Частина 7

99 12 0
                                    

Хлопці  за всю ніч майже не спали. Вони не йшли до своїх кімнат, а  вже перед самим світанком заснули в кухні за столом. Першим прокинувся Дазай. Він спочатку не зрозумів, що сталося, та потім все таки пригадав вчорашні події і від цих спогадів хлопця охопило хвилювання, але не на довго. Адже Осаму згадав, що все таки зміг взяти із собою дещо цікаве. Він дістав папку, яка повністю була забита паперами і почав оглядати її вміст, проте старався робити це тихо, щоб не розбудити Чую, адже сплячим він був доволі привабливим, на думку Дазая. Осаму ще навіть кілька хвилин сидів нерухомо, спостерігаючи за напарником та вдивляючись у його риси обличчя. Дазай навіть сам не помітив, як почав усміхатися. Але він вийшов із роздумів і знову загорівся інтересом до цієї папки. Він відкрив її і першим йому кинувся в очі якийсь договір, уважно прочитавши його, Дазай зрозумів що це той самий договір між Морі і Сігмою. "Так от де він зберігає найцікавіші папери". Далі був  звіт із якоїсь лабораторії. Хлопець трохи здивувався, адже про те, що в Морі є лабораторія він не знав. Судячи по тексту, це був звіт про тестування якогось препарату. Потім Дазай виявив, що таких  тестувань було багато, адже на кожне із них був написаний звіт, а їх тут було чимало. У Осаму пішла не одна хвилина на те, щоб всі їх перечитати, але, він мало що зміг зрозуміти, лише те, що досліди проводилися на людях,і це його дещо шокувало.
Нічого більше цікавого хлопець не знайшов, адже там і знаходилися звичайні документи із клініки. Але все ж таки, щось дізнатися він зміг. Наприклад, про лабораторію і що там тестують якийсь препарат, та ще й на людях. "Якщо трішки ще роздобути інформації і доказів, то справа буде завершена".
— Що це в тебе в руці? — Чуя вже не спав, Дазай зовсім забув  про присутність Накахари.
— Те, що допоможе нам у нашому розслідуванні, ти навіть не уявляєш, скільки цікавого я дізнався.
— Наприклад? Здивуй мене.
— Зроби кави, а потім я все тобі розкажу.
Чуя хотів трохи посперечатися, але зрозумів, що після, безсонної ночі кава — це якраз те що треба.
Дазай під час розповіді не пропустив жодної деталі, він настільки був задоволений собою, що зовсім забув про те, що за ними вчора гналися і навіть стріляли. Чуя навіть подумав, що не такий вже Дазай безнадійний.
— Ну і що нам робити далі? Враховуючи, що за нами, можливо, почнуть полювати ті, хто вчора нас бачив, — сказав Чуя після того, як Осаму закінчив розповідь.
— В любому випадку сидіти склавши руки не варіант. Нам потрібно діяти і у мене вже є одна трохи божевільна ідея.
— У тебе всі ідеї божевільні, — Чуя закотив очі, — що вже цього разу придумав твій геніальний мозок?
— Якщо подумати, то Сігма і Морі вже не партнери і, здається, ти казав, що Сігма був злий, через розірвання договору. А значить, ми можемо скористатися нагодою і поговорити із ним.
— Якщо ти засумував за своїм колишнім то так скажи.
— Дуже смішно, — сказав Дазай із сарказмом, — але я серйозно. У Сігми немає більше причин прикривати Морі, може він все таки розкаже щось цікаве.
— У твоїх словах є сенс, але...
— Якщо тебе хвилює те, де нам його шукати, то просто довірся мені.
— Ах, точно. Я й забув, що ти в нас містер Всезнайка.
— Але до нього ми підемо ввечері. Так що в нас є цілий день, щоб нічого не робити.
Чуя підвівся з-за столу і пішов у напрямку дверей.
— Тоді я йду спати. Якщо розбудиш приб'ю. А ще, — хлопець повернувся до Дазая обличчям і подивився тому прямо в його карі очі, — нічого тут не чіпати, за це також приб'ю.
— Добре. Але перш ніж ти підеш, дозволь дещо запитати.
— Що саме?
— Чому ти живеш один? Невже в тебе немає родичів?
— В мене є двоюрідний брат, але я з ним не підтримую зв'язок, стосунки у нас із ним не найкращі. Така відповідь тебе влаштовує?
— Так цілком, — Дазай широко усміхнувся, проте було помітно, що ця посмішка не була щирою.
— А чого ти питаєш?
— Просто стало цікаво, — Осаму пожав плечима.

Фінал не можливо вгадатиWhere stories live. Discover now