Η Μαγική Πόρτα

14 2 2
                                    

Θέλω μόνο μία μαγική πόρτα. Να εμφανιστεί ξαφνικά μπροστά μου, να την κοιτάξω με δέος σκεφτόμενη ότι θα με οδηγήσει στα όνειρά μου. Σε εκείνον τον κόσμο όπου ανήκω πραγματικά... Θα την ανοίξω χωρίς δισταγμό, χωρίς να κοιτάξω πίσω μου και ίσως δάκρυα να κυλήσουν από τα μάτια μου επειδή θα έχει φτάσει επιτέλους η στιγμή να φύγω... Να φύγω από αυτόν τον κόσμο όπου δεν ένιωσα ποτέ μέρος του και να πάω σε εκείνον που υπάρχει στο μυαλό και στην καρδιά μου. Σε εκείνον όπου τα αστέρια λάμπουν όσο ποτέ άλλοτε κι εγώ θα μπορώ να χορέψω πάνω τους. Γύρω μου θα πετούν νεράιδες, στην θάλασσα θα κολυμπούν γοργόνες και η Μαγεία θα υπάρχει παντού. Αλλά πέρα από όλα αυτά, αυτό που θέλω περισσότερο είναι να τον αντικρύσω... Εκείνον τον κόσμο που υπάρχει στην καρδιά μου. Θέλω απλά να εμφανιστεί αυτή η πόρτα. Είναι σαν να την βλέπω μπροστά μου, με την φαντασία μου την έχω διασχίσει πολλές φορές αλλά πάντα επιστρέφω εδώ μόλις ανοίξω τα μάτια μου. Αυτός ο κόσμος δεν μου ταιριάζει, αυτή η εποχή δεν μου ταιριάζει, αυτή η πραγματικότητα δεν μου ταιριάζει... Το μυαλό μου δεν μπορεί να σταματήσει να σκέφτεται το γιατί είμαι εδώ... Ποιος είναι ο σκοπός; Τι στ αλήθεια υπάρχει πέρα από αυτή την γυάλα που είμαστε παγιδευμένοι; Νιώθω σαν παιδί που αναζητεί την Χώρα του Ποτέ... Θέλω απλά να φύγω...

Θέλω να εμφανιστεί η Μαγική Πόρτα...

~Σκόρπιες ιστορίες και σκέψεις..~Donde viven las historias. Descúbrelo ahora