"גאנגקוק תסביר לי למה אנחנו פה"
"כן יש פה מלא אנשים מקומטים"
"קוראים לזה אנשים זקנים אידיוט"
"אמאשך אידיוט!"
"אחותך אידיוט!"
'שניכם אידיוטים סתמו תפה" אמר ג'אנגקוק ולקח את השניים כשאמרו בכריזת המרפאה את המספר F45.
"ג'אנגקוק אנחנו בריאים למה אנחנו צריכים בדיקות דם!"
"בדיקת דם שגרתית טאהיונג"
"אני מעדיף מזרק שוקולד" אמרו טאהיונג וג'ימין ביחד והתחילו לחפור עד כמה הם בריאים.
"בזמן שאתם עושים..את זה.." אמר ג'אנגקוק, לא יודע אפילו איך להגדיר את הטימטום שלהם
"טאהיונג, ג'אנגקוק אמר שאנחנו עושים את זה" ג'ימין קרץ וליטף את החזה של טאהיונג, "אתה יודע מה זה אומר ג'ימין?"
"שאני אהיה בהריון?!" אמר האחר בהתרגשות,
ג'אנגקוק נאנח והשאיר את העצבים מאחור. וגם את הקנאה שהרגיש שג'ימין ליטף את החזה של טאהיונג. "אני הולך לבצע את הבדיקה שלי."
ג'אנגקוק נכנס אל חדר האחות. "ג'ימין, אתה חושב שג'אנגקוק חולה..?" שאל טאהיונג בדאגה.
"לא, הוא בריא כמו שור! למה אתה חושב שהוא חולה?"
"הוא אמר ל'בצע' מי אומר לבצע אם הוא לא בדרך למוות!"
"אנחנו נעשה לו הלוויה"
"אבל.." אמר טאהיונג "אל תדאג טאהיונג. יהיה שם נגנים ויהיה גם רקדנים"
"יופי!" צעק טאהיונג.
ג'אנגקוק יצא מן חדר האחות מחויך והסתכל על האחות.
"ג'ימין תורך" אמר ג'אנגקוק והתיישב ליד טאהיונג כשג'ימין קם לחדר האחות. "ג'אנגקוק מה עשית שם בפנים?"
"מה הכוונה?"
"יצאת מחויך והסתכלת עליה.." אמר טאהיונג והרגיש די נבגד. נכון השניים לא באמת זוג רשמי..אבל זה בכל זאת כאב.
"אין שום דבר ביני לבינה" אמר ג'אנגקוק והזכיר לטאהיונג שהוא גיי בכלל.
איך יכולתי להיות טיפש כל כך? חשב טאהיונג והכה את עצמו בליבו.
ג'ימין יצא החוצה כשהוא עומד להתעלף "כ-כל כ-כך ה-הרב-ה מ-מבחנות! זה סוף העולם!!" אמר ג'ימין והוא נפל על ג'אנגקוק.
"אני מפחד" אמר טאהיונג בסופו של דבר.
"אני אהיה איתך" אמר ג'אנגקוק והניח את ג'ימין על הרצפה.
ג'ימין שהיה עדיין בהכרה ועייף, נרדם על הרצפה.
טאהיונג וג'אנגקוק נכנסו אל חדר האחות .
טאהיונג הניח את ידו על כרית קטנה והאחות חייכה אל ג'אנגקוק. אבל ג'אנגקוק לא חייך חזרה,
הוא שנא אותה. היא גרמה לטאהיונג להרגיש לא טוב.
ג'אנגקוק נישק את טאהיונג ואמר לו "זה עובר תוך שנייה, פשוט תתמקד בי" אמר האחר וטאהיונג חייך, מסיט את מבטו מן המחט בידה של האחות, והתמקד אך ורק בעיניו היפות של ג'אנגקוק.
"סיימנו" אמררה האחות והניחה על ידו של טאהיונג את הפלסטר הרפואי שלה.
"תודה ג'אנגקוק" אמר טאהיונג והניח את ראשו על חזו של ג'אנגקוק.
"תוצאות הבדיקות שלכם יגיעו עוד שבועיים" אמרה האחות והתחילה להתעסק במחשב.
השניים יצאו וטאהיונג רצה להיות כמה שיותר קרוב אל ג'אנגקוק. כמה שיותר איתו.
כשהם יצאו הם לא ראו את גופתו של ג'ימין,
"איפה לעזאזל ג'ימין!" אמר ג'אנגקוק בייאוש. השניים הלכו אל האיזור של הפקידים.
פקיד לבוש לבן ושיער בלונדיני חייך אליהם "צריכים עזרה?" שאל. "כן! ג'ימין, פארק ג'ימין, תבדוק אם הוא פה!" אמר טאהיונג אחרי הריצה של השניים.
"פארק ג'ימין.." מילמל הפקיד והסתכל על צג המחשב
"הוא פונה לחדר החייאה" אמר והסתכל על השניים.
"שיט איפה זה"
"תלכו ישר ואז ימינה, אתם תראו את המחלקת ילדים, תמשיכו ישר.
ואז שם תפנו שמאלה, ואתם שם" אמר והשניים פצחו בריצה.
"הנה יש פה ילד!" אמר טאהיונג "זה סתם ילד רנדומלי סתום אחד! בוא! החדר החייאה כאן!"
ג'אנגקוק וטאהיונג פרצו אל חדר החייאה כמו שני חוליגנים. "ג'ימין!" צעק טאהיונג שראה את חברו הטוב משוחח עם הרופא לידו, הוא שכב במיטה לבנה גדולה.
"אתה צריך לאמר לו מה אתה חושב עליו ג'ימין"
"אתה בטוח?"
"אני בטוח, לך אחרי הלב שלך"
"תודה אלכס" אמר ג'ימין וחיבק את הרופא לידו.
"היי טאהיונג!" אמר ג'ימין וקם מן המיטת חולים. "מה- איך- למה-" שאלו צמד החמד יחדיו, עדיין מתנשפים מהריצה.
"חשבו שאיבדתי הכרה, אבל בסך ישנתי, וזה אלכס, דיברתי איתו על החיים שלי הוא כל כך נחמד!, הוא עזר לי" אמר ג'ימין וחייך.
"אני שונא אותך לנצח נצחים" אמר טאהיונג
"לעד" אמר ג'אנגקוק
"לעדדים!" אמר טאהיונג כמעט בצעקה, "עכשיו בוא נלך, ג'אנגקוק צריך לקנות לי אוכל טעים"
"באמת?" שאל ג'אנגקוק "כן..בבקשה" אמר טאהיונג עם עיניים גדולות מנשק את שפתיו של ג'אנגקוק.
"קדימה ג'ימין אני צריך לקנות לטאהיונג אוכל" אמר.
ג'ימין טאהיונג וג'אנגקוק הלכו ביחד אל הרכב של טאהיונג ונסעו אל הקניון, "יש כאן מזרקים!" אמר ג'ימין בהתרגשות כמעט מפיל את הגלידה שלו.
"פאק איפה!" צעק טאהיונג בפחד וקפץ על ג'אנגקוק, מפיל עליו את הגלידה שלו. "מצטער.." לחש טאהיונג.
"זה- זה בסדר" אמר ג'אנגקוק.
אך הדבר שעבר בראשו זה
'אני לא מאמין שהחולצה האהובה עלי נהרסה! פאקינג לא הגיוני!'
"לא טמבל אחד, מזרק שוקולד!" ג'ימין חייך.
ג'ימין הלך לקנות לעצמו.
בעוד טאהיונג וג'אנגקוק הולכים לנקות את שאריות הגלידה של טאהיונג שדי מרוחה על הצוואר, חזה, ואוזנו של ג'אנגקוק.
"אני אנקה את זה" אמר טאהיונג ורעיון עלה בראשו.
טאהיונג משך את ג'אנגקוק אל תוך תא השירותים המרוחק ביותר. הושיב את ג'אנגקוק על האסלה הסגורה והתיישב מעליו.
"אני לכלכתי, אני אנקה" אמר והחל ללקק את צווארו של ג'אנגקוק. "ט-טאהיונג" האחר גנח חלושות בעוד טאהיונג שמח שהוא מצליח להשפיע על האחר.
הצוואר של ג'אנגקוק היה נקי מגלידה אבל היה מסומן בהיקי אחד או שניים שבטעות נוצרו על ידי טאהיונג.
"תוריד את החולצה" אמר. ג'אנגקוק ציית והוריד את החולצה שלו.
רוצה להרגיש את הלשון של טאהיונג עליו שוב.
טאהיונג התמקם על ג'אנגקוק בנוחות וליקק את חזו,
מנקה את שאריות הגלידה ומוצץ את פיטמתיו של ג'אנגקוק. "אתה מדהים" אמר ג'אנגקוק וגנח שוב.
האחר אהב לראות את טאהיונג עליו , ועושה בו מעשים מלוכלכים כל כך.
בעוד טאהיונג מסיים עם חזו של האחר הוא עלה קצת יותר על ג'אנגקוק. מגיע אל פניו.
מנשק אותו במהירות , נותן לג'אנגקוק תחושה לעוד.
טאהיונג ליקק את אוזנו של ג'אנגקוק וקם ממנו. יוצא מהתא.
הדבר היחיד שנשאר לג'אנגקוק לאמר זה 'וואו' .
הוא יצא במהירות אחרי טאהיונג, די מתעלם מהזיקפה שנוצרה לו.
טאהיונג הסמוק עמד ליד הכיורים עם כמה וכמה ריבועי נייר לחים.
הוא ניקה לגמרי את את חזו של האחר, את צווארו ואת אוזנו.
"אתה מתכוון להיות בלי חולצה?" "היא די מלוכלכת" אמר ג'אנגקוק וזרק את החולצה שלו לפח.
בחור נמוך קומה נכנס אל השירותים, ג'ימין, "אל תאכלו הרבה מזרקי שוקולד, זה עושה איה גדול בבטן"
אמר ג'ימין והיה על סף הקאה.
"אני אחזיק לך את השקיות" אמר טאהיונג וג'ימין נכנס אל תא השירותים הקרוב ביותר אליו, והקיא את נשמתו.
"אני חושב שזה יהיה בסדר עליך" אמר טאהיונג, מביא לג'אנגקוק חולצה שחורה עם קצת קרעים שג'ימין קנה לעצמו.
"אני אלבש את זה" אמר ולקח את החולצה מידו של טאהיונג.
ג'ימין ניקה את פניו. סידר את בגדיו ושיערו.
"בואו נלך הביתה. אני צריך לדפוק שנצ" אמר ג'ימין והשלושה יצאו החוצה.
"אני צריך לדפוק משהו אחר" אמר ג'אנגקוק וטאהיונג האדים.תודו שהתגעגעתם.
פשוט תודו.
אני בשוואנג של העלת פרקים!
פרק רביעי השבוע🛐
וזה רק יום שני!
נתראה בשמחות♡
YOU ARE READING
𝚃𝚑𝚎 𝙱𝚘𝚢 𝙵𝚛𝚘𝚖 𝚃𝚑𝚎 𝙱𝚎𝚊𝚌𝚑// Teakook✔︎
Humorספר התכתוביות, גימין וטאהיונג תמיד הולכים בים לריצות, למעלה משנה שנה שבהם טאהיונג הבין שהתאהב במישהו.. אך האם זה מה שציפה לו? מקווה שתהנו מהספר~♡ הומור זה שם המשחק בייבי