Bölüm 27

54 6 0
                                    

-- Gizem'den devam --

Elimi yüzümü yıkadıktan sonra Furkan'ın yanına inerim.

Furkan : Daha iyi misin ?

Gizem : Sanırım

Furkan : Bak Gizem , sanırım senin gönlün hâla o herifte , buna bir şey diyemem sonuçta senin kararın

Gizem : Furkan lütfen... Bu konuyu kapatalım mı ?

Furkan : Tamam ama bir karar vermelisin

Artık hiçbir şey düşünmek istemiyorum. Ama Furkan haklı artık karar vermem gerekiyor. Önümde şuan da üç tane seçenek var.

Birinci seçenek , Mert'in gönlünü alıp , hayatıma kaldığım yerden devam etmek.

Bu şeçeneği seçersem Furkan'ın iyice üzmüş olucam. Zaten çocuk bâya üzüldü daha fazla üzmek istemiyorum.

İkinci seçenek , Furkan ile tekrardan sevgili olup , hayatıma yeni bir sayfa açmak.

Bu seçeneği seçersem de Mert benden iyice nefret edecek. Onun duyguları ile oyuncak gibi oynamış olacağım.

Üçücü seçenek , Mert'i de , Furkan'ı da seçmeyip , hayatıma ikisi olmadan devam etmek.

Bence en mantıklı seçenek bu gibi gözüküyor. Ama bende bu seçeneği seçmek istemiyorum.

Ben zaten karar verme konusunda hiç iyi değilim. Benim için ne kadar zor olursa olsun sonuç olarak bir karar vermek zorundayım. Artık kimsenin duyguları ile oynamak istemiyorum.

Gizem : Kararımı verdim

Furkan : Neymiş kararın ?

Gizem : Ben Mert'i seviyorum.

Furkan : Tahmin etmiştim

Furkan yerinden kalkıp kapıya doğru yöneldi.

Gizem : Seni de kaybetmek istemiyorum

Furkan : Ne demek istiyorsun ?

Gizem : En azından arkadaş kalalım

Furkan : Sana karşı hâla bir şeyler hissederken arkadaş kalmamız sence mümkün mü ?

Gizem : Seni üzmek istemiyorum

Furkan : Ama üzdün Gizem...

Furkan hızlı bir şekilde konaktan çıktı.

Gider ayak yine bana kendimi kötü hissettirdi. Ama bütün bunlar bana müstahak her şey benim yüzümden oldu. O yüzden bir şey demeye hakkım yok.

Bir kaç dakika sonra Hilal ve Ceren'de konağa geldi.

Hilal : Furkan nerede ?

Gizem : Gitti

Hilal : Nereye ?

Gizem : Bilmiyorum

Ceren : Bir şey mi oldu ?

Gizem : Bir karar vermem gerekiyordu. Bende Mert'i seçtiğim için Furkan konaktan gitti

Benim moralim bozuk olmama rağmen Hilal ve Ceren oldukça mutlu gözüküyordu. Ne oluyor lan bunlara ?

Ceren : Benim dışarıda işim var da gitmek zorundayım

Gizem : Ne işi ?

Geçmişin GölgesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin