Mert ve Furkan benden bir açıklama bekliyorlardı. Keşke Furkan'ın geleceğinden önceden haberim olsaydı. Belki o zaman nasıl bir açıklama yapacağımı düşünebilirdim. Ama şimdi hazırlıksız yakalandığım için ne diyeceğimi inanın bilmiyorum.
Mert : Bu ne demek oluyor Gizem ?
Gizem : Her şeyi açıklayabilirim
Olanı görüyor musunuz ? Bende o aldatan insanların klişe cümlesini kullandım "Her şeyi açıklayabilirim"
Gerçi ben bu cümleyi bir saniye bile olsa zaman kazanmak için söyledim. Ama ne farkeder ki ? Sonuç olarak şuan bulunduğum durum bâya kötü.Mert : Seni dinliyorum
Gizem : İlk olarak şunu söyleyeyim ki biz Furkan ile sevgili değiliz
Furkan : Anlamadım ?
Gizem : Bak Furkan , ben şuan Mert ile sevgiliyim ve çok mutluyum
Furkan : Biz Öpüşürken de Mert'e mi aşıktın ?
Mert : Öpüşürken mi ?
Allah kahretsin ya işin içinden çıkamıyorum. Çıkmaya çalıştıkça daha da kötü bir hâl oluyor.
Gizem : O zaman Mert'i tanımıyordum
Furkan : Biz öpüştükten 1 kaç gün sonra kendine hemen sevgili mi yaptın ?
Gizem : Ya hayır , olaylar bir anda gelişti bende anlamadım
Furkan'ın gözleri sulanmaya başladı. Kendini ağlamamak için sıktığı belliydi. İnsanların duyguları ile oyandığım için kendimden nefret ediyorum. Özelikle Furkan cidden beni bu kadar çok severken benim yaptığım şey...
Konuşmak istemiyorum ya , konuştukça kendimden iyice nefret ediyorum.
Furkan : Neden beni öptün Gizem ? Neden bana sanki sevgiliymişiz gibi umut verdin ?
Gizem : ...
Mert : Ben anlayacağımı anladım !
Mert suratı düşmüş şekilde yanımızdan ayrıldı. Arkasından onu durdurmak için koştum.
Gizem : Mert lütfen dinle
Mert : Neyi dinleyim Gizem ? Sevgilini nasıl benle aldattığını mı ?
Gizem : Ya aldatma gibi bir şey yok dinlesene beni
Mert : Kendimi zaten kötü hissediyorum. O yüzden kalbini kırmadan gitsem iyi olur
Gizem : Ama...
Mert son defa bana hâyal kırıklığı ile bakınca içim cız etti. Ben sadece Furkan'ın değil , Mert'in duyguları ile de oynamış oldum.
Mert arabasına doğru giderken avazım çıktığı kadar bağırarak "Gitme lan seni çok seviyorum" demek istedim. Ama bunu söyleyecek yüz bende yoktu. O yüzden şuan araba ile gidişini değil de sanki hayatımdan gidişini izliyordum.
Bütün hata bende asla mutlu olamayacağımı unutmamam gerekiyordu. Kısa süreli bile mutlu olsam hayat yeniden bana ağır bir darbe indiriyor.
Gerçi burada hayatı suçlamamam gerekiyor. Kendim ettim kendim buldum. Eğer nefsime söz geçirebilseydim bunların hiçbiri olmayacaktı.
-- Ceren'in ağzından --
Bu kadar olay olacağını bilsem yemin ederim Furkan'ı yanımda getirmezdim. Kıyamam ağlamamak için kendini zor tutuyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geçmişin Gölgesi
Novela JuvenilGeçmişim beni gölge gibi takip ederken önümde sadece iki seçenek vardı. Ya hiçbir şey yapmayıp kaçınılmaz sonumu bekleyecektim. Ya da kaçabildiğim kadar kaçıp kaçınılmaz sonumu geciktirecektim. Size bir sorum var !!! Geçmişinden kaçmaya çalışan bir...