Kazutora'danKisaki'ye yapılanları HD bir şekilde izledikten sonra bunca yıl sonra nelerin değiştiğini merak etmemiş değildim.
Fakat,etrafı gezmeye vakit bulamadan aniden şu an ki zamana,Keisuke'nin yanına geri dönmüştüm.
"Kazutora,iyi misin sen?B-"
"AĞH GÖTÜM"
Çıkmıyordu.
O herife yapılanlar bir türlü aklımdan çıkmıyordu"Ne götü Kazutora ne diyorsun"
"Adamı doğduğuna pişman ettiler Keisuke.Çok kötüydü."
Bunları söylerken aniden gelen gözyaşları yanaklarımı ıslatıyor,biraz sonra ise kuruyup derimi çekiştiriyormuş gibi bir his yaratıyordu.
"Hiç bir şey anlamıyorum Kazutora.Gel otur şöyle bi ağlaman dinsin önce."
Kollarından tutup koltuğa oturdum ve her şeyi anlatıp anlatmamak arasında bir süre gidip geldim.
Kaybedecek neyim vardı ki?
Keisuke. dedi içimden bir ses.
Haklıydı,benim sevdiğim için sevmekten korktuğum bir adam vardı.
Ama eğer böyle devam ederse ya ben kafayı yiyecektim ya da Keisuke bir şekilde her şeyi öğrenip daha önceden anlatmadığım için bana kızacaktı.Babamı ve yaptıklarını biliyordu.
Ama Hanma hakkındaki görüşleri kurstan bildiği kadardı,samimi değillerdi."Benim sana bir şey anlatmam lazım." dedim tüm cesaretimi toplayıp.
Bundan sonrası kaçınılmazdı."Dinliyorum."
Kendisi oturur pozisyonda koltuğa uzanmış,bunu yaparken de beni kollarımdan tutup kendine çekmişti.Dizlerini hafif yukarı kaldırmasıyla kucağında yer edinmiştim.Ellerini kollarımın altından geçirip belime dolamış,başını omzuma yaslamıştı.
bir olayı anlatmayı bırak cümle bile kuramam ben bu pozisyonda.
İç sesimin tüm bu saçma ama yerinde cümlelerine rağmen kafamda her şeyi kronolojik sıraya koyup konuşmaya başladım.
"Bak Keisuke,hani senin şu kurstan arkadaşın var ya,Hanma."
"Hıhı"
"İşte o son zamanlarda -son zamanlarda dediğim kursa gittiğimden beri- ciddi anlamda bana kafayı takmış.Beni senden kıskanıyor,senin yanında melek gibi davransa da sen yokken sanki onun sevgilisiymişim gibi hareketlerde bulunuyor.Bana şiddet uyguluyor ve-"
"Ve?"
Durdum.Çünkü kulağımın dibinde hissettiğim nefes ve bu ses tonu beni oldukça ürkütmüştü.
Sanki bu konuşan Keisuke değil de Hanma'ydı."ve...bana isteğim dışında dokunuyor." Sesim artık baştaki gibi cesaretli değildi.Keisuke'nin tavrı değiştiği an tüm konuşma ve dertleşme isteğim de uçup gitmişti.
Saçımdan bir tutam alıp oynamaya,dikkatle incelemeye başladı.
"Peki neden karşı koymuyorsun?Sen kursa başlayalı uzun yıllar oluyor.Artık bir şeylerin farkına varmış ve kendini koruyabilecek kapasiteye sahip olmuş olman gerekmez mi Kazutora?"
"Kendimi koruyabilirim Keisuke.Ama ikimizi birden koruyabileceğime emin değilim."
"Benim bu olayla alakam nedir?"
"Hanma eğer onun dediklerini yapmazsam sana bulaşacak.Bunun olmasından korkuyorum."
Beni kendine daha da yaklaştırdı.Sağ elininin parmak uçlarını göğsümde gezdiriyor,diğer eliyle ise belimi daha sıkı kavrıyordu.
"Şu Hanma,nasıl bir tip?"
"O... Acı çekmeyi ve çektirmeyi seven katıksız bir orospu çocuğu."
Konuşmamı bitirir bitirmez eski ev adamı hallerine geri döndü.Böylece içimdeki ürperti de gitmişti.
"Eeee? Gelecekte gördüklerin neydi peki?Az önce göt diye sayıklıyordun."
"Sorma ya.Bu Hanma yanına iki tane lavuğu almış Kisaki'ye işkence çektiriyordu.Ama benim bile canım acıdı yani düşün."
"İyi bari sana dokunmamış."
"Aslında beni fark ettiklerini sanmıyorum.Yani,öyle diplere falan da saklanmadım.Çıkarken görebilirlerdi ama görmediler."
"Tuhaf.Belki de ben uykuda olduğum içindir.Uyanınca da şu an ki zamana geri dönmüşsündür."
Mantıklıydı aslında.
"Şu zekanın yarısı bende olsa şimdiye Japonya cumhurbaşkanıydım."
_________________
Umarım bazı olaylara açıklık getirebilmişimdir
Gorusurux 🙋🏻♀️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Orkestra Çetesi
Fanfiction[torabaji] "Hadi çocuklar,onlara Traçe'nin ritmini gösterelim!" "Ritmi şaşıran konserden çıkar!" Onlara göre kavga,bir çeşit konserdi.