anywhere with you.

150 17 1
                                    

Sevgili Johnny,

Bana olan sevginden emin olduğun ilk anı hatırlıyor musun? Kim olduğumu öğrendikten sonra mı fark ettin sevdiğini yoksa beklemediğin bir gece yarısı, mektubumu okurken gülümsemeye mi başladın?

Beni sahiden seviyor musun?

Sanırım 'evet' cevabını almak için deli olduğum tek soru buydu. Fakat senden bunu söylemeni beklemiyorum. Çünkü çoktan istediğim cevabı bana verdin. Farkında mıydın, bilmiyorum. Ama gözlerine baktım ve orada gördüm.

Bana bu kadar güzel şekilde bakan biri ile daha önceden karşılaşmamıştım.

Sana ilk yazmaya başladığım sıralarda, aşktan yorulmuş bir kalbe sahip olmandan korkuyordum. Ya da kalbinde başka bir yer olmadığını düşünür, kendi kendime dert edinirdim. Artık dans etmekten bıkmış bir ruha sahip olsaydın, tüm bu mektuplar ne işe yarardı? Ama işte buradayız.

Başlangıç noktasından çok uzakta,

Sonu görmek için vaktimizin bol olduğu bir yolda gidiyoruz.

Seninle yolculuk etmek çok güzel, Johnny.

Gün doğumunu ve gün batımını senin yanında izlemekten büyük bir zevk duyarım. Havalimanında peşimizden bavulları sürüklerken seninle şakalaşmayı, çekim saatlerin uzayınca surat asmayı, hayranların yolumuzu kestiğinde fotoğrafçın olmayı ve İtalya'yı seninle birlikte keşfetmeyi planlıyorum.

Yani, evet.

Seninle her yere gelirim.

Betty.

🥀

american beauty ➵ deppHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin