4| Kuruluş

84 17 26
                                    


Kazutora ve Keisuke 17 yaşına basmıştı.Çetenin büyümesi sonucu,müziği denetleyecek ve çeteyi yönetecek birine ihtiyaç duyulmuştu.

"Aramızda müzikle en uzun süre uğraşmış olan Keisuke.Bence şef o olmalı." dedi Kazutora.

Böylece Orkestra Çetesi'nin şefi Keisuke oldu.Dövüşlere metronomlarla çıkıp hepsini kazandılar.Müzikle uğraşanları çetelerine alıp geri kalanları kendi hallerine bıraktılar.

Çete zamanla büyüdü.Büyüdükçe Toman ve Valhalla gibi büyük çetelerin gözüne batmaya başladı.Ve bir gün,Valhalla ile Traçe karşı karşıya geldi.

Ama sayı üstünlüğü bir şey ifade etmiyordu çünkü Valhalla'nın ikinci lideri Hanma,Keisuke ile kurstan arkadaştı.Yani arada bir casus vardı.

Sonuç olarak Traçe dövüşü kazandı.Valhalla'nın yıkılmasıyla beraber Hanma da arkadaşının çetesinde yaylı çalgılar bölüğünün başı olarak görev aldı.

Herkesin görevi belliydi artık.Keisuke orkestrayı yönetiyor-bilinmeyen bir nedenden dolayı sadece tek başınayken müzik aleti çalardı-Kazutora ek olarak öğrendiği piyano ile solo çalıyor,Hanma ve diğerleri ise 4 büyük çalgı grubunun yönetimiyle ilgileniyordu.

Her şey mükemmeldi.Kendi kendilerine müzik yapıyor,delicesine eğleniyorlardı.
Ta ki Kazutora gücünü keşfedene kadar.

***

Her zaman ki normal geçen günlerden birini yaşıyordu iki arkadaş-siyah saçlar dizlere dökülmüş,beyaz eller ise her bir teliyle tek tek oynamıştı.

Keisuke Kazutora'ya heyecanlı heyecanlı bir şeyler anlatıyor,bunu yaparken de dudakları bazen büzülüp bazen gevşiyordu.

O an Kazutora'nın içinden kucağında yatan bedenin kıpkırmızı dudaklarını öpme isteği oluşmuştu.

"Beni dinliyor musun sen Kazutora? Hey,sana di-"

Kazutora'nın öpücüğü,kırmızı dudakların hareketini engellemiş,Keisuke'nin gözlerinin sonuna kadar açılmasına neden olmuştu.

Birkaç saniyelik bu kısa an,Kazutora'nın bilincini kaybetmesi ve bedeninin yere yığılması ile son bulmuştu.

"Kazutora!" Keisuke endişelendi.Ne olmuştu şimdi birden bire?Heyecandan mı bayılmıştı?Ama onu öpen kendisiydi!Olanlara bir anlam veremedi.Biraz dinlenirse kendine gelir diye eve kadar sırtında taşıdı arkadaşını.

Fakat her şeye rağmen Kazutora yine de uyanmadı.Hayatının gelecekten bir kesitine ışınlanmıştı bir anda.

__________

Bir dahaki bölüm Kazutora'nın gelecekte ne gördüğünü göreceksiniz.

Takemichi geçmişe gidebiliyordu.Ben de o zaman neden Kazutora geleceğe gidemesin dedim ve olaya böyle bir şey ekledim.

Umarım olayları bağlayabilirim ve Vâris gibi saçma bir şeye dönüşmez.

Orkestra ÇetesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin