Gizem : Ne göstereceksin Sude
Sude telefondan bir video açıp bana izletmeye başlar. Video da Hilal ile Furkan vardı. İlk başta ne olduğunu anlamadım ama videonun sonunda Hilal Furkan'ı öpünce resmen beynimden vurulmuşa döndüm. Büyük bir hayal kırıklığı ile ikisine baktım. Büyük bir tiksinti ile söyledim.
Gizem : Size yazıklar olsun
Furkan : Düşündüğün gibi değil Gizem her şeyi açıklayabilirim. Yanlış anlaşılma var.
Gizem : Kes sesini artık ikinizide görmek istemiyorum
Hilal : Bir dakika dinle bizi Gizem lütfen
Gizem : Sen hele hiç konuşma yoksa elimden bir kaza çıkacak
Artık onların yüzünü bile görmek istemiyordum. Bu yüzden onların ne söyleyeceği umrumda bile değildi. Arkama bile bakmadan orayı terk etmek istedim çünkü gözyaşlarımı tutmakta çok zorlanıyordum. Onların karşısında ağlamak istemezdim.
Bu yüzden arkamı dönüp yürümeye başladım. Ama Furkan kolumdan tutup beni durdurmuştu. O anki içimde ki öfke ile suratına sert bir tokat geçirdim. Bu yaptığımdan zerre kadar pişman değilim daha fazlasını bile hak ediyor.
Gizem : Sakın bir daha bana dokunma !
Furkan : Gizem anlamıyorsun lütfen dinle konuşmamız lazım
Gizem : Benim senin gibi biriyle konuşacak hiç bir şeyim yok ve sakın arkamdan gelme !!
Söylediğim bu cümleden sonra oradan ayrıldım. Zaten oradan ayrılır ayrılmaz gözyaşlarım kendiliğinden dökülmeye başladı. Şimdiye kadar iyi dayanmıştım.
Eve göz yaşlarımı silerek gelirim. İlk işim kendimi odaya kitlemek olacaktı elbette kendime zarar vermeyecektim ama yalnız kalıp istediğim kadar ağlamaya çok ihtiyacım vardı.
Yarım saat daha göz yaşı döktükten sonra annem seslenmişti.
Leyla : Kızım arkadaşın geldi bi bak
Arkadaşın geldi diyince aklıma ilk Hilal geldi eğer o geldiyse bu kez kesin elimde kalacak. Odamdan çıkıp kimin geldiğine baktım karşımda Atakan duruyordu.
Gizem : Atakan ?
( Gizem'in arkadaşı Atakan )
Atakan : Gizem ne oldu sana bu halin ne ?
Gizem : Odamda konuşalım mı ?
Atakan : Tamam
Beraber odaya gireriz ve ona başımdan geçen her şeyi anlatırım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geçmişin Gölgesi
Teen FictionGeçmişim beni gölge gibi takip ederken önümde sadece iki seçenek vardı. Ya hiçbir şey yapmayıp kaçınılmaz sonumu bekleyecektim. Ya da kaçabildiğim kadar kaçıp kaçınılmaz sonumu geciktirecektim. Size bir sorum var !!! Geçmişinden kaçmaya çalışan bir...