ඒ එක්කම යීබෝ ශාන්ගේ දෙතොල් එයාගෙ දෙතොල් වලින් අල්ලගත්තේ ශාන්ව බිත්තියට තදින් හිර කරන ගමනුයි... යීබෝගේ බෙල්ල වටේ අත දාලා අල්ලගත්ත ශානුත් පෙරලා කිස් කරන්න පටන් ගත්තා... ගොඩක් කාලෙකට පස්සේ ලැබුන පහසින් දෙන්නම මත් වෙලා ගියා... යීබෝ ශාන්ගේ තොල් හපන්න පටන් ගත්තේ ඒ නිසයි....
"Aah.... don't bite...mmmh."
"මෙච්චර කාලයක් බලන් ඉන්න උනාට දඩුවම මේක... මේ පිස්සු හැදෙන ඇග නැතුව මම පිස්සුවෙන් හිටියේ.... can't wait anymore..."
ශාන්ගේ දෙතොල් වලින් මෑත් වුන යීබෝ ශාන්ගේ බෙල්ල සිපගන්න පටන් ගත්තේ ශාන් හැද සිටි ශර්ට් එකේ බොත්තන් සියල්ල ගලවලා දාන ගමනුයි... සම්පූර්නයෙන් ශාන්ගේ ශර්ට් එක ඉවත් කරපු යීබෝ ගොඩ කාලෙකට පස්සෙ දකින ශාන්ගේ කිරි සුදු පාට පපුවේ තියන රෝස පැහැති නිපල් එකක් උරන්න පටන් ගත්තේ අනිත් නිපල් එක අතින් අතගාන ගමනුයි....
"Aaah... oh... my god... it feels good...mhh..." ශාන් කලකට පස්සේ ලැබෙන මේ ආශ්වාදයෙන් මත් වෙන ගමන් කෑ ගහන්න පටන් ගත්තේ යීබෝගේ හැගීම් තවත් අවුස්සන ගමන්...
මේ අතර යීබෝ ශාන්ගේ කලිසමද ශාන්ගේ ඉනෙන් පහලට පාත් කලේ ශාන්ගේ බොක්සර් එකත් එක්කමයි... ඒ සමගම හැගීම් නිසා ප්රානවත් වෙලා තිබුන ශාන්ගේ ඩික් එක එලියට ආවා.... මොහොතක් වත් කාලය අපතේ නොයවපු යීබෝ ශාන්ගේ ඩික් එක මුව තුලට අරගෙන සක් කරන්න පටන් ගත්තේ ශාගේ කෙදිරිලි හඩවල් මැද්දෙන්...
"ආහ්... යීබෝ.... ම්ම්ම්ම්ම්...ආඅහ්හ්.... ඕහ්.... සෝ ගුඩ්.... ආආහ්හ්..... ෆක්... ම්ම්ම්ම්ම්.."
ශාන් යීබෝගේ කොන්ඩෙන් අල්ලගෙන යීබෝගේ චලනයන් තවත් වේගවත් කලා.... අවසානයේ ශාන් යීබෝගේ මුව තුලම එයාගේ හැගීම් පිට කලා....
දෙන්න හිටියේ ඔෆිස් එකේ වීදුරු බිත්තියකට හේත්තු වෙලා... එක පාරටම යීබෝ ශාන්ව බිත්තිය දිහාවට හරවලා බිමට නැමුවා... ශාන් ග්ලාස් වෝල් එකට අත් දෙක තියලා නැමුනා... ඒ එක්කම යීබෝ ශාන්ගේ හෝල් එකට එයාගේ ඇගිලි ඇතුල් කරලා trust කරන්න පටන් ගත්තා
"ම්ම්ම්ම්ම්.... යී....බෝ.... ආහ්... මේ වෝ...ල් එක... ටින්ටට්ද....ආහ්...." ශාන්ට ග්ලාස් වෝල් එකෙන් පිටත් කාර්යාලයේ වැඩ කරන කට්ටිය හොදටම පේන්න හිටියා....
YOU ARE READING
Hot Blue Love (Yizhan)
Fanfiction(Completed) රාගයත් ආදරයත් අතර සිරවූ දෙදෙනකුගේ කතාවක්🔞