unknown.

318 33 0
                                    

Duştan yeni çıkmış olan Johnny, yatağının üzerinde duran ve aklını bir hayli karıştıran mektuba göz ucuyla baktı.

Onu bu sabah bahçe kapısına sıkıştırılmış bir halde, pembe bir zarfın içinde bulmuştu. İçinde gül yaprakları veya başka bir fotoğraf yoktu. Zaten mektupta aceleyle yazılmış gibi duruyordu.

Hayranı her kim ise doğru söylüyor olmalıydı. Sabah koşusu sırasında ona gizlice eşlik etmiş ve aceleyle bir mektup yazıp, Johnny eve gelmeden önce bahçe kapısına bırakmıştı.

Islak saçlarını havluyla kurulmaya başlarken yatağının ucuna oturdu. Eli arada bir ensesini yokluyor, bir el mesafesi kadar ona yaklaşan kişiyi düşünüyordu. B, her kim ise Johnny'nin ona karşı olan merakı her geçen gün artıyordu.

Sonra aklına güvenlik kameraları geldi. Neden günlerdir onları detaylıca incelememişti ki? Evinin içinde davetsiz bir misafiri yoktu ancak tüm bu mektuplar posta kutusuna bırakılıyor ise bahçe kapısının kamerası her şeyi kayıt etmiş demekti.

Kim olduğunu bulmaya bir adım yaklaştığı için heyecanlı hisseden Johnny, macerayı seven yanından gelen hatırlatma yüzünden olduğu yerden kalkamamıştı. Çünkü merak ediyordu. Uzun zamandır hayatında böyle ilginç bir şey olmamıştı ve şimdi onun kim olduğunu öğrenip tüm sihri bozabilirdi.

"Saçmalama!" dedi, kendi kendine. Mantıklı tarafı devreye girmişti. Kim olduğunu görmesi güvenliği açısından daha önemliydi.

Bilgisayarını alarak yatağına geçti. Sırtını kabarık yastıklarına yasladı ve güvenlik sisteminin yüklenmesini beklerken, yanında duran mektubu yeniden okudu. B, güzel bir el yazısına sahipti. Duvara yansıyan gölgesi bile güzeldi aslında. Johnny, her yalnızın yaptığı gibi kendi kendine güldü ve mektubu geri bıraktı.

Güvenlik şirketinin verdiği şifre ile sisteme girmişti. Genel bir araştırma yapmaya sabrı yoktu. Birkaç saat öncesine, eve dönmeden önceki zaman aralığına bakacaktı. Kamera kayıtlarına girdi ve saatleri geri sarmaya başladı. Bölgenin en ıssız bölgesinde olan evinin önünden geçen pek insan olmazdı.

Hızlandırılmış görüntüye durumla alakasız bir arabanın geçişi ve iki koşucu takılmıştı. Evin önünde durmamışlar, kendi aralarında sohbet ederek yollarına devam etmişlerdi. Araba da aynı şekilde hiç durmadan geçip gitmişti. Johnny, eve dönüşünden bir buçuk saat öncesine kadar geri gitti.

Ve birini gördü.

Lacivert kapüşonlu hırka giyinmiş biri, Johnny'nin bahçe kapısına doğru yaklaşıyordu. Ancak yoldan değil, ağaçların arasından yürüyordu. Klasik bir sabah sporcusu gibi görünüyordu, siyah bir tayt ve yüzünü gizlemesine yardımcı bir hırka giyinmişti.

Kadın olduğu yürüyüşünden belliydi. O bacaklar bir erkeğe ait olamayacak kadar zarif hareket ediyordu.

Gizli hayranı, saç rengini bile göstermeyecek kadar iyi kamufle olmuştu. Aceleyle yürüyerek Johnny'nin bahçe kapısına yaklaştı, korkuluğa pembe zarfı sıkıştırdı ve görüntüleri izleyen Johnny'e şaşkın bir kahkaha attıracak o hareketi yaptı. Kameraya doğru el salladı.

Sonra aynı yoldan sakin adımlarla geri döndü.

Bilgisayarını kapatan Johnny, bir profesyonel ile karşı karşıya olduğunu anlamıştı.

🥀

american beauty ➵ deppHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin