𝐓𝐚𝐤𝐞𝐬 𝐩𝐥𝐚𝐜𝐞 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐰𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐯𝐚𝐧𝐢𝐥𝐥𝐚 𝐩𝐫𝐢𝐧𝐜𝐞 𝐩𝐫𝐨𝐩𝐨𝐬𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐲𝐨𝐮 . 𝐇𝐨𝐰𝐞𝐯𝐞𝐫 𝐭𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐛𝐞 𝐚 𝐩𝐥𝐨𝐭 𝐭𝐰𝐢𝐬𝐭 .
꧁•×•×•×•×•×•×•×•×•×•×•×•×•×•×•×•×•×•×•꧂
𝐓𝐨𝐝𝐚𝐲 , 𝐰𝐚𝐬 𝐭𝐡𝐞 𝐝𝐚𝐲 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐰𝐞𝐝𝐝𝐢𝐧𝐠 . 𝐅𝐚𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐰𝐨𝐤𝐞 𝐦𝐞 𝐮𝐩 𝐞𝐚𝐫𝐥𝐲 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐦𝐨𝐫𝐧𝐢𝐧𝐠 𝐬𝐨 𝐈 𝐡𝐚𝐝 𝐩𝐥𝐞𝐧𝐭𝐲 𝐨𝐟 𝐭𝐢𝐦𝐞 𝐭𝐨 𝐩𝐫𝐞𝐩𝐚𝐫𝐞 𝐦𝐲𝐬𝐞𝐥𝐟 . 𝐁𝐮𝐭 , 𝐈 𝐡𝐚𝐝 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐩𝐥𝐚𝐧𝐧𝐞𝐝 . 𝐈 𝐰𝐚𝐬 𝐠𝐨𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐩𝐨𝐢𝐬𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐩𝐫𝐢𝐧𝐜𝐞 . 𝐁𝐮𝐭 , 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐚 𝐛𝐢𝐭 𝐭𝐨𝐨 𝐚𝐦𝐛𝐢𝐭𝐢𝐨𝐮𝐬 . 𝐈 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐝𝐞𝐜𝐢𝐝𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐩𝐥𝐚𝐲 𝐚𝐥𝐨𝐧𝐠 𝐚𝐧𝐝 𝐩𝐫𝐚𝐲 𝐭𝐡𝐞 𝐟𝐚𝐭𝐞𝐬 𝐰𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐭𝐮𝐫𝐧 𝐨𝐮𝐭 𝐠𝐨𝐨𝐝 . 𝐈 𝐩𝐮𝐭 𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐥𝐨𝐧𝐠 , 𝐰𝐡𝐢𝐭𝐞 𝐟𝐥𝐨𝐰𝐲 𝐝𝐫𝐞𝐬𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐚𝐭 𝐝𝐨𝐰𝐧 . 𝐈 𝐰𝐚𝐬 𝐚𝐧𝐱𝐢𝐨𝐮𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐰𝐨𝐫𝐫𝐢𝐞𝐝 . 𝐈 𝐦𝐢𝐬𝐬𝐞𝐝 𝐛𝐞𝐢𝐧𝐠 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐀𝐟𝐟𝐨𝐠𝐚𝐭𝐨 ; 𝐭𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐜𝐨𝐦𝐟𝐨𝐫𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐛𝐨𝐮𝐭 𝐡𝐢𝐦 ...
𝐎𝐧𝐜𝐞 𝐈 𝐬𝐭𝐞𝐩𝐩𝐞𝐝 𝐨𝐮𝐭𝐬𝐢𝐝𝐞 𝐦𝐲 𝐫𝐨𝐨𝐦 , 𝐚 𝐟𝐢𝐠𝐮𝐫𝐞 𝐩𝐮𝐥𝐥𝐞𝐝 𝐦𝐞 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐰𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐝𝐚𝐫𝐤 . "𝐈-𝐈 𝐰𝐡𝐨 𝐚𝐫𝐞 𝐲𝐨𝐮?!"𝐈 𝐬𝐡𝐨𝐮𝐭𝐞𝐝 𝐧𝐞𝐫𝐯𝐨𝐮𝐬𝐥𝐲 . "𝐂𝐚𝐥𝐦 𝐝𝐨𝐰𝐧...𝐈𝐭'𝐬 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐦𝐞..𝐂𝐚𝐫𝐚𝐦𝐞𝐥 𝐀𝐫𝐫𝐨𝐰"𝐬𝐡𝐞 𝐚𝐬𝐬𝐮𝐫𝐞𝐝 𝐦𝐞 , 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐮𝐫𝐧𝐞𝐝 𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐥𝐢𝐠𝐡𝐭𝐬 . "𝐈 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐰𝐚𝐧𝐭𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐬𝐚𝐲 𝐈'𝐦 𝐫𝐞𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐞𝐱𝐜𝐢𝐭𝐞𝐝 𝐟𝐨𝐫 𝐲𝐨𝐮!"𝐬𝐡𝐞 𝐚𝐝𝐝𝐞𝐝 , 𝐬𝐦𝐢𝐥𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐚𝐩𝐩𝐢𝐥𝐲 . 𝐂𝐚𝐫𝐚𝐦𝐞𝐥 𝐰𝐚𝐬 𝐚𝐥𝐰𝐚𝐲𝐬 𝐧𝐢𝐜𝐞 𝐭𝐨 𝐦𝐞 , 𝐚𝐧𝐝 𝐧𝐞𝐯𝐞𝐫 𝐨𝐧𝐜𝐞 𝐚𝐜𝐭𝐞𝐝 𝐣𝐞𝐚𝐥𝐨𝐮𝐬 . "𝐇𝐞𝐡..𝐭𝐡𝐚𝐧𝐤𝐬..𝐈 𝐫𝐞𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐧𝐞𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐠𝐨 𝐪𝐮𝐢𝐜𝐤𝐥𝐲 𝐝𝐨 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠"𝐈 𝐬𝐚𝐢𝐝 , 𝐰𝐚𝐯𝐢𝐧𝐠 𝐠𝐨𝐨𝐝𝐛𝐲𝐞 . 𝐇𝐮𝐫𝐫𝐢𝐞𝐝𝐥𝐲 , 𝐈 𝐩𝐢𝐜𝐤𝐞𝐝 𝐮𝐩 𝐦𝐲 𝐝𝐫𝐞𝐬𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐡𝐞𝐚𝐝𝐞𝐝 𝐝𝐨𝐰𝐧𝐬𝐭𝐚𝐢𝐫𝐬 , 𝐭𝐨 𝐬𝐞𝐞 𝐀𝐟𝐟𝐨𝐠𝐚𝐭𝐨 𝐭𝐚𝐥𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐨𝐧𝐞 𝐨𝐮𝐭𝐬𝐢𝐝𝐞 𝐡𝐢𝐬 𝐜𝐞𝐥𝐥 . "𝐹𝑖𝑛𝑒. 𝐵𝑢𝑡 , 𝑦𝑜𝑢 𝑏𝑒𝑡𝑡𝑒𝑟 𝑛𝑜𝑡 𝑟𝑢𝑖𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑤𝑒𝑑𝑑𝑖𝑛𝑔 , 𝑦𝑜𝑢 𝑢𝑛𝑑𝑒𝑟𝑠𝑡𝑎𝑛𝑑"𝐚 𝐠𝐮𝐚𝐫𝐝 𝐬𝐭𝐞𝐫𝐧𝐥𝐲 𝐭𝐨𝐥𝐝 𝐡𝐢𝐦 . "𝒀𝒆𝒔! 𝑰'𝒍𝒍 𝒅𝒐 𝒂𝒏𝒚𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒐 𝒔𝒆𝒆 𝒉𝒆𝒓 𝒂𝒈𝒂𝒊𝒏"𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐢𝐝 , 𝐫𝐮𝐬𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐨𝐟𝐟 𝐭𝐨 𝐡𝐮𝐠 𝐦𝐞 .
𝐈𝐭 𝐟𝐞𝐥𝐭 𝐰𝐞𝐢𝐫𝐝 𝐚𝐭 𝐟𝐢𝐫𝐬𝐭 , 𝐛𝐮𝐭 , 𝐈 𝐬𝐥𝐨𝐰𝐥𝐲 𝐜𝐚𝐥𝐦𝐞𝐝 𝐝𝐨𝐰𝐧 𝐚𝐧𝐝 𝐡𝐮𝐠𝐠𝐞𝐝 𝐡𝐢𝐦 𝐛𝐚𝐜𝐤 . 𝐈𝐭 𝐬𝐞𝐞𝐦𝐞𝐝 𝐤𝐢𝐧𝐝𝐚 𝐚𝐰𝐤𝐰𝐚𝐫𝐝 𝐛𝐞𝐜𝐚𝐮𝐬𝐞 𝐰𝐞 𝐛𝐨𝐭𝐡 𝐤𝐧𝐞𝐰 𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐡𝐚𝐩𝐩𝐞𝐧𝐢𝐧𝐠 . 𝐈 𝐠𝐫𝐚𝐛𝐛𝐞𝐝 𝐡𝐢𝐬 𝐰𝐫𝐢𝐬𝐭 𝐚𝐧𝐝 𝐝𝐫𝐚𝐠𝐠𝐞𝐝 𝐡𝐢𝐦 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐰𝐡𝐞𝐫𝐞 . "𝐈 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐰𝐚𝐧𝐭𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐬𝐚𝐲 , 𝐀𝐟𝐟𝐨𝐠𝐚𝐭𝐨 , 𝐈 𝐝𝐨𝐧'𝐭 𝐥𝐨𝐯𝐞 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐦𝐚𝐧...𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐈..𝐈 𝐥𝐨𝐯𝐞 𝐲𝐨𝐮 . 𝐎𝐧𝐥𝐲 𝐲𝐨𝐮 " . "𝑫𝒐𝒏'𝒕 𝒘𝒐𝒓𝒓𝒚 𝒅𝒂𝒓𝒍𝒊𝒏𝒈 . 𝑰 𝒖𝒏𝒅𝒆𝒓𝒔𝒕𝒂𝒏𝒅 𝒕𝒉𝒆 𝒔𝒊𝒕𝒖𝒂𝒕𝒊𝒐𝒏 𝒘𝒆'𝒓𝒆 𝒊𝒏 𝒓𝒊𝒈𝒉𝒕 𝒏𝒐𝒘 . 𝑨𝒏𝒅 𝒕𝒉𝒆𝒓𝒆'𝒔 𝒂𝒍𝒘𝒂𝒚𝒔 𝒂 𝒘𝒂𝒚 𝒐𝒖𝒕 . 𝑰 𝒍𝒐𝒗𝒆 𝒚𝒐𝒖 𝒕𝒐𝒐 " . 𝐓𝐡𝐞 𝐧𝐞𝐱𝐭 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐈 𝐤𝐧𝐞𝐰 , 𝐦𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐀𝐟𝐟𝐨𝐠𝐚𝐭𝐨 𝐰𝐞𝐫𝐞 𝐩𝐚𝐬𝐬𝐢𝐨𝐧𝐚𝐭𝐞𝐥𝐲 𝐤𝐢𝐬𝐬𝐢𝐧𝐠 𝐨𝐧𝐞 𝐚𝐧𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐮𝐧𝐭𝐢𝐥 𝐭𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐩𝐨𝐮𝐧𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐧𝐨𝐢𝐬𝐞𝐬 𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐝𝐨𝐨𝐫 . "𝑮𝒐𝒐𝒅𝒃𝒚𝒆 𝒇𝒐𝒓 𝒏𝒐𝒘 , 𝒎𝒚 𝒍𝒐𝒗𝒆~"𝐀𝐟𝐟𝐨𝐠𝐚𝐭𝐨 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐜𝐚𝐫𝐞𝐟𝐮𝐥𝐥𝐲 𝐜𝐥𝐢𝐦𝐛𝐞𝐝 𝐨𝐮𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐰𝐢𝐧𝐝𝐨𝐰 . 𝐇𝐞 𝐡𝐚𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐩𝐞𝐫𝐟𝐞𝐜𝐭 𝐢𝐝𝐞𝐚 𝐭𝐨 𝐠𝐞𝐭 𝐦𝐞 𝐨𝐮𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐰𝐞𝐝𝐝𝐢𝐧𝐠 . 𝐈 𝐨𝐩𝐞𝐧𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐝𝐨𝐨𝐫 𝐭𝐨 𝐬𝐞𝐞 𝐅𝐚𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐢𝐦𝐩𝐚𝐭𝐢𝐞𝐧𝐭𝐥𝐲 𝐰𝐚𝐢𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐟𝐨𝐫 𝐦𝐞 . 𝐇𝐞 𝐰𝐚𝐧𝐭𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐤𝐧𝐨𝐰 𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐈 𝐰𝐚𝐬 𝐝𝐨𝐢𝐧𝐠 , 𝐈 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐈 𝐰𝐚𝐬 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐫𝐨𝐮𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐫𝐨𝐨𝐦 𝐛𝐞𝐜𝐚𝐮𝐬𝐞 𝐈 𝐰𝐚𝐬 𝐜𝐮𝐫𝐢𝐨𝐮𝐬 . 𝐅𝐨𝐫𝐭𝐮𝐧𝐚𝐭𝐞𝐥𝐲 , 𝐡𝐞 𝐝𝐢𝐝𝐧'𝐭 𝐬𝐮𝐬𝐩𝐞𝐜𝐭 𝐚𝐧𝐲𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 .
𝐎𝐮𝐭𝐬𝐢𝐝𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐚𝐬𝐭𝐥𝐞 , 𝐭𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐰𝐞𝐫𝐞 𝐭𝐡𝐨𝐮𝐬𝐚𝐧𝐝𝐬 𝐨𝐟 𝐠𝐮𝐞𝐬𝐭𝐬 𝐥𝐢𝐧𝐞𝐝 𝐮𝐩 𝐰𝐚𝐭𝐜𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐞 𝐰𝐞𝐝𝐝𝐢𝐧𝐠 . 𝐈 𝐝𝐢𝐝𝐧'𝐭 𝐰𝐚𝐧𝐭 𝐭𝐨 𝐝𝐢𝐬𝐬𝐚𝐩𝐨𝐢𝐧𝐭 𝐭𝐡𝐞𝐦 , 𝐲𝐞𝐭 𝐈 𝐝𝐢𝐝 𝐧𝐨𝐭 𝐥𝐨𝐯𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐦𝐚𝐧 . "𝑌/𝑁 𝐿/𝑁 , 𝑑𝑜 𝑦𝑜𝑢 𝑡𝑎𝑘𝑒 𝑉𝑎𝑛𝑖𝑙𝑙𝑎 𝑃𝑟𝑖𝑛𝑐𝑒 𝑎𝑠 𝑦𝑜𝑢𝑟 ℎ𝑢𝑠𝑏𝑎𝑛𝑑?"𝐈 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐧𝐨𝐝𝐝𝐞𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐮𝐫𝐧𝐞𝐝 𝐦𝐲 𝐡𝐞𝐚𝐝 𝐚𝐰𝐚𝐲 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐫𝐨𝐰𝐝 . "𝑉𝑎𝑛𝑖𝑙𝑙𝑎 𝑃𝑟𝑖𝑛𝑐𝑒 𝑑𝑜 𝑦𝑜𝑢 𝑡𝑎𝑘𝑒 𝑌/𝑁 𝐿/𝑁 𝑎𝑠 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑏𝑟𝑖𝑑𝑒?" "𝒀𝒆𝒔 𝑰 𝒄𝒆𝒓𝒕𝒂𝒊𝒏𝒍𝒚 𝒅𝒐!" . "𝑂𝑘 , 𝑦𝑜𝑢 𝑚𝑎𝑦 𝑘𝑖𝑠𝑠 𝑡ℎ𝑒 𝑏𝑟𝑖-" 𝐉𝐮𝐬𝐭 𝐛𝐞𝐟𝐨𝐫𝐞 𝐡𝐞 𝐡𝐚𝐝 𝐟𝐢𝐧𝐢𝐬𝐡𝐞𝐝 𝐡𝐢𝐬 𝐬𝐞𝐧𝐭𝐞𝐧𝐜𝐞 , 𝐚 𝐦𝐚𝐥𝐞 𝐬𝐰𝐢𝐟𝐭𝐥𝐲 𝐩𝐢𝐜𝐤𝐞𝐝 𝐦𝐞 𝐨𝐟𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐠𝐫𝐨𝐮𝐧𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐝𝐚𝐬𝐡𝐞𝐝 𝐚𝐰𝐚𝐲 . "𝑯𝑬𝒀! 𝑾𝑯𝑬𝑹𝑬 𝑨𝑹𝑬 𝒀𝑶𝑼 𝑮𝑶𝑰𝑵𝑮!"𝐓𝐡𝐞 𝐩𝐫𝐢𝐧𝐜𝐞 𝐬𝐡𝐨𝐮𝐭𝐞𝐝 , 𝐭𝐫𝐲𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐜𝐚𝐭𝐜𝐡 𝐮𝐩 .
𝐈𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐀𝐟𝐟𝐨𝐠𝐚𝐭𝐨 . 𝐇𝐞 𝐦𝐚𝐲 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐛𝐞𝐞𝐧 𝐜𝐨𝐯𝐞𝐫𝐞𝐝 𝐢𝐧 𝐰𝐨𝐮𝐧𝐝𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐜𝐚𝐫𝐬 , 𝐛𝐮𝐭 𝐈 𝐬𝐭𝐢𝐥𝐥 𝐥𝐨𝐯𝐞 𝐡𝐢𝐦 𝐧𝐨 𝐦𝐚𝐭𝐭𝐞𝐫 𝐰𝐡𝐚𝐭 . "𝑴𝒚 𝒑𝒓𝒊𝒏𝒄𝒆𝒔𝒔...𝒚𝒐𝒖 𝒍𝒐𝒐𝒌 𝒃𝒆𝒂𝒖𝒕𝒊𝒇𝒖𝒍..𝒊𝒕'𝒔 𝒂 𝒔𝒉𝒂𝒎𝒆 𝒊𝒕'𝒔 𝒏𝒐𝒕 𝒎𝒆 𝒚𝒐𝒖'𝒓𝒆 𝒎𝒂𝒓𝒓𝒊𝒏𝒈 𝒓𝒊𝒈𝒉𝒕 𝒏𝒐𝒘..."𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐢𝐝 , 𝐡𝐨𝐥𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐦𝐞 𝐜𝐥𝐨𝐬𝐞 𝐭𝐨 𝐡𝐢𝐬 𝐟𝐚𝐜𝐞 . 𝐇𝐞 𝐬𝐦𝐞𝐥𝐭 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐝𝐮𝐬𝐭𝐲 𝐬𝐦𝐨𝐤𝐞 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐨𝐥𝐝 𝐩𝐫𝐢𝐬𝐨𝐧 𝐜𝐞𝐥𝐥 𝐡𝐞 𝐢𝐧𝐡𝐚𝐛𝐢𝐭𝐞𝐝 . "𝑩𝒖𝒕 , 𝒚𝒐𝒖'𝒓𝒆 𝒔𝒕𝒊𝒍𝒍 𝒎𝒚 𝒍𝒐𝒗𝒆 𝒏𝒐 𝒎𝒂𝒕𝒕𝒆𝒓 𝒘𝒉𝒂𝒕 𝒉𝒂𝒑𝒑𝒆𝒏𝒔 𝒕𝒐 𝒚𝒐𝒖..". 𝐇𝐞 𝐥𝐞𝐚𝐧𝐭 𝐜𝐥𝐨𝐬𝐞𝐫 𝐚𝐧𝐝 𝐤𝐢𝐬𝐬𝐞𝐝 𝐦𝐞 𝐢𝐧𝐟𝐫𝐨𝐧𝐭 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐫𝐨𝐰𝐝 . 𝐓𝐡𝐞 𝐩𝐞𝐨𝐩𝐥𝐞 𝐭𝐡𝐨𝐮𝐠𝐡𝐭 𝐈 𝐰𝐚𝐬 𝐠𝐨𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐩𝐮𝐬𝐡 𝐡𝐢𝐦 𝐚𝐰𝐚𝐲 , 𝐛𝐮𝐭 𝐢𝐧𝐬𝐭𝐞𝐚𝐝 , 𝐈 𝐬𝐭𝐚𝐲𝐞𝐝 𝐰𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐈 𝐰𝐚𝐬. 𝐈𝐭 𝐟𝐞𝐥𝐭 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐚 𝐝𝐫𝐞𝐚𝐦 . 𝐀𝐥𝐦𝐨𝐬𝐭 𝐚𝐬 𝐢𝐟 𝐈 𝐰𝐚𝐬 𝐚𝐜𝐭𝐮𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐦𝐚𝐫𝐫𝐲𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐢𝐦 . 𝐇𝐞 𝐪𝐮𝐢𝐜𝐤𝐥𝐲 𝐜𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭 𝐡𝐢𝐬 𝐛𝐫𝐞𝐚𝐭𝐡 𝐚𝐧𝐝 𝐤𝐢𝐬𝐬𝐞𝐝 𝐦𝐞 𝐚𝐠𝐚𝐢𝐧 , 𝐛𝐮𝐭 𝐦𝐨𝐫𝐞 𝐩𝐚𝐬𝐬𝐢𝐨𝐧𝐚𝐭𝐞𝐥𝐲 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐭𝐢𝐦𝐞 . 𝐈𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐚𝐜𝐤𝐠𝐫𝐨𝐮𝐧𝐝 , 𝐈 𝐜𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐡𝐞𝐚𝐫 𝐭𝐡𝐞 𝐏𝐫𝐢𝐧𝐜𝐞 𝐬𝐡𝐨𝐮𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐭 𝐦𝐞 . 𝐈 𝐝𝐢𝐝𝐧'𝐭 𝐜𝐚𝐫𝐞 𝐭𝐡𝐨𝐮𝐠𝐡...𝐈 𝐰𝐚𝐧𝐭𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐦𝐨𝐦𝐞𝐧𝐭 𝐭𝐨 𝐥𝐚𝐬𝐭 𝐟𝐨𝐫 𝐚𝐬 𝐥𝐨𝐧𝐠 𝐚𝐬 𝐢𝐭 𝐜𝐨𝐮𝐥𝐝..
꧁•×•×•×•×•×•×•×•×•×•×•×•×•×•×•×•×•×•×•×•×•×•×•꧂
𝐍𝐞𝐚𝐫𝐥𝐲 𝐝𝐨𝐧𝐞! 𝐈'𝐝 𝐬𝐚𝐲 𝐦𝐚𝐲𝐛𝐞 𝐚𝐧𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 2 𝐜𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐢𝐭'𝐬 𝐜𝐨𝐦𝐩𝐥𝐞𝐭𝐞! 𝐓𝐡𝐚𝐧𝐤 𝐲𝐨𝐮 𝐟𝐨𝐫 𝐫𝐞𝐚𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐢𝐭 𝐦𝐞𝐚𝐧𝐬 𝐚 𝐥𝐨𝐭 𝐭𝐨 𝐦𝐞 シ︎
YOU ARE READING
"Darling Y/N" - [Affogato x Reader]
RomanceA series of Affogato x Readers hopefully! Also, I'd like to make a note that the first story will have different fonts which I hope I will edit eventually, even though it'll take time. This will contain swearing, abuse and touchy stuff? Anyways, I h...