except you.

237 24 2
                                    

Daha önce birçok erkekten çeşitli iltifatlar almıştım ancak hiçbiri bana mektup yazmayı akıl edememişti.

Senin dışında.

Bana, benim yöntemimle mi karşılık vermek istedin yoksa sahiden yazmayı seviyor musun? Cevabını sen biliyorsun ama bana sorarsan, yazmaya devam etmelisin. Lütfen, sadece benim için.

Hep çizim yapar mıydın, Johnny?

Mavi kelebeğe bayıldım, onu yatağımın yanındaki komodinin üzerinde tutuyor ve sabahları uyanır uyanmaz çizdiğin kelebeği görüyorum. İnanır mısın bilmiyorum ama onu ölene kadar saklayacağım. Ne zaman ne olacağını bilemeyiz. Fakat kalbime dokunmasına izin verdiğim her şeyi sakladığım bir kutum var. Mavi kelebek, benim için sen demek ve saklı kutumdaki en değerli şey olacak.

Annem biraz eski ruhlu olduğumu söylüyor. Haksız değil, öyleyim. Eski kafalı değilim ama ruhum kesinlikle bu zamana ait olamayacak kadar hassas ve ince düşünceli. Mektup okumayı seviyorum. Hâlâ polaroid fotoğraflar çekiyorum ve abartılı randevuları tercih etmiyorum. Etrafımızda gezinen bir garson ve karşılıklı imalarla dolu lüks bir akşam yemeği yerine, omuz omuza oturduğumuz ve el ele tutuştuğumuz bir geceyi seve seve kabul ederim. Omzuna yaslanacağım kişi sen olunca tabi, tüm gece başımı kaldırmayabilirim. Şimdiden haberin olsun.

Bu akşam dışarıda olacağım. Güzel bir barda, canlı müzik için iki biletim var. Biletlerden biri zarfın içinde ve mektubun arkasına barın adresini bıraktım. Eğer gelmek istersen, orada beni bulacaksın. Müzik zevkimiz benziyor mu diye merak ediyorum.

B.

Ya da,

Betty.

Sen hangisini daha çok sevdiysen...

🥀

american beauty ➵ deppHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin