Τι σημαίνει το να είσαι συγγραφέας

10 2 6
                                    

Ξέρεις τι μου αρέσει στο να είμαι
συγγραφέας;

Μπορώ να δημιουργώ κόσμους, να αλλάζω το τέλος κάποιας ιστορίας δίνοντας happy end...

Επιλέγω εγώ πως θα εξελιχθεί η πλοκή της ιστορίας, δίνω ζωή σε νέους χαρακτήρες, πλάθω την ζωή τους και είμαι εγώ αυτή που κρατάει την άκρη του νήματος.

Ξέρεις όμως, δεν μου αρέσει επειδή τους ελέγχω, αλλά επειδή τους δίνω ζωή. Γίνονται αυτόματα κομμάτι μου, αγαπάω τα βιβλία μου, τα δημιουργήματά μου σαν να είναι παιδιά μου.

Είναι βγαλμένα από την ψυχή μου. Ναι, αποτυπώνω την ίδια μου την ψυχή στο χαρτί.

Ζω τα όνειρά μου. Ναι, στ' αλήθεια όταν γράφω μπορώ να ζω τα όνειρά μου. Όσο παράλογα κι αν είναι γι αυτόν τον κόσμο...

Επιλέγω έναν άλλον. Δημιουργώ έναν άλλον και συνεχίζω να το κάνω γιατί η φαντασία μου, τα όνειρά μου, η αγάπη μου για την δημιουργία είναι ατέρμονη...

Διψάω καθημερινά. Διψάω να δώσω ζωή σε όλα όσα πλάθει το μυαλό μου.

Κι αν δεν μου αρέσει αυτό που ζω, μπορώ να το αλλάξω. Μια ιστορία είναι όλα. Μια ιστορία που γράφεται από κάποιον...

Έτσι μπορώ κι εγώ να γράφω τις δικές μου ιστορίες. Μπορώ να δώσω άλλο τέλος σε μια αγάπη που δεν έζησα, μπορώ να έχω άλλο όνομα, μπορώ να ταξιδεύω σε μέρη που δεν έχω επισκεφτεί ποτέ με το σώμα μου πάρα μόνο νοητά.

Είμαι ανήσυχο πνεύμα. Δεν ησυχάζω λεπτό. Έχω ανάγκη να γράφω για σένα, για μένα, για όλους όσους έχουν στιγματίσει την ζωή μου αλλά και για εκείνους που δεν συνάντησα και δεν θα συναντήσω ποτέ. Γιατί είναι απλώς δημιουργήματά μου, ή μάλλον έτσι πιστεύουν πολλοί.

Μέγα λάθος... Οι χαρακτήρες παίρνουν ζωή, αποκτούν την δική τους προσωπικότητα, την δική τους ψυχή...

Να θυμάσαι να αγαπάς τα βιβλία σου, τα ποιήματά σου, τις συλλογές διηγημάτων σου σαν να είναι τα παιδιά σου. Να τα προστατεύεις σαν το πιο εύθραυστο κομμάτι πορσελάνης...

Γι όλους αυτούς τους λόγους λατρεύω το να είμαι συγγραφέας... Είναι ένας έρωτας που δεν σβήνει...

Είναι απλά διαχρονικός....

Kamu telah mencapai bab terakhir yang dipublikasikan.

⏰ Terakhir diperbarui: Nov 26, 2023 ⏰

Tambahkan cerita ini ke Perpustakaan untuk mendapatkan notifikasi saat ada bab baru!

~Σκόρπιες ιστορίες και σκέψεις..~Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang