Mert beni tutuklamak için yanıma gelmişti. Kelepçeyi tam elime takacağı sırada bütün gücümü toplayıp , Mert'i ittim.
Mert bunu beklemediği için sendeleyerek yere düştü. Düşerken arabanın anahtarınıda yere düşürdü. Bende bunu fırsat bilip , arabanın anahtarını aldım. Ve evden koşarak kaçmaya başladım. Mert arkamdan bağırıyordu.
Mert : Kanundan Kaçamazsın gel buraya Gizem !!!
Gizem : Doğru kanundan kaçamam ama senden kaçabilirim.
Mert ayaklanıp , bana doğru koşmaya başlayınca bende acele ile onun arabasına binip , arabayı çalıştırmaya çalışdım.
Gizem : Çalış , hadi lütfen çalış
Mert hızlı bir şekilde üzerime doğru gelmeye devam ediyordu. Hayatım boyunca hiç araba kullanamadım. Ama Ceren bana araba kullanmayı biraz öğretmişti. Anahtarı buraya takıp çalıştırdığına eminim.
Ben arabayı çalıştırmaya çalışırken , aniden cama Mert'in eli vurdu. Bâya korktum. Mert arabanın kapısını açıp , benim inmemi bekliyordu.
Mert : Lütfen adalete teslim ol Gizem
Hayır , hayır , hayır böyle bir şey asla olamayacak. Hapishaneye girmek istemiyorum. Buradan kaçmam lazım , bunun için birazcık daha zamana ihtiyacım var.
Gizem : Lütfen beni hapse attırma
Mert : Sana söz veriyorum. Sana en iyi avukatları tutacağım. Ama şimdi lütfen arabadan in
Gizem : Aslında doğru diyorsun , kaçmanın bir anlamı yok. O yüzden en iyisi teslim olmak
Mert : Aynen öyle
Arabadan inecekmiş gibi yapıp , tekrardan Mert'i bütün gücümle ittim. Yere düştüğü için , 3 saniye zaman kazanmıştım. Bunu iyi değerlendirmem gerek.
Gizem : Lütfen çalış lütfen
Mert düştüğü yerden kalkıp , sinirli bir şekilde üzerime geliyordu. Tam yolun sonuna geldiğimi düşünürken , araba çalıştırmayı başardım. Ve Mert'i arkamda bırakarak araba ile kaçmaya başladım.
Mert : GİZEM !!!
Kusura bakma Mert , ömrümü hapishanede geçirecek değilim. Bu yüzden kaçmak zorundayım.
-- Mert'in ağzından --
Gizem beni kandırıp , arabamı alarak kaçmıştı. Bütün polislere haber vermem gerekiyor. Gizem'i yakalamamız lazım. Ben polislere haber verdikten sonra yanıma Furkan geldi.
Furkan : Mert
Mert : Ne var ?
Furkan : Al bu anahtarları
Furkan bana arabasının anahtarını vermişti
Furkan : Benim arabamı kullan , Gizem'i yakalaman lazım
Mert : Teşekkür ederim
Furkan : Hadi hızlı ol ! Gizem'i gözden kaybedeceksin
Mert : Merak etme arabamda takip cihazı var. Yani nereye giderse gitsin bulurum.
Furkan : Gizem'i yakaladıktan sonra arabamı geri getir.
Mert : Tamam getiririm. Bunu diyeceğim aklıma gelmezdi. Ama teşekkür ederim
Furkan'ın arabasına binip , Gizem'i yakalamak için yola çıktım. Telefonumu çıkarıp , arabamın nerede olduğuna bakıyordum. Benden kurtuluşun yok Gizem...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geçmişin Gölgesi
Teen FictionGeçmişim beni gölge gibi takip ederken önümde sadece iki seçenek vardı. Ya hiçbir şey yapmayıp kaçınılmaz sonumu bekleyecektim. Ya da kaçabildiğim kadar kaçıp kaçınılmaz sonumu geciktirecektim. Size bir sorum var !!! Geçmişinden kaçmaya çalışan bir...