"بۆچی پێویستە کەسانێک بناسین کاتێک دەزانین کەھیچ داھاتوویەکمان لەگەڵیا نیە؟"
~ڤۆت بکەن~
سێ ڕۆژ دواتر ..
ئەمڕۆ شەممەیە ڕۆژێکی گرنگە 3 ڕۆژ ماوە و ئەم شەممەیە ڕۆژە گەورەکەیە.تەنانەت بە پەرۆش نیم بزانم کە نزیکە و پێموایە جونگکوکیش لە هەمان بارودۆخدایە وەک من...
چاوم پێی نەکەوتووەدوای یەکتربینینەکەمان هەفتەی ڕابردوو و ئەمڕۆ
من دەبێت دووبارە جارێکی تر چاوم پێ بکەوێت بۆ کڕینی جلوبەرگی هاوسەرگیریمان."ئاهـراا!هاوسەری داهاتووت لێرەیە!"ئوونی نارا لە دەرەوە هاواری کرد."بەڵێ!"من وەڵامم دایەوە و چوومە دەرەوە من ڕۆیشتمە خوارەوە و بینیم لە ژووری میوان قسەی ئەکرد لەگەڵ دایکم و باوکم...نواندنێکی باشی تر لەبەردەم دایک و باوکم،ها؟هەرچییەک بێت..چاوەکانم وەرگێڕا و چوومە لای ئەوان."بەیانی باش."سڵاوم کرد."بەیانی باش،ئاهـرا جونگکوک لێرەیە ..پێموایە ئێستا پێویستە هەردووکتان بڕۆن."دایکم وتی."باشە.ئێستا دەڕۆین"جۆنگکوک زەردەخەنەی کرد و سەری بۆ دایکم و باوکم نزم کردەوە وەکوو ڕێزێک"ئۆهـ.تەنها بانگمان بکە بە دایکە و باوکە..لەبەرئەوەی بەم زووانە دەبیتەکوڕمان"دایکم وتی ، جۆنگکوک بە شەرمەوە زەردەخەنەی کرد و سەری نزم کردوە سەیرم کرد و گاڵتەم پێکرد ، ئەو تەنها لەبەردەمیاندا باشە، ئاهـراا. ئەوەت لەبیرت بێت. ئەو پێچەوانەیە کاتێک لەگەڵتە خۆمم بیرخستەوە و بینیم لە ماڵەکە چووە دەرەوە.
"دەتانبینمەوە دواتر،دایکە باوکە."من سەرم کەمێک هێنایەوە وەک ڕێزێک بۆیان و بەدوایدا ڕۆیشتم. ئەو چووە ناو ئۆتۆمبێلەکەیەوە و پێم وابوو ئەو جۆرە بەڕێزە دەبێت کە دەرگاکەم بۆ دەکاتەوە بەڵام کێ ئەزانێ چی دەکات؟ ئەویش ڕقی لە منە منیش چوومە ناو ئۆتۆمبێلەکە و بە هێمنی دانیشتم .
"ئێستا دەبێ بچین بۆ کوێ؟"پرسی
"نازانم "وەڵامیم دایەوە."چاوەڕوان بە..پێموایە تێبینیم کردووە کە دایکم لە ئایپادەکەمدا چی وتووە "قفڵی ئایپادەکەی کردەوە."شتێکی باشە کە تۆ ئەوەندە زیرەکیت کە ئامێرەکان بەکاربهێنین بۆ تێبینی شتەکان." وتم.
"ئایا دەبێ ئەمە وەک دەستخۆشییەک وەربگرم یان تۆ تەنها بەو وشە گونجاوانە فێرم دەکەیت؟" پرسیاری لێکردم."ئەوە تەنها دەستخۆشییە باشە؟ئەگەر تۆ بیت پێم وایە من فێرت دەکەم ئەوا تۆ هەڵەیت." پێم گوت.
"سوپاس بۆ دەستخۆشی ئەو کاتە و ئاهـ! من دۆزیمەوە! پێویستە جل و بەرگی هاوسەرگیریمان بکڕین." بە دڵخۆشیەوە وتی کاتێک ئەو شتەی دۆزیەوە کە تێبینی کرد.چەندە کیوتە!!
لە خەو هەڵسە ئاهـرا! لە خەو هەڵسە! "بەڵێ!"گوێم لە جونگکوک بوو بانگی کردم."چی-چی؟"من چاوم زەق کرد وتم.
"پرسیم نانی بەیانیت خواردووە؟"پرسیارەکەی دووبارە کردەوە."ئاهـ..نا."وەڵامم دایەوە."کەواتە لێرە، با سەرەتا نانی بەیانیمان بخۆین." وتی و دەستی کرد بە لێخوڕین.ئێستا باش بوون لەگەڵم، هـا ؟ناتوانم لە تۆ تێبگەم،جۆنگکوک بێدەنگی دەستی بەسەر ئۆتۆمبێلەکەیا گرتبوو هیچ کام لە ئێمە دەستمان بە گفتوگۆ نەکرد."کەواتە.. بۆچی هاوسەرگیریەکەت قبوڵ کرد؟"پرسی و بێدەنگیەکەی شکاند
"نامەوێت کەس بێ هیوا بکەم..یان دایکتە یان دایکمە نامەوێت هەستەکانیان ئازار بدەم."ئەو کاتە وەڵامم دایەوە هەستم کرد چاوی لێم بوو.
BẠN ĐANG ĐỌC
بـڕیاری هـەڵـە J.JK
Bí ẩn / Giật gân"لــەکـــاتـــی تــەوقــەکــردنـــەکـــەدا دەســتــمـی بــەخــراپـی گــوشـی کـە وایـکـــرد ئـــازارم هـــەبـــێ" "بــەهــەڵـە بـیـرم لــە تـۆ کـردەوە !!" " نـــامـــەوێ هــــاوســـەرگـــیری لـــەگـــەڵدا بـــکـــەم" "ئــەو خـراپــە ! مـن ڕقــم لــێـ...