Gizem : Bana cevap ver ! sen kimsin ?
? : Bunu az sonra öğrenceksin
Sude'nin ölü bedenine ile bakışmaya devam ederken , arkamda duran kapı açılır.
İçeriye beni sokakta takip eden kapüşonlu kişi girer. Kapüşonu yüzünden kim olduğunu anlayamıyordum. Bu yüzden bende baştan aşağı süzmeye başladım.
Ama cebinde silah olduğunu görünce ister istemez ölüm korkusu bütün vücudumu kapladı. Demek ölüm korkusu böyle bir şeymiş.
Benim it amcam da kafama silah dayadığı zaman hiç böyle bir korku hissetmemiştim. Aksine bana bâya komik ve eğlenceli geliyordu. Çünkü o itin beni vuramayacağını biliyordum.
Ama şimdi karşımda ki kişiyi tanımıyorum ya da tanıyamıyorum. Çünkü bu duruşu ve hareketleri bana bir yerden çok tanıdık geliyor.
Gerçi tanıdığım biri olsa bile bu benim için daha kötü olur. Sonuçta Sude'yi öldürdüyse beni de öldürebilir.
Zaten böyle bu durumda kendimi teselli edecek herhangi bir şey bulamadığım için ölüm korkusu bütün vücudumu kaplamıştı.
Cesaretimi toplayıp , yutkunarak kaşımda ki kişiye söyledim.
Gizem : Beni öldürecek misin ?
? : Sevgilimi neden öldüreyim ki ?
Gizem : Bu ses... Yoksa...
Daha ben lafımı bitirmeden karşımda kişi kapüşonunu indirdi. Kim olduğunu sonunda öğrenebilmiştim.
( Atakan )
Atakan ? Ama onun şuan da hapishanede olması lazımdı. Kesin hapishaneden kaçtı.
Gizem : Atakan ?
Atakan : Sevgilim , özledin mi beni ?
Gizem : Senin şuam hapishanede olman lazımdı.
Atakan : Seni özlediğim için kaçtım
Benimle dalga geçtiği apaçık belliydi. Muhtemelen az sonra beni de Sude gibi öldürecek. Ama yine de ona merak ettiğim birkaç soru sormam lazımdı.
Gizem : Şerefsiz Sude'yi neden öldürdün ? Ne istedin ondan ?
Atakan : Yarım kalan işimi bitirmek istedim. Hem senin şuan Sude öldü diye seviniyor olman lazım
Gizem : Senin insan olduğuna inanmak istemiyorum
Atakan : Haa , bu arada sana birinden selam getirdim
Gizem : Kimin selamı ?
Atakan : Amcanın
Tabi ya amcam olacak olan it yüzünden , Atakan hapishaneden kaçabilmiş. O itin hapishaneye girince akıllanacağını sanmıştım ama yanılmışım. Daha da it olmuş.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geçmişin Gölgesi
Teen FictionGeçmişim beni gölge gibi takip ederken önümde sadece iki seçenek vardı. Ya hiçbir şey yapmayıp kaçınılmaz sonumu bekleyecektim. Ya da kaçabildiğim kadar kaçıp kaçınılmaz sonumu geciktirecektim. Size bir sorum var !!! Geçmişinden kaçmaya çalışan bir...