PROLOG

779 21 4
                                    

Tydzień temu zostało zgłoszone zaginięcie nastolatka. Policja dokładała wszelkich starań, by odnaleźć chłopaka, jednak jak dotąd nie było po nim żadnych informacji.

Dopiero zeszłej nocy leśniczy odnalazł jego martwe ciało przy jednej ze swoich pasiek, w głębi lasu w Castle Combe. Leżał już blady, zakryty plandeką. Wydział śledczy zbadał miejsce zbrodni, jednak jak na razie nie zamierza ujawniać więcej informacji.

Wiemy jedynie tyle, że chłopak najprawdopodobniej zginął od uderzenia w tył głowy, co można zobaczyć na załączonych zdjęciach.

Śledztwo w toku, a policja przepytuje wszystkich, którzy byli w stanie cokolwiek wiedzieć o chłopaku. Na razie jednak wiadome jest jedno – Spencer Gedrick nie żyje.

...

Hejka! Miło mi, że jesteś,
mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :*

Rozdziałów będzie 16, plus prolog i epilog. Będą one pojawiały się w każdy wtorek.

*Książka jest już napisana, ale rozdziały poprawiam na bieżąco, co niestety czasem zajmuje trochę czasu.
Nie są one idealne i zdaję sobie sprawę, że mogą pojawić się błędy, ale sama nie jestem w tym wszystkim mistrzem ;)

*16sds planuję wrzucić późnym popołudniem, aby epilog wleciał w godzinach wieczornych.

Naprawdę się cieszę, że zdecydował_ś kliknąć w tą opowieść

Seven Deadly SinsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz