Παράταιρη... Είναι το μόνο που νιώθω. Νιώθω απλά ότι δεν ταιριάζω σε αυτόν τον κόσμο. Ζω μια ζωή που αισθάνομαι ότι δεν είναι για μένα, δεν διάλεξα αυτό τον κόσμο κι όμως είμαι εδώ... Αναρωτιέμαι πραγματικά αν έχω πέσει μέσα στην παγίδα όπως όλοι. Αν η μόνη διέξοδος είναι αυτό που φοβούνται οι περισσότεροι άνθρωποι, ο θάνατος. Θα συνεχίσω να παλεύω σε αυτό τον κόσμο χωρίς να χάσω ποτέ τον εαυτό μου, χωρίς να προσπαθήσω να ταιριάξω. Στην τελική δεν θέλω να ταιριάξω, να γίνω ένα με το σύνολο. Έχουν κατασκευάσει θεούς, ψεύτικα είδωλα και θρησκείες λατρεύοντάς τα χωρίς να θέλουν να καταλάβουν ότι τίποτα μα τίποτα δεν έχει νόημα... Χωρίς να καταλαβαίνουν ότι αν όντως υπάρχει κάτι ανώτερο είναι αυτός που κινεί τα νήματα και γελάει βλέποντάς μας να ανταποκρινόμαστε σαν σωστές μαριονέτες στην θέλησήτου... Δεν αντέχω άλλο, όμως δεν θα παραιτηθώ τόσο εύκολα. Ξέρω ότι υπάρχει κάτι, ξέρω ότι έξω από αυτή την γυάλα που μας θέλουν πεισματικά κλεισμένους βρίσκεται η αλήθεια... Η αλήθεια που δεν θέλουν να μάθουμε... Εγώ όμως δεν είμαι μαριονέτα. Δεν πιστεύω σε θεούς και είδωλα, δεν είμαι όμως και χαζή έτσι ώστε να πιστεύω ότι όλα αυτά φτιάχτηκαν μόνα τους ότι δεν υπάρχει κανένας απολύτως λόγος που είμαστε εδώ... Κι αν η ζωή μας ήταν μόνο σελίδες ενός βιβλίου; Πως ξέρουμε πως αυτό που ζούμε είναι πραγματικότητα; Θα μπορούσαμε ακόμα και να ονειρευόμαστε να νομίζουμε πως ζούμε... Τίποτα δεν είναι τόσο απλό για μένα... Νιώθω ότι δεν μου ταιριάζει αυτός ο κόσμος, αυτή η καθημερινότητα, αυτή η ζωή... Απλά θέλω να ελευθερωθώ...
ESTÁS LEYENDO
~Σκόρπιες ιστορίες και σκέψεις..~
Ficción GeneralΣκόρπιες σκέψεις, συναισθήματα, πολύ φαντασία και λίγο από τον δικό μου κόσμο.. Ελπίζω να σας αρέσουν!🖤