𝘾𝙝𝙖𝙥𝙩𝙚𝙧 𝙑𝙄 - 𝙋𝙪𝙣𝙞𝙨𝙝𝙢𝙚𝙣𝙩𝙨

392 5 7
                                    

➪𝐁𝐚𝐬𝐢𝐜𝐚𝐥𝐥𝐲 , 𝐀𝐟𝐟𝐨𝐠𝐚𝐭𝐨 𝐡𝐚𝐬 𝐛𝐞𝐞𝐧 𝐭𝐚𝐤𝐞𝐧 𝐭𝐨 𝐜𝐨𝐮𝐫𝐭 . 𝐈 𝐰𝐨𝐧'𝐭 𝐠𝐢𝐯𝐞 𝐚𝐧𝐲 𝐦𝐨𝐫𝐞 𝐬𝐩𝐨𝐢𝐥𝐞𝐫𝐬 𝐟𝐨𝐫 𝐧𝐨𝐰.

꧁•×•×•×•×•×•×•×•×•×•×•×•×•×•×•×•×•×•×•꧂

"𝑮𝒆𝒕 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒉𝒂𝒏𝒅𝒔 𝒐𝒇𝒇 𝒎𝒆 𝒚𝒐𝒖 𝒇𝒊𝒍𝒕𝒉𝒚 𝒘𝒂𝒕𝒄𝒉𝒆𝒓𝒔!"𝐀𝐟𝐟𝐨𝐠𝐚𝐭𝐨 𝐦𝐨𝐚𝐧𝐞𝐝 , 𝐭𝐫𝐲𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐟𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐛𝐚𝐜𝐤 . 𝐆𝐫𝐚𝐧𝐝-𝐟𝐚𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐚𝐧𝐝 𝐅𝐚𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐬𝐭𝐨𝐨𝐝 𝐚𝐥𝐦𝐨𝐬𝐭 𝐬𝐦𝐢𝐥𝐢𝐧𝐠 , 𝐚𝐬 𝐢𝐟 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐰𝐚𝐬 𝐡𝐚𝐩𝐩𝐲 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐀𝐟𝐟𝐨𝐠𝐚𝐭𝐨 𝐰𝐚𝐬 𝐠𝐨𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐛𝐞 𝐬𝐞𝐧𝐭 𝐭𝐨 𝐩𝐫𝐢𝐬𝐨𝐧 𝐟𝐨𝐫𝐞𝐯𝐞𝐫 . 𝐅𝐞𝐰 𝐩𝐞𝐨𝐩𝐥𝐞 𝐰𝐞𝐫𝐞 𝐨𝐧 𝐀𝐟𝐟𝐨𝐠𝐚𝐭𝐨'𝐬 𝐬𝐢𝐝𝐞 . "𝑶𝒃𝒋𝒆𝒄𝒕𝒊𝒐𝒏 , 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒉𝒐𝒏𝒐𝒓 ."𝐃𝐚𝐫𝐤 𝐂𝐚𝐜𝐚𝐨 𝐜𝐚𝐥𝐦𝐥𝐲 𝐬𝐩𝐨𝐤𝐞 , 𝐩𝐫𝐞𝐩𝐚𝐫𝐢𝐧𝐠 𝐟𝐨𝐫 𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐠𝐨𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐬𝐚𝐲 , "𝑻𝒉𝒊𝒔 𝒎𝒂𝒏 𝒉𝒆𝒓𝒆 𝒃𝒆𝒇𝒐𝒓𝒆 𝒖𝒔 𝒊𝒔 𝒈𝒖𝒊𝒍𝒕𝒚 𝒇𝒐𝒓 𝒉𝒖𝒓𝒕𝒊𝒏𝒈 𝒂 𝒗𝒂𝒍𝒖𝒆𝒅 𝒘𝒂𝒕𝒄𝒉𝒆𝒓 , 𝒔𝒕𝒆𝒂𝒍𝒊𝒏𝒈 𝒅𝒂𝒏𝒈𝒆𝒓𝒐𝒖𝒔 𝒘𝒆𝒂𝒑𝒐𝒏𝒔 , 𝒉𝒊𝒓𝒊𝒏𝒈 𝒑𝒆𝒐𝒑𝒍𝒆 𝒕𝒐 𝒃𝒓𝒆𝒂𝒌 𝒊𝒏𝒕𝒐 𝒕𝒉𝒆 𝒑𝒂𝒍𝒂𝒄𝒆 , 𝒌𝒊𝒅𝒏𝒂𝒑𝒑𝒊𝒏𝒈 𝒎𝒚 𝑮𝒓𝒂𝒏𝒅-𝒅𝒂𝒖𝒈𝒉𝒕𝒆𝒓 , 𝒉𝒐𝒍𝒅𝒊𝒏𝒈 𝒉𝒆𝒓 𝒉𝒐𝒔𝒕𝒂𝒈𝒆 𝒂𝒏𝒅 𝒇𝒐𝒓 𝒓𝒂𝒏𝒔𝒐𝒎 , 𝒉𝒖𝒓𝒕𝒊𝒏𝒈 𝒎𝒂𝒏𝒚 𝒐𝒕𝒉𝒆𝒓 𝒑𝒆𝒐𝒑𝒍𝒆 , 𝒖𝒑𝒔𝒆𝒕𝒕𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒉𝒆 𝒔𝒐𝒐𝒏 𝒕𝒐 𝒃𝒆 𝒌𝒊𝒏𝒈 , 𝒉𝒖𝒓𝒕𝒊𝒏𝒈 𝒎𝒚 𝒔𝒐𝒏 𝒂𝒏𝒅 𝒅𝒐𝒊𝒏𝒈 𝒎𝒐𝒓𝒆 𝒅𝒂𝒏𝒈𝒆𝒓𝒐𝒖𝒔 𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈𝒔 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒘𝒐𝒖𝒍𝒅 𝒃𝒆 𝒕𝒐𝒐 𝒍𝒐𝒏𝒈 𝒕𝒐 𝒍𝒊𝒔𝒕" . "𝑉𝑒𝑟𝑦 𝑤𝑒𝑙𝑙"𝐭𝐡𝐞 𝐣𝐮𝐝𝐠𝐞 𝐬𝐚𝐢𝐝 , 𝐚𝐛𝐨𝐮𝐭 𝐭𝐨 𝐜𝐥𝐨𝐬𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐚𝐬𝐞 𝐰𝐡𝐞𝐧 𝐀𝐟𝐟𝐨𝐠𝐚𝐭𝐨 𝐭𝐨𝐥𝐝 𝐭𝐨 𝐡𝐞𝐫 𝐭𝐨 𝐰𝐚𝐢𝐭. 𝐇𝐞 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐞𝐝 𝐚𝐭 𝐦𝐞 𝐝𝐞𝐬𝐩𝐚𝐢𝐫𝐢𝐧𝐠𝐥𝐲 𝐚𝐬 𝐢𝐟 𝐈 𝐜𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐬𝐚𝐯𝐞 𝐡𝐢𝐦 , 𝐛𝐮𝐭 𝐈 𝐜𝐨𝐮𝐥𝐝𝐧'𝐭 . 𝐁𝐞𝐜𝐚𝐮𝐬𝐞 𝐭𝐨𝐨 𝐦𝐮𝐜𝐡 𝐡𝐚𝐝 𝐛𝐞𝐞𝐧 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐚𝐥𝐫𝐞𝐚𝐝𝐲. 𝐈 𝐬𝐭𝐚𝐲𝐞𝐝 𝐪𝐮𝐢𝐞𝐭 , 𝐞𝐯𝐞𝐧 𝐭𝐡𝐨𝐮𝐠𝐡 𝐈 𝐚𝐝𝐦𝐢𝐭 𝐈 𝐟𝐞𝐥𝐭 𝐞𝐱𝐭𝐫𝐞𝐦𝐞𝐥𝐲 𝐬𝐨𝐫𝐫𝐲 𝐟𝐨𝐫 𝐡𝐢𝐦 ...

"𝐴𝑓𝑓𝑜𝑔𝑎𝑡𝑜 (𝐋/𝐍?) , 𝑦𝑜𝑢 ℎ𝑎𝑣𝑒 𝑏𝑒𝑒𝑛 𝑠𝑒𝑛𝑡𝑒𝑛𝑐𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑎 𝑙𝑖𝑓𝑒𝑡𝑖𝑚𝑒 𝑖𝑛 𝑝𝑟𝑖𝑠𝑜𝑛 , 𝑑𝑢𝑒 𝑡𝑜 𝑡ℎ𝑒 𝑘𝑖𝑛𝑔'𝑠 𝑤𝑖𝑠ℎ𝑒𝑠 𝑎𝑛𝑑 𝑎𝑠𝑠𝑢𝑙𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑡ℎ𝑒 𝑝𝑟𝑖𝑛𝑐𝑒𝑠𝑠". 𝐈 𝐤𝐧𝐞𝐰 𝐈 𝐡𝐚𝐝 𝐭𝐨 𝐬𝐩𝐞𝐚𝐤 𝐮𝐩 , 𝐈 𝐟𝐞𝐥𝐭 𝐫𝐞𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐠𝐮𝐢𝐥𝐭𝐲 . 𝐈 𝐜𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐬𝐞𝐞 𝐡𝐢𝐦 𝐚𝐥𝐦𝐨𝐬𝐭 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐭 𝐭𝐨 𝐛𝐫𝐞𝐚𝐤 𝐝𝐨𝐰𝐧 𝐢𝐧𝐭𝐨 𝐭𝐞𝐚𝐫𝐬 ; 𝐡𝐞 𝐬𝐞𝐞𝐦𝐞𝐝 𝐡𝐞𝐚𝐫𝐭𝐛𝐫𝐨𝐤𝐞𝐧 . "𝐖𝐀𝐈𝐓!"𝐈 𝐬𝐡𝐨𝐮𝐭𝐞𝐝 , 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐛𝐞𝐟𝐨𝐫𝐞 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐚𝐠𝐚𝐢𝐧 𝐜𝐥𝐨𝐬𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐚𝐬𝐞 . 𝐄𝐯𝐞𝐫𝐲𝐨𝐧𝐞 𝐭𝐮𝐫𝐧𝐞𝐝 𝐚𝐫𝐨𝐮𝐧𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐞𝐝 𝐚𝐭 𝐦𝐞 : 𝐞𝐯𝐞𝐧 𝐃𝐚𝐫𝐤 𝐂𝐚𝐜𝐚𝐨 𝐬𝐞𝐞𝐦𝐞𝐝 𝐬𝐮𝐩𝐫𝐢𝐬𝐞𝐝. "𝐓𝐡𝐢𝐬 𝐦𝐚𝐧 , 𝐦𝐚𝐲 𝐧𝐨𝐭 𝐛𝐞 𝐢𝐧𝐧𝐨𝐜𝐞𝐧𝐭 𝐛𝐮𝐭 , 𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐫𝐧𝐞𝐝 𝐦𝐞 𝐨𝐟 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 . 𝐒𝐨𝐦𝐞𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐛𝐨𝐮𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐕𝐚𝐧𝐢𝐥𝐥𝐚 𝐩𝐫𝐢𝐧𝐜𝐞 , 𝐈 𝐞𝐯𝐞𝐧 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐩𝐫𝐨𝐨𝐟 𝐭𝐨 𝐛𝐚𝐜𝐤 𝐢𝐭 𝐮𝐩 ." 𝐈 𝐠𝐫𝐚𝐛𝐛𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐕𝐚𝐧𝐢𝐥𝐥𝐚 𝐩𝐫𝐢𝐧𝐜𝐞'𝐬 𝐬𝐞𝐜𝐫𝐞𝐭 𝐧𝐨𝐭𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐡𝐚𝐧𝐝𝐞𝐝 𝐢𝐭 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐣𝐮𝐝𝐠𝐞 . "𝐓𝐡𝐞𝐲 𝐦𝐮𝐬𝐭 𝐤𝐧𝐨𝐰 𝐢𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐚𝐜𝐭𝐮𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐰𝐫𝐢𝐭𝐭𝐞𝐧 𝐛𝐲 𝐡𝐢𝐦 , 𝐛𝐞𝐜𝐚𝐮𝐬𝐞 𝐢𝐭'𝐬 𝐡𝐢𝐬 𝐡𝐚𝐧𝐝𝐰𝐫𝐢𝐭𝐢𝐧𝐠"𝐈 𝐭𝐡𝐨𝐮𝐠𝐡𝐭 , 𝐧𝐞𝐫𝐯𝐨𝐮𝐬𝐥𝐲 𝐡𝐞𝐚𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐛𝐚𝐜𝐤 . 𝐀𝐟𝐟𝐨𝐠𝐚𝐭𝐨 𝐬𝐞𝐞𝐦𝐞𝐝 𝐞𝐯𝐞𝐧 𝐦𝐨𝐫𝐞 𝐰𝐨𝐫𝐫𝐢𝐞𝐝 , 𝐛𝐮𝐭 𝐢𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐦𝐲 𝐨𝐧𝐥𝐲 𝐜𝐡𝐚𝐧𝐜𝐞 𝐨𝐟 𝐬𝐚𝐯𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐢𝐦 . "𝐻𝑚..𝑎𝑛𝑑 𝑦𝑜𝑢 𝑠𝑎𝑦 𝑡ℎ𝑖𝑠 𝑖𝑠 𝑡ℎ𝑒 𝑉𝑎𝑛𝑖𝑙𝑙𝑎 𝑃𝑟𝑖𝑛𝑐𝑒?"𝐭𝐡𝐞 𝐣𝐮𝐝𝐠𝐞 𝐚𝐬𝐤𝐞𝐝 , 𝐫𝐞𝐚𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐢𝐭 𝐜𝐥𝐨𝐬𝐞𝐥𝐲 . "𝐻𝑜𝑤𝑒𝑣𝑒𝑟 , 𝐼 𝑐𝑎𝑛𝑛𝑜𝑡 𝑓𝑟𝑒𝑒 ℎ𝑖𝑚 , 𝑦𝑜𝑢𝑟 ℎ𝑖𝑔ℎ𝑛𝑒𝑠𝑠 , 𝑎𝑠 ℎ𝑒 ℎ𝑎𝑠 𝑑𝑜𝑛𝑒 𝑚𝑎𝑛𝑦 𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔𝑠 𝑤𝑒 𝑐𝑎𝑛 𝑎𝑙𝑠𝑜 𝑏𝑎𝑐𝑘-𝑢𝑝 . 𝐵𝑢𝑡 , 𝑖𝑓 𝑦𝑜𝑢 𝑡𝑟𝑢𝑙𝑦 𝑤𝑖𝑠ℎ 𝑡𝑜 , 𝑤𝑒 𝑐𝑎𝑛 𝑔𝑖𝑣𝑒 𝑦𝑜𝑢 5 𝑚𝑖𝑛𝑢𝑡𝑒𝑠 𝑤𝑖𝑡ℎ ℎ𝑖𝑚 . 𝐵𝑢𝑡 , 𝑡ℎ𝑒 𝑔𝑢𝑎𝑟𝑑𝑠 𝑤𝑖𝑙𝑙 ℎ𝑎𝑣𝑒 𝑡𝑜 𝑤𝑎𝑡𝑐ℎ 𝑜𝑣𝑒𝑟 𝑡𝑜 𝑚𝑎𝑦 𝑠𝑢𝑟𝑒 𝑦𝑜𝑢 𝑑𝑜 𝑛𝑜𝑡 𝑔𝑒𝑡 ℎ𝑢𝑟𝑡" . 𝐀𝐟𝐟𝐨𝐠𝐚𝐭𝐨 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐞𝐝 𝐚𝐭 𝐦𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐠𝐥𝐚𝐧𝐜𝐞𝐝 𝐝𝐨𝐰𝐧 𝐬𝐚𝐝𝐥𝐲 . 𝐈 𝐰𝐚𝐬 𝐡𝐚𝐩𝐩𝐲 𝐭𝐡𝐨𝐮𝐠𝐡 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐈 𝐜𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐬𝐞𝐞 𝐡𝐢𝐦 𝐚𝐭𝐥𝐞𝐚𝐬𝐭 𝐨𝐧𝐞 𝐦𝐨𝐫𝐞 𝐭𝐢𝐦𝐞 .

"Darling Y/N" - [Affogato x Reader]Where stories live. Discover now