Bu çok sıkıcı bir akşam, Johnny.
Geçen hafta sonu aldığın şarap şişesini bu gece için kullanmaya ne dersin? İyi bir zevkin olduğuna inanıyorum. Bu gece benim için biraz uzan, hoş bir müzik aç ve gevşe. Sana tüm benliğim ile eşlik etmek isterdim ancak gizemli kaldığım sürece benden daha çok hoşlanacağını biliyorum.
Heyecanı seviyorsun.
Ben de.
Sen bu mektubu okurken, ben de seni düşünerek bir kadeh şarap içiyorum ve soruyorum. Kim olduğumu hiç düşünüyor musun? Aklında benimle ilgili ne gibi düşünceler dolaşıyor? Beni nasıl hayal ettiğini merak ediyorum. Muhtemelen aklındaki gibi biri değilimdir.
Korkusuz biri olduğuma inanıyor olabilirsin. Ama değilim. Olsaydım, bu akşam evine döndüğünde beni küvetinde bulabilirdin. Arka bahçene bakan ve ormanlık tepeyi gören banyonda, uzun bir köpük banyosu harika olurdu aslında.
Sana bir sürpriz yapsam mı?
Hemen korkma!
Davetini bekleyeceğime dair söz veriyorum. En iyisi bu. Hem boşu boşuna polisleri de meşgul etmemiş oluruz, değil mi?
Fakat kendine şunu sormanı istiyorum, Johnny. B, aslında nasıl biri? Ne tür bir hayran olduğumu düşünüyorsun? Evinde can sıkıntısı çeken ve bölgeye yeni taşınan ünlü adamı görünce biraz eğlence istediğini anlayan bir ev kadını mıyım? Ya da macera isteyen genç bir kız da olabilirim. Şu an benden etkilenmen yasal mı mesela? Sana yaşımı hiç söylememiştim. Bu kısmı hayal gücüne bırakıyorum.Durduk yere adımı tahmin etmeye çalışıyor musun? Açıkçası o güzel aklını yormanı hiç istemiyorum. Baş ağrısı değil, senin için bir gülümseme sebebi olmayı tercih ederim. Bu yüzden adımı düşünerek vakit kaybetme.
Bebeğim diyebilirsin.
Bu beni mutlu eder.
B.
🥀
ŞİMDİ OKUDUĞUN
american beauty ➵ depp
Hayran KurguGizemli bir hayranı, Johnny'nin posta kutusuna mektuplar bırakmaya başlar. 🥀 johnny depp fanfiction. 21052022