{BG}5

290 18 1
                                    

Multimedia: Sarp

"Hiç öpüştün mü Esila evetse kaç kez eminim ki Melis gibi değilsin yani kaç kez öpüştüğünü bilirsin." Melis Sarp ın bu dediğine güldü.

"Ah Sarp bu sözlerinin beni üzeceğini mi düşünüyorsun. Ayrıca belki toplamda kaç kez değil ama seninle kaç kez öpüştüğümü biliyorum." O pis sırıtmasına yumruk atmak istiyordum.

"Shot atmak istiyorum." Bu dediğime Anıl olumsuzca başını salladı.

"İlk soruya cevap zorunluluğu var." Ah ne diyecektim ben şimdi. Mecburiyetten Sarp a döndüm.

"İki. İki kez öpüştüm." Sarp bu yanıtımı beklemiyordu sanırım yüzü düşmüştü. Anıl a baktığımda sırıtıyordu ah. Benimle birlikte Doruk ta Anıl a bakıyordu. Sonra Doruk telefonuna baktı ve çekmediğini hatırlamış olacak ki. Bırakıp tekrar önüne döndü. Bu sefer şişe Berk ve Doruk un önünde durdu. Soran Berk ti.

"Doğruluk mu cesaretlilik mi?" Doruk gülüp cesaretlilik yanıtı verdi."Burda ki en güzel bulduğun kızı dudağından öp."Çüş ama ya öp ne demek oha ama gerizekalı mısın Berk gidicek Melis i öpücek şimdi. Bu cesaretlilik zaten pek bir güldürdü Melis i bak nasıl sırıtıyor sürtük. Ya bu varya ya esmer seviyosa kesin İpek i öpücek.

"Bu sadece cesaretliliğe girmez ama. Bana aynı zamanda burda en güzel bulduğum kızı sormuş oluyorsun." Doruk yine çok bilmiş bir şekilde konuştu.

"Bak burda haklısın o zaman git ve Sarp ı öp nasıl fikir." Bu dediğine Sarp ve Doruk dışında herkes güldü.

"Tamam güzel bulduğum kızı öperim. Sarp ı öpeceğime Anıl ı öperim daha iyi zaten." Doruk ayağa kalktı ve bana doğru gelmeye başladı veya Efe ye de olabilir çünkü Efe şuan Doruk u öldürecek gibi bakıyor. "Tabiki seçtiğim kişi şüphesiz Esila." Bu dediğiyle yanaklarımın ısısının arttığını hissettim. Ve Anıl ın tepkisiz bir şekilde bana baktığını.

"Höst be gidip başkasıyla öpüşür müsün lütfen?" Doruk bu dediğime sırıttı.

"Ya kızım gören de ilk öpücüğünü alıcam sanır iki kişiyle öpüşmüşsün işte üçüncüsü benim gibi yakışıklı biri olucak." Bu dediğine gözlerimi kıstım ve ona baktım.

"İyi de ben iki kişiyle öpüşmedim ki bir kişiyle iki kez öpüştüm. Yani şey öyle değil bir kişiyle de işte şey ya sizene benim kaç kişiyle öpüştüğümden." Bildiğin Anıl a tek senle öpüştüm dedim. Ah gerçekten çok salağım.

"Bak bu daha iyi işte ikinci öpen kişi benim seni." Diyerek Anıl ınkinin aksine sıcak dudaklarını soğuk dudaklarıma bastırdı. Anıl gibi sert öpmüyordu. Karşılık vermem için alt dudağımı ısırdı ve dudaklarımı aralamak zorunda kaldım. Geri çekilmesi için onu ittim fakat o tekrar dudağımı ısırdı bende sinirle onunkini ısırdım ve dilime metalik bir tat geldi. İnledi ve hemen geri çekildi. Ve onun terlediğini nefes alış verişinin hızlandığını farkettim.

Herkes bize bakıyordu. Anıl ın ve Sarp ın gözlerinden neredeyse ateş çıkıyordu umursamamaya çalışıp Efe ye döndüm fakat onunda diğerlerinden farkı olmadığını görüp önüme döndüm ve Berk e kaş göz işaretiyle çevir yaptım. O da başını sallayıp şişeyi çevirdi. Şişe Asya ve Anıl arasında durdu. Soran Anıl dı. Anıl daha doğruluk mu cesaretlilik mi demeden Asya cesaretlilik dedi. Anıl Asya nın bu dediğine güldü.

"On dakika boyunca Doruk a kucak dansı yapmanı istiyorum bir öpücükle bile tahrik oluyorsa kucak dansıyla ne olur merak ediyorum doğrusu."

Ah Doruk onu ısırdığım için tahrik mi olmuştuda terleyip geri çekilmişti ah salaksın Esila tam bir salak. Bunu anlamana sevindim. Susar mısın sen ya da susasan su içerdin. Sonra iç ses bana neden salak diyor. Sensin salak. Ben zaten malesef ki senim Esila. Ayrıca sen kendine taktında Doruk elden gidiyor Esila duymadın mı kız ona kucak dansı yapacak. Ah bak ben onu unutmuştum. Doruk a baktığımda Asya çoktan kucağına oturmuş ileri geri sürtünüyordu. Bu nasıl sürtük bir kız böyle. Berk şişeyi çevirdi şişe bu sefer Melis ve Gizem in önünde durdu soran Gizem di.

Bana GüvenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin