau,Ash Looker.Era genul de baiat singuratic,care asculta doar rock,si se imbraca in culori sumbre.Era cata...