𝘾𝙝𝙖𝙥𝙩𝙚𝙧 𝙓𝙄 - 𝙁𝙞𝙣𝙖𝙡𝙡𝙮 𝙏𝙤𝙜𝙚𝙩𝙝𝙚𝙧

328 5 6
                                    

𝐂𝐨𝐧𝐭𝐢𝐧𝐮𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧 𝐨𝐟 𝐞𝐱𝐩𝐨𝐬𝐞𝐝! 𝐍𝐨𝐭𝐞 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐚𝐜𝐭𝐮𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐈 𝐦𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐚𝐝𝐝 𝐬𝐨𝐦𝐞 𝐛𝐨𝐧𝐮𝐬 𝐜𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫𝐬 𝐢𝐭 𝐝𝐞𝐩𝐞𝐧𝐝𝐬 . 𝐀𝐧𝐲𝐰𝐚𝐲𝐬 , 𝐞𝐧𝐣𝐨𝐲!

꧁•×•×•×•×•×•×•×•×•×•×•×•×•×•꧂

"𝑴𝒚 𝒑𝒓𝒊𝒏𝒄𝒆𝒔𝒔...𝒅𝒐 𝒚𝒐𝒖 𝒂𝒏𝒚 𝒘𝒂𝒚𝒔 𝑰 𝒄𝒐𝒖𝒍𝒅 𝒂𝒑𝒐𝒍𝒐𝒈𝒊𝒔𝒆 𝒕𝒐 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒇𝒂𝒕𝒉𝒆𝒓?" 𝐀𝐟𝐟𝐨𝐠𝐚𝐭𝐨 𝐚𝐬𝐤𝐞𝐝 . 𝐈 𝐬𝐚𝐭 𝐛𝐞𝐬𝐢𝐝𝐞 𝐡𝐢𝐦 (𝐎𝐡 𝐚𝐧𝐝 𝐲𝐨𝐮 𝐛𝐨𝐭𝐡 𝐚𝐫𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐢𝐧 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐫𝐨𝐨𝐦) , 𝐚𝐧𝐝 𝐫𝐞𝐬𝐭𝐞𝐝 𝐦𝐲 𝐡𝐞𝐚𝐝 𝐨𝐧 𝐡𝐢𝐬 𝐬𝐡𝐨𝐮𝐥𝐝𝐞𝐫 . "𝐖𝐡𝐲 𝐝𝐨 𝐲𝐨𝐮 𝐰𝐚𝐧𝐭 𝐭𝐨 𝐤𝐧𝐨𝐰?"𝐈 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐢𝐧 𝐜𝐮𝐫𝐢𝐨𝐬𝐢𝐭𝐲 . "𝑶𝒉 𝒖𝒉...𝑵𝒐 𝒎𝒂𝒋𝒐𝒓 𝒓𝒆𝒂𝒔𝒐𝒏..𝑰 𝒋𝒖𝒔𝒕 𝒘𝒂𝒏𝒕 𝒕𝒐 𝒖𝒉..𝒈𝒆𝒕 𝒐𝒏 𝒈𝒐𝒐𝒅 𝒕𝒆𝒓𝒎𝒔 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒇𝒂𝒕𝒉𝒆𝒓 𝒂𝒈𝒂𝒊𝒏" . "𝐈 𝐦𝐞𝐚𝐧..𝐲𝐨𝐮 𝐜𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐭𝐫𝐲 𝐡𝐞𝐥𝐩𝐢𝐧𝐠 𝐨𝐮𝐭 ..  𝐨𝐫 .. 𝐰𝐫𝐢𝐭𝐞 𝐚𝐧 𝐚𝐩𝐨𝐥𝐨𝐠𝐲 𝐥𝐞𝐭𝐭𝐞𝐫.."

𝐇𝐞 𝐬𝐡𝐨𝐨𝐤 𝐡𝐢𝐬 𝐡𝐞𝐚𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐭𝐞𝐝 𝐛𝐞𝐜𝐨𝐦𝐢𝐧𝐠 𝐬𝐭𝐫𝐞𝐬𝐬𝐞𝐝 . "𝑯𝒆'𝒔 𝒈𝒐𝒏𝒏𝒂 𝒕𝒉𝒊𝒏𝒌 𝑰'𝒎 𝒂 𝒄𝒐𝒘𝒂𝒓𝒅 𝒊𝒇 𝑰 𝒅𝒐 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒓𝒂𝒕𝒉𝒆𝒓 𝒕𝒉𝒂𝒏 𝒔𝒂𝒚𝒊𝒏𝒈 𝒊𝒕 𝒕𝒐 𝒉𝒊𝒔 𝒇𝒂𝒄𝒆" . 𝐈 𝐬𝐢𝐠𝐡𝐞𝐝 , 𝐚𝐛𝐨𝐮𝐭 𝐭𝐨 𝐥𝐞𝐚𝐯𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐫𝐨𝐨𝐦 𝐰𝐡𝐞𝐧 𝐡𝐞 𝐠𝐫𝐚𝐛𝐛𝐞𝐝 𝐦𝐲 𝐰𝐫𝐢𝐬𝐭 . "𝑺𝒐𝒓𝒓𝒚 𝒊𝒇 𝒕𝒉𝒊𝒔 𝒊𝒔 𝒂 𝒃𝒊𝒕 𝒓𝒂𝒏𝒅𝒐𝒎 𝒃𝒖𝒕 𝒘𝒉𝒆𝒓𝒆 𝒂𝒎 𝑰 𝒈𝒐𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒐 𝒔𝒍𝒆𝒆𝒑 𝒂𝒏𝒚𝒘𝒂𝒚?" . 𝐈 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐩𝐨𝐢𝐧𝐭𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐦𝐲 𝐛𝐞𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐥𝐞𝐟𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐫𝐨𝐨𝐦 𝐭𝐨 𝐠𝐨 𝐭𝐚𝐥𝐤 𝐭𝐨 𝐟𝐚𝐭𝐡𝐞𝐫 . 

"𝐅𝐚𝐭𝐡𝐞𝐫 , 𝐂𝐚𝐧 𝐈 𝐚𝐬𝐤 𝐲𝐨𝐮 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠?" . 𝐇𝐞 𝐧𝐨𝐝𝐝𝐞𝐝 𝐡𝐢𝐬 𝐡𝐞𝐚𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐰𝐚𝐢𝐭𝐞𝐝 𝐟𝐨𝐫 𝐦𝐞 𝐭𝐨 𝐬𝐚𝐲 𝐭𝐡𝐞 𝐧𝐞𝐱𝐭 𝐩𝐚𝐫𝐭 ,"𝐇𝐨𝐰 𝐝𝐢𝐝 𝐲𝐨𝐮 𝐚𝐧𝐝 𝐀𝐟𝐟𝐨𝐠𝐚𝐭𝐨 𝐠𝐞𝐭 𝐨𝐧𝐭𝐨 𝐛𝐚𝐝 𝐭𝐞𝐫𝐦𝐬?" . "𝑰𝒕'𝒔 𝒔𝒐𝒎𝒆𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈 𝑰'𝒅 𝒓𝒂𝒕𝒉𝒆𝒓 𝒏𝒐𝒕 𝒅𝒊𝒔𝒄𝒖𝒔𝒔-"𝐡𝐞 𝐫𝐞𝐬𝐩𝐨𝐧𝐝𝐞𝐝 , 𝐠𝐚𝐳𝐢𝐧𝐠 𝐨𝐮𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐰𝐢𝐧𝐝𝐨𝐰 . 𝐓𝐡𝐞 𝐬𝐤𝐲 𝐰𝐚𝐬 𝐚 𝐦𝐢𝐝𝐧𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐛𝐥𝐮𝐞 𝐟𝐢𝐥𝐥𝐞𝐝 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐠𝐥𝐨𝐰𝐢𝐧𝐠 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐬 . "𝐎𝐡 𝐨𝐤𝐚𝐲 , 𝐨𝐡 𝐚𝐧𝐝- 𝐨𝐧𝐞 𝐥𝐚𝐬𝐭 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 : 𝐖𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐲𝐨𝐮 𝐞𝐯𝐞𝐫 𝐟𝐨𝐫𝐠𝐢𝐯𝐞 𝐡𝐢𝐦 𝐟𝐨𝐫 𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐡𝐞 𝐝𝐢𝐝?"𝐈 𝐪𝐮𝐞𝐬𝐭𝐢𝐨𝐧𝐞𝐝 𝐡𝐢𝐦 . "𝑾𝒉𝒚 𝒅𝒐 𝒚𝒐𝒖 𝒘𝒂𝒏𝒕 𝒕𝒐 𝒌𝒏𝒐𝒘?" . "𝐍𝐨 𝐫𝐞𝐚𝐬𝐨𝐧" . 𝐇𝐞 𝐬𝐭𝐚𝐲𝐞𝐝 𝐪𝐮𝐢𝐞𝐭 𝐚𝐧𝐝 𝐰𝐞𝐧𝐭 𝐮𝐩 𝐭𝐨 𝐦𝐲 𝐫𝐨𝐨𝐦 𝐭𝐨 𝐰𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐀𝐟𝐟𝐨𝐠𝐚𝐭𝐨 𝐰𝐚𝐬 . 𝐇𝐞 𝐩𝐞𝐞𝐫𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐫𝐨𝐮𝐠𝐡 𝐭𝐡𝐞 𝐝𝐨𝐨𝐫 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐞𝐧 𝐭𝐮𝐫𝐧𝐞𝐝 𝐛𝐚𝐜𝐤 . "𝑾𝒆𝒍𝒍...𝑰 𝒅𝒐𝒏'𝒕 𝒌𝒏𝒐𝒘.."𝐡𝐞 𝐩𝐚𝐮𝐬𝐞𝐝 , 𝐬𝐢𝐠𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐞𝐚𝐯𝐢𝐥𝐲 . "𝑯𝒆 𝒓𝒖𝒊𝒏𝒆𝒅 𝒎𝒚 𝒄𝒉𝒊𝒍𝒅𝒉𝒐𝒐𝒅 , 𝑰𝒏 𝒎𝒚 𝒑𝒐𝒊𝒏𝒕 𝒐𝒇 𝒗𝒊𝒆𝒘.." . 𝐀𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐚𝐭 , 𝐰𝐚𝐬 𝐭𝐡𝐞 𝐞𝐧𝐝 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐨𝐧𝐯𝐞𝐫𝐬𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧 . 

"Darling Y/N" - [Affogato x Reader]Where stories live. Discover now