Johnny aceleyle evin kapısını açtı.
Dışarıda sağanak yağmur yağıyordu ve yağmura yürüyüş sırasında yakalanmıştı.
Dün gece boyunca yağan yağmurun ardından sabah açan güneşe aldanmıştı ancak gökyüzü yine şaka yaparak onu ıslattı.
Tüm o yolu koşarak ve gazetesini kafasının üzerinde tutarak aşmıştı. Bahçe kapısına sıkıştırılan ve yağmur yüzünden ıslanan zarfı alarak evinin sıcak ortamına kendisini attı.
Sırılsıklamdı. Ancak onun endişe ettiği şey, mektuptaki yazıların bozulmuş olma ihtimaliydi. B'nin son mektubundaki melankolik duyguyu endişe verici bulmuş, ondan dört gün boyunca başka bir mektup alamadığı için meraklanmıştı. Nihayet elinde yeni bir tane tutuyordu.
Johnny, ıslak kıyafetlerinden kurtulduktan sonra çalışma masasının başına geçmiş, zarfı dikkatlice açmıştı. İçinden ıslanmış gül yaprakları ve mektubu çıkarttı. Kağıdı yavaşça açıyordu. Tüm yazının aktığından endişe etmişti ancak B, bu sefer el yazısı kullanmamıştı. Mektup bilgisayar çıktısıydı.
Sevgili Johnny,
Yağmurlu havaları çok seviyorum. Damlaların pencereme çarpmasını dinlemek beni mutlu ediyor. Sanki bir müzik gibi duyuyorum onları. Seni düşünmeme yardımcı oluyor. Fakat kendi kendime soruyorum. Gökyüzü bizim yerimize gözyaşı dökerken mutlu olmamız adil mi?
Sen benden yeni mektuplar beklerken benim de sessiz kalmam adil olmaz diye düşündüm. Ancak inanmalısın. Elime kalemi alacak kadar iyi hissetmiyordum. Çok fazla düşünüyorum. Sürekli plan yapıyorum ama bir şekilde bozuluyor. Sana yazarken sadece mutlu hissetmek, senin de okurken gülümsemeni istiyorum. Fakat her zaman bunu başaramıyorum. Geçen sefer için üzgünüm. Bazen gereğinden fazla hassas oluyorum. Ne gerek varsa, değil mi?
Düğün için elbise aldım.
Orada olacağın için heyecanlıyım. Geleceğini düşünmüyordum ancak beni şaşırttın. Seni bir düğünde görmeyi hiç beklemiyordum. Özellikle de aile masasında oturacak olmanı... Özür dilerim ama gülmekten kendimi alıkoyamadım. Çünkü tuzağa düşmüş sayılırsın. Blair'in düşük çeneli teyzesi ile yan yana oturacağın için şimdiden sana şans diliyorum. Önerim, onunla mesafeni koruman. Çünkü çok bağırarak konuşur. Zavallı Johnny'm... Kulak tıkacına ihtiyacın olabilir. Almayı unutma.
Ya da seni ondan kurtarırım.
Bilemiyorum.
Benimle dans etmeyi teklif edersen, neden olmasın?
Tek bir seçim hakkın var. Doğru kişi Betty mi yoksa Bianca mı? Ya da hiç fark etmediğin bir izleyici mi? Yanlış kişiyi dansa kaldırırsan kaybedersin, Johnny.
Doğru karar ver ve beni seç.
Lütfen.
B.
🥀
ŞİMDİ OKUDUĞUN
american beauty ➵ depp
FanfictionGizemli bir hayranı, Johnny'nin posta kutusuna mektuplar bırakmaya başlar. 🥀 johnny depp fanfiction. 21052022