Γύρος Παιχνιδιού

12 2 2
                                    

Τι θέλω στ' αλήθεια για να είμαι ευτυχισμένη; Έχω άτομα που αγαπώ και με αγαπάνε, είμαι υγιής και ζω αξιοπρεπώς. Όμως τι πάει λάθος με εμένα; Θα με έλεγε κανείς αχάριστη... Νιώθω μισή, δεν είμαι σίγουρη καν για το ποιος είναι ο λόγος που είμαι εδώ. Αυτός ο κόσμος. Νιώθω ότι πνίγομαι σε αυτόν τον κόσμο. Κουράστηκα να μην αλλάζει τίποτα, τα ίδια βαρετά πράγματα κάθε μέρα, ένας μουντός κόσμος γεμάτος με άτομα που το μόνο που τα απασχολεί πλέον είναι το πως θα βγάλουν χρήματα, πως θα αποκτήσουν εξουσία κλπ. Κανείς όμως δεν καταλαβαίνει ότι οτιδήποτε κι αν κάνουμε δεν έχει νόημα. Δεν είμαστε στ' αλήθεια ελεύθεροι όσο δεν ξέρουμε καν γιατί τα ζούμε όλα αυτά καθημερινά. Ποιος ορίζει τις ζωές και τις μοίρες μας; Αν είμαστε πιόνια στο ταμπλό του δικού του παιχνιδιού, τότε δεν ξέρουμε καν τους κανόνες. Πότε τελειώνει το παιχνίδι; Μόλις πεθάνουμε; Τότε σταματούν όλα ή αρχίζει ένας καινούριος γύρος όπως στα βιντεοπαιχνίδια που απλώς ξανά γεννιέσαι; Τι συμβαίνει στ' αλήθεια; Ποιος είναι ο λόγος της ύπαρξης των πάντων; Υπάρχει κάποιος σκοπός; Κι αν ναι, κανείς μας ποτέ δεν θα καταφέρει να τον πετύχει έτσι ώστε να μάθουμε την αλήθεια; Από μικρή μου φαίνονταν ανούσια τα πράγματα με τα οποία κατά πιάνονται οι άνθρωποι. Το μόνο που ήθελα να μάθω, είναι τι υπάρχει πέρα από αυτούς. Τι στ' αλήθεια υπάρχει πέρα από αυτά που βλέπουμε με τα μάτια μας... Μπορεί να προκαλεί φόβο το άγνωστο. Όμως πλέον δεν φοβάμαι. Θέλω μόνο να μάθω. Παλιότερα τα σκεφτόμουν όλα αυτά, όμως πολύ λιγότερο. Πλέον έχει γίνει καθημερινή μου σκέψη. Ίσως όλα να είναι απλώς ένας γύρος παιχνιδιού...

~Σκόρπιες ιστορίες και σκέψεις..~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin