Karba tett kézzel dőltem a falnak miközben a rendőrök elvitték Kim Minseot és a három "szövetségesét" bilincsben. Az a nő, akiben anno megbíztam, a nőt akit előrelépettem a kiváló munkavégzése miatt, most fel se ismertem.
Ahogy mérgesen, szinte vicsorogva végig mért, újra meg kérdezve a rendőröktől miért tartóztatják le, hiszen ő nem csinált semmit. Valahogy kedvem lett volna nevetni ahogyan eljátszotta az ártatlanságát, miközben pontosan tudja mit tett.
Azért azt meg kell említenem, hogy le vagy nyűgözve a tudása miatt. Valahogy a tudatom nélkül feltörte az e-mailom, amit csak is arra használtam, hogy cégekre írjak rá szerződések céljából.
Minseo pedig fenyegetöző, alpári üzeneteket küldött és utána kitörölte őket, hogy én ne lássam. A három ember, aki segített Minseonak pedig az én nevemen vettek fel pénzt különféle bankokból.
Magam mellé nézek, ahol Wooseok cukkolódóan mosolygott a börtöntöltelékekre, még integetett is nekik mikor kivitték őket az épületből.
Halványan elvigyorodtam, ám gyorsan eltüntettem az érzelmeket az arcomról. Az ajtó előtt sorakoztak a kamerások, mivel még is csak híres a cégem, egyértelműen azt akarják, hogy beszéljek az itt történtekről, amihez igazából semmi kedvem sincs, mert egyszerűen utálom, ha idegenek majdnem, hogy belenyomják a képembe a kameráikat.
Pont ezért utasítok vissza minden féle jellegű interjút is.. A kérdéseiktől valószínűleg az utolsó agyisejtemet is elveszíteném.
- Hé - bököm meg a könyökömmel Wooseokot, aki egyből felfigyel rám. - Nem akarsz ki jönni velem? Végül is neked köszönheti a cég, hogy most már minden rendben van.
- Mm.. felveszel teljes munkaidőre?
- Wooseok.
- Akkor könyörögj - vigyorgott rám.
- Byun.
- Ah.. jó - sóhajtott. - De készülj fel arra, hogy mostantól ezzel foglak cukkolni, egyértelműen félsz kimenni egyedül - indult az ajtó felé.
- Yah! Fél a halál! - sietek utána.
- Hát, hogy ne - nevetett jókedvűen. Utálom ezt az embert, és egyszerre nagyon kedvelem. Pontosan fogalmam sincs mennyi idő telt el azóta amióta.. nos kicsit elmélyültek a dolgok közöttünk, annyit tudok, hogy pár hónapot biztos magunk mögött hagytunk.
Azóta is nehezemre esik bárhová is elvinni, mert valahogy mindig egy hotelben kötünk ki egymás karjaiba csavarodva. A belsős beszélgetések mindig elmaradtak, mert miután végzett velem felöltözött és már ment haza.
Mint mindig, most is nagyon nehezen igazodtam ki rajta. Egyértelműen kedveljük egymást, vonzódunk egymáshoz, ha még nem is feküdtünk le egymással. De valójában még egyikőnk se vette fel mi is megy igazán köztünk.
Nem tudom, hogy járunk-e, vagy csak próbálgatjuk milyen lenne, ha együtt lennénk, ám én tudom, többet szeretnék belőle. Azt akarom, hogy mindenét megossza velem, hiszen még mindig alig tudok róla valamit.
Úgy volt, hogy a partira is őt hívom magammal, ami valami oknál el lett halasztva méghozzá erre a hétvégére, viszont most meg elbizonytalanodtam.
Mi van akkor, ha Wooseok csak szexuális feszültségét akarja levezetni rajtam? Bár ebben sem vagyok valami biztos, mert az ágyban mindig csak ő kezel le engem, én hozzá se érhetek, fogalmam sincs miért.
Aztán lehet csak fél belekezdeni egy komolyabb kapcsolatba, nem akar kibontakozni míg nem érzi úgy, hogy mindenét át adhatja nekem.
Persze a kérdéseimre választ kapnék, ha egyszerűen feltenném őket neki és nem magamban őrlődnek. Ha nem lennék ilyen gyáva! Ám ha nem teszek semmit valószínűleg minden ugyan így fog maradni, azt pedig egyáltalán nem szeretném.
KAMU SEDANG MEMBACA
U Y C A ● ChanBaek
Fiksi Penggemar✔B E F E J E Z E T T✔ Megjelentél, megértettél, megmentettél. Köszönöm ChanYeol. || Egy rövid ChanBaek történet ||