Poza din top prezinta personajele lui Jay,Matt,Otilia,Jess si Mou.Nu cred ca va aparea toata,e destul de lata.Puteti apasa daca sunteti curiosi :*
~Bip...bip...bip~
Hmm...ce?Ce se-a intamplat?Unde sunt?
Pleoapele mele s-au deschis incet,ca apoi sa fie acaparate de lumina orbitoare e unui bec ce imi batea fix in privire.M-am ridicat usor stand pe sezut.Dupa cum am obervat,ma aflam intr-o incapere a unui spital.Totul era alb,atat de alb si plictisitor,dar totusi pur si curat.Fereastra era acoperita de niste draperii scurte si alb-transparente,ce se lasau duse si impinse,mangaiate de briza vantului ce batea prin rama geamului usor intredeschisa.Nimic,absolut nici-un obiect din jurul meu nu imi da vreun indiciu despre ce as putea cauta eu aici.Mintea mea era goala si complet intetosata.Observ in cele din urma,stand tot cu fata aplecata si ochii abia deschisi,conexiunea mea la niste aparate ciudate ce nu se opresc din a bipai in fiecare secunda,iar piciorul meu drept se afla in ghips.Continui sa inspectez camera cu privirea,in cautarea celui mai mic indiciu referitor la aflarea mea aici.Arunc o privire si spre partea din stanga a incaperii,unde observ,chiar langa patul meu,o persoana.Era un baiat cu un chip destul de inocent si cu o alunita minuscula sub ochiul drept.Parul lui era saten inchis,iar pielea sa,alba ca laptele.Mici unde sonore i se stecurau printre buzele intredeschise ce vibrau la fiecare inspiratie sau expiratie.Chipul baiatului mi se parea foarte cunoscut...cu siguranta il mai vazusem inainte,dar oricat as incerca,nu imi pot aminti cu exactitate numele sau.Ii priveam chipul in continuare,admirand trasaturile frumoase ale chipului sau si genele acelea voluptoase.
Incepe ca ma gadile ceva in na...cred ca o sa...HAPCIU!!
Mi-am acoperit cu ambele palme nasul si gura.Priveam ochii baiatului cum incep sa clipeasca,acesta deschizandu-si ochii frumosi de un albastru deschis precum cerul senin.Ochii aceia obositi au inceput sa ma priveasca,iar apoi a spus printre buzele sale pline:
Jay:Nu pot sa cred!In sfarsit te-ai trezit!
Kayla:Stai,ce se-
Jay:Matt!Matt!S-a trezit.Vin-o sa o vezi!(a spus baiatul ridicandu-se de pe scaunul pe care statea,si alergand grabit catre usa)
Tipul acesta deschisese larg usa camerei,strigand pe hol in continuare acelasi nume:Matt,Matt,Matt.Cine o mai fi si tipul asta?Nu imi amintesc de nimeni cu acest nume.Poate daca il voi vedea,imi voi aminti.Tss..ma doare capul!
Am stat ceva timp sa ma linistesc,aceste secunde ajutandu-ma sa ma relaxez putin,si sa ma gandesc la ce s-a intamplat cu mine.Nici nu puteam gandi de aparatele astea,nu faceau decat sa imi tulbure starea de spirit pe care m-a chinuiam din rasputeri sa mi-o formez.Am strans intre degete cuvertura patului,intrebandu-ma in continuare acelasi lucru...cum am ajuns aici.
Holul de langa camera era acaparat de sunetul usor pasi ce se indreptau cu repeziciune spre camera asta.Pe usa intrase baiatul de mai devreme,zambindu-mi larg si venind la mine,mangaindu-ma pe cap.Obrajii mei s-au facut rosii precum merele din cosul pozitionat pe noptiera mea.Baiatul luase loc pe acelasi scaun,privindu-ma in continuare.
Jay:Deci,cum te mai simti,esti bine?E totul okey?
Kayla:De ce ma intrebi tu asta?Cine esti tu?
Jay:Ce?Cum adica cine sunt-(nu a apucat sa isi termine propozitia,deoarece pe usa camerei dadu navala cineva)
Am privit atent asupra acelei persoane,incarcand sa ii memorez treasaturile fetei.Era un alt baiat,putin mai in varsta decat cel de langa mine,cu niste plete blonde precum mierea.Ok...am murit si am ajuns cumva in rai?Ce-i asta?
Matt:Kayla!
A venit exact la mine,citindu-se pe fata lui o expresie de uimire.Zambea larg,un zambet larg si induiosator.Chipul sau parea atat de inocent,incat simteam ca il pot lua in brate doar ca sa il linistesc,desii nu imi pot da seama cine e.M-am cuprins cu ambele brate,ajungand sa stau cu capul la pieptul sau mare si bine lucrat.Ma mangaie pe spate in timp ce incepe sa suspine adanc si sa verse cate o lacrima marunta ce se prelingea pe pielea gatului meu.A rupt imbratisarea dupa scurt timp,lasandu-ma sa ii privesc chipul si sa ma adancesc cu privirea in ochii lui de un verde apasator ca smaraldul,ochii aceia insotiti de culoarea rosie ce se datora lacrimilor varsate mai devreme.
CITEȘTI
Black Mistake
Teen FictionKyla este o fata in clasa a 11-a ce invata la liceul Sf.Marcu din Arinzonna.La inceputut semestrului,un coleg nou se alatura clasei,pe numele sau,Ash Looker.Era genul de baiat singuratic,care asculta doar rock,si se imbraca in culori sumbre.Era cata...