בשלושת הימים האחרונים, כל שבעת הבנים היו עסוקים בדבר אחד.
העברת הדברים לבית החדש שלהם. הם העבירו כמעט הכל, המיטות שלהם, הארונות שלהם
כל הפריטים האלו עברו כבר.
נשאר רק את הארגזים של הבגדים שלהם והכלים שבהם הם אוכלים. טאהיונג וג'אנגקוק היו האחרונים שסיימו לארוז את הדברים שלהם.
"טאהיונג" אמר ג'אנגקוק וליטף את גבו, השניים עמדו באמצע החדר שהיה פעם של טאהיונג, כרגע הוא פשוט חדר ריק.
"כן?" טאהיונג ענה והסתכל בעיניו. "אני אוהב אותך" אמר ונישק אותך. "אתה כל כך יוצא איתי לדייט בערב" קבע טאהיונג וחייך.
ג'אנגקוק הרים את הטלפון שלו שזימזם בכיסו,
שיחה נכנסת מנאמג'ון. "הלו?" קולו של גאנגקוק נשמע בחדר,
בעוד טאהיונג..טוב, מתנהג כמו טאהיונג- הוא מצץ את אצבעו השלישית של גאנגקוק, הוא חייב לעצבן אותו.
זה המהות של בני זוג.
"ג'אנגקוק, תורידו את הארגזים למטה ואז תעזרו להוסוק בדירה שלו ושלך" אמר נאמג'ון וניתק. הולך לדבר עם החברת הובלה. "טאהיונג, אתה רוצה סקס או מה" אמר גאנגקוק, מנסה לשלוט בעצמו. טאהיונג חייך ונישק את האחר, השניים חייכו.
"טאהיונג בוא, צריך לרדת" אמר ג'אנגקוק והרים כמה ארגזים.
"לך?"
"אולי, אהבתי תחשיבה" קרץ, בעוד ג'אנגקוק מערים על ידיו שני ארגים מלאים, טאהיונג התקשה בלהרים את שני הארגזים, והרים רק אחד.
"טאהיונג.. אתה מוכן?"
"לא"
"אנחנו נכנסים"
"יש לי רעיון!" אמר טאהיונג והפיל את הארגז שלו כשהרים את ידיו בהתרגשות. מפיל את הארגז על רגלו של ג'אנגקוק.
דמעה זלגה מעיניו של ג'אנגקוק, "מה עשיתי רע" מילמל ואחז ברגלו.
"נכניס את הארגזים למעלית, וג'ימין יעמיס את זה על המשאית" אמר טאהיונג וחייך.
"זה די חכם" אמר האחר והתרומם "הו לא, אני מושבת" ג'אנגקוק נפל ואחז שוב ברגלו, "מה יש לך בארגז הזה בכלל!" אמר ג'אנגקוק בייאוש.
"אבנים מהשוק"
"אתה צוחק?"
"נראה לך שאני אשים אבנים מהשוק בארגזים?! מה אני פסיכי- יש שם את הכלים של ג'ין"
"למה הכלים של ג'ין בארגז שלך?"
"תשאל את מי שארז"
"טאהיונג אתה ארז-
ג'ימין יצא מהדירה והיה גם הוא עם הארגזים,
"היי יפיוף" אמר טאהיונג קוטע את גאנגקוק
"היי חתיך"
"מה קורה סקסי אחד"
"מדהים, איך אתה מתוק"
"נהדר מוש-
"אולי די?" אמר ג'אנגקוק שהיה עדיין על הרצפה, מול המעלית, ג'ימין צחק וישב על הגב של ג'אנגקוק. "ג'ימיני אתה יכול לעזור לי?" שאל טאהיונג
"כן, במה?"
"יש לי חרדת מעליות, וג'אנגקוק עם זין שבור" אמר טאהיונג וג'ימין הנהן. גאנגקוק היה בשוק.
גאנגקוק.
גון גאנגקוק! עם זין שבור?
הוא לא יידע מאיפה זה יבוא. "גאנגקוק תמחק את חיוך השטן".
המעלית נפתחה והשניים הכניסו את ארבעת הארגזים פנימה.
"תביא לפה ארגזים בינתיים" אמר ג'ימין ודלתות המעלית נסגרו.
המעלית ירדה למטה וג'ימין יצא החוצה עם ארגז כל פעם, מקווה שהמעלית לא תסגר.
הוא הוציא את ארבעת הארגזים מהמעלית, כשראה את יונגי יורד מהשאית הובלה ליבו התחיל לפעום מהר יותר. "היי יון יון" אמר ג'ימין ויונגי נישק את מיצחו, "מה קורה" אמר יונגי, לוקח ארגז בידו
"בסדר, אני עוזר לטאהיונג וג'אנגקוק עם הארגזים שלהם, איך אתה?"
"בסדר, אני ונאמג'ון סיימנו עם ההעברה של הספות והדברים שלנו לחדר" אמר.
"כשאתה אומר שלנו, אתה מתכוון לזה שאנחנו בוודאות באותו חדר?"
"דיברנו על זה כבר, כן" גיחך יונגי,
השניים הערימו את ארבעת הארגזים אל המשאית,
ג'ימין ראה שהמשאית מלאה בארגזים אחרים,
יונגי הסביר לו שזה הארגזים של הדירה של ג'אנגקוק והוסוק.
"הדירה שלהם ריקה, זה מוזר" אמר יונגי.
ג'ימין יונגי וטאהיונג המשיכו להכניס את ארגזי הבגדים והכלים.
"אתם מוכנים?" אמר ג'אנגקוק כשג'ימין טאהיונג ויונגי אחזו בו והרימו את למעלית.
"פאק אתה שמן" אמר ג'ימין. "אני לא שמן, אני שרירי" תיקן אותו ג'אנגקוק.
"אני לא מאמין שאנחנו עוברים דירה, כולנו" אמר יונגי, מרגיש את השמחה מתפסת בתוכו.
"אני לא מאמין שאני במעלית" אמר טאהיונג
"רוצה להיות תקוע איתי במעלית שוב?" שאל ג'אנגקוק וקרץ, מקווה שהאחר יבין אותו.
"אני אשמח".
"יש משהו שאתם לא מספרים לנו?" שאל ג'ימין.
"ג'ימיני יש המון שאתה לא יודע עלי"
"ידעתי! אתה אישה!"
"טאהיונג, למה לא אמרת לנו שאתה אישה" שאל ג'אנגקוק, דלתות המעלית נפתחו וטאהיונג יצא, ג'ימין ויונגי יצאו גם.
משאירים את ג'אנגקוק לזחול החוצה.
"אני שונא אתכם" אמר ג'אנגקוק והתיישב על הרצפה, הכף רגל שלו הרוסה.
נשמעו צפירות מחוץ לבניין, ארבעתם יצאו החוצה, רואים את הוסוק ברכב ואת נאמג'ון וג'ין ברכב אחר.
"אנחנו נוסעים הביתה" אמר ג'ין. שמח כל כך שהשקיע את כל החסכונות שלו בבית הזה.
ג'ימין נכנס לרכב של נאמג'ון וג'ין עם טאהיונג.
ג'אנגקוק ויונגי נכנסו לרכב של הוסוק,
טוב.. הוסוק ויונגי דחסו את ג'אנגקוק פנימה.
נאמג'ון יצא מהרכב והלך אל הרכב של הוסוק, דופק על החלון שלו "תעקבו אחרי הרכב שלנו" אמר והלך.
החבר'ה התחילו לנסוע, עתיד שמח מצפה להם בסוף הדרך.
"אז יונגי, אתה וג'ימין הא" אמר הוסוק, מרים את עיניו למראה, רואה את יונגי מחייך
"כן, אני שמח שאנחנו ביחד"
"איך התוודתם?" שאל הוסוק, מכוון את השאלה לג'אנגקוק ויונגי.
"הצמדתי אותו לקיר ונישקתי אותו"
"זיינתי אותו במעלית"
"אתם פשוט מקוריים כל כך" אמר הוסוק ביובש.
אחרי נסיעה של כמעט שעה החבר'ה הגיעו ליעד.
יונגי נרדם על הכתף של ג'אנגקוק,
ג'אנגקוק הניח את הראש שלו על יונגי ונרדם גם.
"היי זוג יונים, קומו" אמר הוסוק ויצא מהרכב.
ג'ימין וטאהיונג יצאו מהרכב וגם נאמג'ון וג'ין.
"איפה הדביל שלי?" שאלו טאהיונג וג'ימין יחדיו, צוחקים מהתיאום שלהם והתיאור שלהם כלפי בני הזוג שלהם.
"מזדיינים ברכב" אמר הוסוק והלך לכיוון המשאית שחיכתה ליד הבית עם הארגזים שלהם.
"מה!" צעקו השניים ורצו לרכב. "יונגי!" "ג'אנגקוק!"
"מה קרה!" צעק ג'אנגקוק וקפץ בבהלה, נתקע עם רגלו בכיסא ממולו.
דמעה זלגה מעינו בפעם השנייה היום. "למה" אמר "למה טאהיונג".
כולם ישבו בסלון הבית והחליפו חיוכים,
ארוחת הערב הגיע והם הזמינו פיצה ומזגו לעצמם יין בכוסות פלסטיק כי לאף אחד אין כוח לשטוף כלים.
יונגי קם מהכורסא שלו ועצר את הסרט.
הוא גרר אחריו צעקות מחאה כמו;
"היי!" "מה אתה עושה!" "הוא עמד לנשק אותה למה עצרת!"
"חבר'ה, אני רציני סתמו אני רוצה לאמר משהו".
"אני רוצה להרים כוסית" אמר ומזג לעצמו עוד מהיין. "אני רוצה להודות לכם שהכנסתם אור לחיים שלי, לג'ימין שגורם לי תמיד לחייך, לטאהיונג וג'אנגקוק שגורמים לי לצחוק, לג'ין ונאמג'ון שדואגים לי ולהוסוק שמנעים את הזמן שלי" אמר יונגי ושתה הכל בשלוק אחד.
כל השאר הביטו בו בהשתאות
"יונגי, אתה חולה?" שאל ג'ימין ויונגי צחק.
הוא באמת מודה להם. על הכל.
"אני לא חולה ג'ימיני, אני מאושר" אמר יונגי וחייך.
"ליונגי!" צעק הוסוק והרים את הכוס שלו, וכך גם האחרים.
הם שתו, צחקו, ודיברו עד אמצע הלילה.
נהנים מהשהות שלהם ביחד, בפעם הראשונה בבית הזה.עוד שני פרקים..וזהו חבר'ה- 🤧
#Special 5
YOU ARE READING
𝚃𝚑𝚎 𝙱𝚘𝚢 𝙵𝚛𝚘𝚖 𝚃𝚑𝚎 𝙱𝚎𝚊𝚌𝚑// Teakook✔︎
Humorספר התכתוביות, גימין וטאהיונג תמיד הולכים בים לריצות, למעלה משנה שנה שבהם טאהיונג הבין שהתאהב במישהו.. אך האם זה מה שציפה לו? מקווה שתהנו מהספר~♡ הומור זה שם המשחק בייבי