Şaşkınlığımı gizleyememiştim. Gelen kişinin Ceren olması beni büyük bir hâyal kırıklığına uğratmıştı.
-- Ceren'in ağzından --
Annem benim görgü şahidi olduğumu görünce şaşırmıştı. Daha doğrusu yüzünde sanki bir hâyal kırıklığı vardı. Ama ne olursa olsun annem artık cezasını çekmek zorunda böyle giderse gerçekten birini öldürmesinden korkuyorum.
Aslı : Şaka mı bu ?
Ceren : Değil ! Artık cezanı çekeceksin anne
Aslı : Yazıklar olsun sana , seni doğuracağıma keşke taş doğursaydım
Ceren : Yaparken bana mı sordunuz ? Yapmasaydınız
Aslı : Haklısın keşke yapmasaydık
Kendimi ağlamamak için zor tutuyordum. Her defasında olduğu gibi kalbimi yine kırmayı başarıyordu. Annem beni küçüklüğümden beri beni hiç sevmedi ki zaten .
Öz babam öldüğü zaman bile benimle hiç ilgilenmedi. Ne haldeyim ? Nasıl hissediyorum ? Daha iyi oldum mu ? Bana hiç böyle sorular sormadı.
Her defasında beni küçük düşürüp rencide etmesinden bıktım. Ağzımla kuş tutsam bile , neden başka kuş tutmadın diye beni azarlayan bir anne tarafından yetiştirildim.
Önceden sadece rencide ediyordu. Ama ne zaman Tolga ile olan yasak ilişkisini öğrendim. Bana bu yasak ilişkiyi kimseye söylememem için şiddet uygulamaya başladı.
Dışarıya karşı hep mutlu gözükmek zorundaydım mutlu olmasam bile zorundaydım. Yoksa yine şiddet uygulayacaktı.
Artık kendi irademi bile kaybetmek üzereydim. Ama bu sırada Gizem ile tanıştım. Hayatımın dönüm noktası Gizem ile tanışmam olabilir. İyi ki de tanıştım Hem çok iyi bir arkadaş kazandım hem de bana yıllar sonra alabileceğim bir İntikam teklifi etti. Bu intikamı çocukluğumdan beri istiyordum ama kendime itiraf edemiyordum. Ama Allah'tan Gizem içimde ki intikam arzusunu uyandırdı. Artık yılların intikamını alabilirdim.
Polis : Tartışmanız bittiyse artık Ceren Hanım delili gösterir misiniz ?
Ceren : Tamam göstereyim
Telefonumu çıkarıp annemin suya fare zehri karıştırken ki videosunu gösterdim.
Aslı : Bu zehir değil ki , suyun içine hap katmıştım hem bizim konakta fare zehri ne arasın ?
Polis : O zaman neden hizmetçi den fare zehri istediniz ?
Aslı : Ben mi istemişim ?
Polis : Evet hatta hizmetçi de bunu doğruluyor
Aslı : Şimdi hatırladım ya ben odam da fare gördüğüm için istemiştim
Polis : Madem fare gördünüz , zehri neden suyun içine döküp karıştırıyorsunuz ?
Aslı : ...
Polis : Aklınıza söyleyecek yalan gelmiyor galiba
Aslı : Ben masumum bir şey yapmadım
Polis : Masum olduğunuzu gösterecek bir deliliniz var mı ?
Aslı : Tolga var
Polis : Tolga ?
Aslı : Benim sevgi... Şey yani kayınbiraderim
Polis : Ben sizden delil istiyorum Aslı Hanım , yalancı bir şahit göstermenizi istemiyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geçmişin Gölgesi
Teen FictionGeçmişim beni gölge gibi takip ederken önümde sadece iki seçenek vardı. Ya hiçbir şey yapmayıp kaçınılmaz sonumu bekleyecektim. Ya da kaçabildiğim kadar kaçıp kaçınılmaz sonumu geciktirecektim. Size bir sorum var !!! Geçmişinden kaçmaya çalışan bir...