הרעלת תירס

262 30 40
                                    

נ.מ גאנגקוק

התעוררתי יום למחרת במיטה של טאהיונג כשהוא עצמו עלי. יצאתי מן המיטה לאט, מנסה שלא להעירו. בעוד קמתי אל השירותים לשטוף את פני שיחזרתי את הדברים של אתמול.
רבנו, דיברנו, הייתי עם טאהיונג במיטה וגם..
התנשקנו.
במחשבה על הנשיקה איתו הנחתי את אצבעותיי על שפתיי וחייכתי.
ניזכרתי שאין לי מברשת שיניים-
שמתי על אצבעי משחת שיניים והחלתי לצחצח עם האצבע שלי. נזכר בילדותי כשהייתי עושה שטויות כאלו ואחרות.
התיישבתי על הספה והדלקתי אותה, במהירות לא אנושית הנמכתי אותה, פוחד להעיר את טאהיונג משנתו.
לאחר צפייה ממושכת בגרוויטי פולס קמתי מן הספה ותחושת רעב אפפה את בטני. הלכתי אל המקרר
אך לא היה חלב, כנראה נגמר. פתחתי את המזווה וראיתי שלוש קופסאות שימורים. נטלתי אחת בידי וראיתי שכל השלושה היו שימורי תירס, חייכתי בשביעות רצון לאחר שלקחתי כפית מן המגירה העליונה.
חזרתי אל הספה והתיישבתי ברגליים משולבות באמצע עם כרית לידי וקופסאת שימורי תירס בידי. אך משהו לא היה עדיין בסדר, עדיין היה משהו, שלא היה מושלם עד הסוף.
הלדקתי את המזגן על 21 מעלות ואנחת הנאה יצאה מפי. התיישבתי על הספה והמשכתי לצפות בגרוויטי פולס.
לאחר צפייה ממושכת של רק חצי פרק סיימתי את קופסאת השימורים.
רצתי מהר אל המזווה ולקחתי קופסאת שימורי תירס שנייה. חייכתי בהנאה והמשכתי לאכול בתיאבון.
השעה 11 בבוקר הגיעה וטאהיונג התעורר, "בוקר טוב" אמרתי והוא רק הסתכל עלי בעייפות והלך כמו מת אל השירותים. הוא נראה עייף.
אחרי כמה דקות הוא הלך לחדר שלו חזרה ולקח את הכרית שלו, מחבק אותה והולך לסלון. "הבטן שלך תכאב גאנגקוק" הוא אמר בקול עבה וצרוד של הבוקר. הקול הזה גרם לי לחייך חיוך צדדי. הוא קם מן הספה והלך לאמצע הסלון, מתיישב שם ואז נשכב על הרצפה כשרגליו וידיו פרוסות לצדדים.  
"אני רואה שאתה לא טיפוס של בוקר"
"אחותך בוקר"
"מה קשר"
"אחותך קשר" אמר טאהיונג ועוד רגע נרדם על הרצפה הקרה, אבל גימין והחבר'ה נכנסו בצעקה.
"הכלב של האישה הזאת פשוט משוגע! צריך לשים אותך במוסד לעבריינים כלביים!" צעק גימין בהיסטריה.
"קוראים לזה מכלאה" יונגי ענה ביובש אבל פניו בגדו בקולו והוא נראה כאילו רץ ארבע קילומטרים. "אני כמעט נרדמתי!" צעק טאהיונג "כמעט מתתי!" צעק גימין.
"אתם מוכנים להיות יותר בשקט" אמרתי בזמן שצפיתי בגרוויטי פולס בשקיקה.
"לא!" צעקו השניים וטאהיונג קם מהרצפה, עירני לגמרי.
הוא חיבק את גימין והשניים התיישבו על הרצפה , מול הטלוויזיה . אומנם לא צופים בה, אבל ממולה.  "אנחנו צריכים לדבר" אמר טאהיונג וגימין הנהן בהסכמה.
"אתם מוכנים לזוז? אתם ממש מפריעים" אמרתי בייאוש וסיימתי את קופסאת השימורי תירס השנייה שלי. "שקט!" אמר גימין והפנה בדרמתיות את האצבע שלו אלי, גילגלתי עיניים בזמן שהוא אמר את המשפט האידיוטי ביותר "הגברים מדברים"
"בוא נלך לחדר" אמר טאהיונג ובליבי עבר רגש מעיק ומציק. קנאה.
השניים הלכו והוסוק יונגי וגין התיישבו על הספה איתי.
קמתי מהספה, הולך לקחת את קופסאת השימורים השלישית והאחרונה שלי. "אנחנו צריכים לדבר" אמר הוסוק וכיבה את הטלוויזיה,
"קרה משהו?.." שאלתי והוסוק הסתכל עלי במבט מתוסכל, כאילו ציפה שאני אדע על מה הוא מדבר. "אתה וטאהיונג..." התחיל יונגי , "יש משהו?" המשיך אותו גין וכולם הסתכלו עלי במבט חודר.
"אני לא יודע בדיוק.. אני... כאילו- אנחנו כן התנשקנו, וכן דיברנו על זה.. הוא רצה לדעת שאם הוא יבקש לצאת איתי.. אם אני אסכים.. אמרתי לו כן, שאני אסכים"
"שוק שהבנתי אותך" אמר יונגי וחייך, "נו?" שאל הוסוק,
"מתי הדייט שלכם?" המשיך אותו גין, "אתם תכננתם את זה מראש? תפסיקו להשלים אחד את השני זה מלחיץ" אמרתי ולקחתי צעד לאחור, וממלא את פי בתירס מתוק.
"עדיף שבוע הבא?" אמר יונגי. חצי שואל חצי אומר. "אני חושב שכדאי ביום שלישי, כולם אוהבים את יום שלישי" אמר הוסוק והשלושה חייכו והסתכלו על גאנגקוק.
"עם המבטים האלו הייתי חושב שאתם מתכננים לרצוח אותי" אמרתי ,כמעט מתירס בגרון. אני אוהב תירס כל כך.
בינתיים גימין וטאהיונג חזרו לסלון והשניים מחויכים, אחרי שטאהיונג החליף בגדים, חולצה כתומה עם ציור של השקיעה ומכנס לבן קצר ג'ינס.
הם הסתכלו אחד על השני וחייכו.
עברו כמה שעות טובות אחרי השיחות, גאנגקוק נרתע מהוסוק גין ויונגי, שהפחידו אותו ביתר שאת לאחר השיחה. טאהיונג וגימין חיברו מקלדת אל הטלוויזיה ושיחקו. "אני חושב שהגיע הזמן לארוחת צהריים" אמר הוסוק וגין חייך. "בוא נלך להכין אוכל!" אמר גין. בזמן שהוא והוסוק דילגו להם למטבח להכין ארוחת ערב הסתכלתי עליהם במבט מזועזע. מה קרה להם.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

ברגע שקמתי מן הספה , נפלתי והחלתי להשתעל, גימין צחק עלי וטאהיונג בא לעזרתי

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

ברגע שקמתי מן הספה , נפלתי והחלתי להשתעל, גימין צחק עלי וטאהיונג בא לעזרתי. שמחתי קצת בליבי. "אמרתי לך לא לאכול כל כך הרבה שימורי תירס! כמה אכלת!" "שלוש.." אמרתי והוא הסתכל עלי בעצבים. 
"כל הכבוד לך! הורעלת על ידי תירס!"



~~~~~~~~~~~~~~
האמת שאני ממש לא תכננתי לכתוב פרק, פשוט אכלתי תירס וההשראה באה אליי 😂😂
הייתכן שנצליח להגיע ל15 הצבעות? ו10 תגובות?

וגם שאלה קטנה..
האם תרצו לעשות שאלות ותשובות עם הדמויות?
נתראה בפרק הבא😉❤

𝚃𝚑𝚎 𝙱𝚘𝚢 𝙵𝚛𝚘𝚖 𝚃𝚑𝚎 𝙱𝚎𝚊𝚌𝚑// Teakook✔︎Where stories live. Discover now