~Teaser Chapter 07~

4 0 0
                                    

𝙏𝙧𝙖𝙣𝙨𝙛𝙚𝙧 🄻🄾🅅🄴

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


𝙏𝙧𝙖𝙣𝙨𝙛𝙚𝙧 🄻🄾🅅🄴

"OMO!"

"Kau asal Jimin?"

"Zea viral dekat Twitter, Weverse dan Instagram!"

"Apa?"

________

"Sabar la Jungkook. Kejap lagi muncul la tu.Mungkin sekarang Zea tengah berak "

"Berak apa nya, hyung! Dah tiga jam dia tak datang datang. Selalu dia hilang dua minit ja "

________

"Ok.Yang buruk ni aku nak tegur tentang Jhope. Jhope tolong berhati hati lepas ni. Aku dah tak nak kau buat kesilapan lepas ni. Lagipun kau leader dance kita. Tak kan la kau nak jatuhkan reputasi kau sebagai ketua tarian BTS? "

"Betul cakap Namjoon tu. Aku tahu kau fikir pasal Zea tapi tolong la kau fikir juga tentang reputasi kita ni. Kau cakap nak senangkan hati ami. Tapi kau sendiri pun tak terurus"

"Tapi hyung. Aku rindukan dia,hyung.Aku tak sempat nak cakap saranghae lagi. Ini dah tiga bulan dia tak muncul muncul. Dia pergi mana hyung? Dia tak tahu ke yang aku rindu dia?!!!"

"Aku tahu kau rindukan dia. Tapi kau kena la fikir pasal ami juga. Kalau tak ada ami kita tak akan terkenal macam sekarang. Kau tahu tak ami dah mula risau dengan keadaan kau yang sekarang. Dia orang rindukan sunshine dia orang yang dulu. Jhope kembali la pada kau yang dulu. Jebal!"

"Aku cuba"

________


"So kita nak pergi bercuti di mana? "

"Ouh itu jangan risau. Aku dah tempah tiket kapal terbang"

"Hyung dah tempah tiket? Tiket ke mana?"

"TIKET KE MALAYSIA! YEAH!"

"BWOYA? MALAYSIA? "

__________

Itu lah sedikit spoiler tentang chapter 7.So wait ya. Chapter 7 akan di publish pada esok hari.

[OG]Transfer Love | 정 호석Where stories live. Discover now