Чуя сидів за столом у своїй кухні час від часу роблячи ковток пива, хоча він був настільки погружений у власні роздуми, що навіть не відчував його смаку. Пройшло кілька днів після останньої зустрічі з Дазаєм. Зустрічі, що вщент знищила надію і віру у взаємність почуттів. Перед очима досі стояла картина, як Осаму притискає до себе ту дівчину і цілує її. Ці спогади не приносили нічого, окрім болю та страждань, але викинути це із голови ніяк не виходило. Події раз за разом прокручувалися в голові Накахари гіркими спогадами. Чуї наче вкололи яд, який вбивав його з кожним днем все більше. А найдужче дратувало те що раніше хлопець не відчував того, як сильно він потребує Дазая, його дотиків, присутності, його тупих жартів та погляду його карих теплих очей. Але найгірше те, що після всього що Чуя бачив, у нього все одно лишилися почуття до Осаму. Його охоплювало непереборне бажання побачити та обійняти друга. І це бажання наносило раз за разом все нові й нові шрами на, і без того, розбите серце. Моментами в Чуї навіть з'являлося бажання покінчити з життям. Але ці думки не затримувалися на довго, тому що хлопець знав, що йому не вистачить сміливості це зробити. Тому все що йому лишалося — змиритися і звикнути до цього гіркого болю.
Було вже майже дванадцять ночі, а спати Чуя так і не хотів. Щоб хоч якось відволіктися він вирішив прогулятися нічними вулицями Йокогами. Взявши свою куртку хлопець швидко взувся і закрив за собою двері квартири. Чуя помітив, що останні дні Верлен не дзвонить до нього і не набридає своїми постійними проханнями. З одного боку це добре, а з іншого у Чуї почало з'являтися дивне відчуття, щось тут явно не так. Брат точно не зміг би залишити його просто так в спокої. Скоріше за все варто готуватися до гіршого. Проте в хлопця зараз не було ніякого бажання заглиблюватися у плани свого кузена. Його думки були зайняті тільки однією людиною...
Нічна Йокогама була справді красивою. Чуя стояв на мосту спершись на поручні і дивився кудись прямо. У такий пізній час людей було мало, лише поодинокі закохані пари час від часу проходили, і цим самим тільки дратували Чую. Йому було гидко слухати всі ці милі слова і постійні зізнання в коханні. Хоча, скоріше за все, це була заздрість.
— Здивований, що ти ще живий. Я думав ти там і здохнеш, біля того фургона. — Доволі знайомий голос повернув Чую до реальності і змусив дуже сильно пошкодувати, що не пішов додому раніше.
— Акутагава, яка неочікувана зустріч, — Чуя повернувся обличчям до свого знайомого і подивився на нього байдужим беземоційним поглядом, — то ти прийшов закінчити почате?
— Я б залюбки, але в тебе такий жалюгідний вигляд, що я розумію, що тобі зараз і так не солодко.
— То ти пройнявся співчуттям до мене?
— Серйозно, виглядаєш жахливо. — Рюноске підійшов до поручнів і сперся на них. — Може, розкажеш що сталося?
Чуя підняв на співрозмовника здивований та спантеличений погляд. Він намагався вловити якісь емоції на обличчі Акутагави, але для цього було занадто темно. Чуя спочатку вдивлявся в темні очі навпроти, а потім голосно засміявся. Проте цей сміх не можна було назвати щирим. Чуя й сам до кінця не розумів, чому сміється, але зупинитися було важко. Схоже, що всі ті емоції, які він стримував дотепер, почали самі по собі виливатися у істеричний сміх.
Акутагава не був здивований, він давно знав, що Чуя трохи дивний. Але цей сміх почав вже його дратувати.
— Ей, перестань. Що смішного в моїх словах?
— Мені смішно через те, що ти намагаєшся прикинутися добрим, після того як побив мене і залишив помирати.
— Якщо не хочеш, можеш не говорити. Взагалі не розумію, навіщо витрачаю час на розмову із зрадником. — Рюноске повернувся до співрозмовника спиною і почав віддалятися, але слова Чуї миттю його зупинили.
— Давай вип'ємо.
Акутагава повернув здивований погляд на нього і навіть потер очі, щоб переконатися чи це точно Чуя перед ним.
— Ти ж завжди уникав компаньйонів. Що змінилося?
— Змінилося багато що, — Чуя важко зітхнув і дістав із пачки сигарету, яка виявилася останньою. Він підніс до неї запальничку, але, як на зло, у ній закінчився газ, — от чорт!
— Тримай. — Рюноске дістав із кишені штанів свою запальничку і простягнув її Накахарі, — але половина моя.
— Як скажеш, — хлопець видихнув сірий дим і простягнув сигарету Рюноске, — так ти згоден на рахунок того, щоб випити?
Акутагава зробив одну коротку затяжку і видихнув дим.
— Так, ходімо...Дазай лежав у своїй кімнаті тримаючись рукою за розбиту губу. Це був результат його невдалої спроби втекти з дому. Один із батькових охоронців його впіймав і добряче побив "для профілактики", як виразився Морі, коли Дазай сказав йому про це.
Знаходитися у цьому домі було нестерпно. Всюди за ним наглядали, абсолютно ніякого особистого простору і свободи. Тому Осаму час від часу і робив спроби втечі, які, на жаль, всі виявилися невдалими. Хоча одного разу йому майже вдалося зробити бажане, він був вже за воротами дому, але якраз в той день Морі повернувся раніше з роботи і побачив Дазая.
Із Чуєю зв'язатися не виходило. Хлопець написав йому вже більше сотні повідомлень, але вони були навіть не прочитані. Відчуття провини з'їдало його з середини, але для того щоб все пояснити Чуї, потрібно було зустрітися, і то не факт, що той захоче його слухати.
Пора була вже пізня, майже дві години ночі, а Дазай так і не спав. Він взагалі не пам'ятає, коли нормально спав. Через що під його очима залягли тіні. Але тільки хлопець почав трохи засинати, як йому на телефон прийшло якесь повідомлення. Спочатку Осаму хотів проігнорувати, але його цікавість взяла гору і він подивився у телефон і, на щастя, не дарма. Адже це було повідомлення від Чуї.Ч: Я п'яний, на мосьу. Забеои менн.
Через помилки Дазай не відразу зрозумів, що він хоче. Але все ж таки, до нього дійшов сенс повідомлення. Хлопець відразу зірвався з ліжка і почав одягатися. Але різко зупинився, згадавши про те, що втекти йому не вдасться. Присівши на ліжко хлопець прикрив долонями обличчя і приречено зітхнув. Посидівши так пару хвилин він знову підвівся. "Ні, так діло не піде. Чуя нарешті сам мені написав і попросив прийти. Я мушу щось зробити".
Через кілька хвилин Дазай вже спускався по дереву, яке росло прямо під його вікном. Такий спосіб втечі він пробував не раз. І завжди це закінчувалося провалом. Але чомусь цього разу він вирішив, що у нього все вийде...
ВИ ЧИТАЄТЕ
Фінал не можливо вгадати
FanfictionВсе що в нього лишилося від старого життя - це мотоцикл. Єдина річ, яка приносила хоть якесь задоволення. З того самого жахливого дня Чуя жив лише завдяки бажанню помститися. Думки про помсту оволоділи ним. І ось, після стількох років йому нарешті в...