سەرەتا سلام علیک
ئەبینم چیرۆکی گ*ەی لە زۆربوونایە!!
بەراستی کارەساتە! کە لە گۆمەڵگایەکی ئیسلامی دا گەورەبووبیت و دایک و باوک و خاو خێزانت موسوڵمان بن بە خۆشتەوە ، خەریکی نوسین و پشتگیری کردنی چیرۆکیی گ*ەی بیت !
لەدین دا ئەوشتانە دروستنیت و قەدەغەن!
هەروەک خودای گەورە سبحان وتعالی لە قورئانی پیرۆزدا بۆی باسی قەومی پێغەمبەر لوط کرد رضی اللە عنە کە بەکردنی ئەم کارە هەڵسابوون ، وە تووشی غەزەبی خودای گەورەبوونەوە!_______________________________________________
هەروەک خودای گەورە سبحان وتعالی لە قورئانی پیرۆز لە سورة ﴿الأعراف﴾ لە ئایەتی ۷۹ بۆ ۸۳ ئەفەرموێ:
(وَلُوْطًا اِذْ قَالَ لِقَوْمِهٖٓ اَتَأْتُوْنَ الْفَاحِشَةَ مَا سَبَقَكُمْ بِهَا مِنْ اَحَدٍ مِّنَ الْعٰلَمِيْن
یادی (لوت پێغهمبهریش) بکه کاتێک به قهومهکهی وت: چۆن ئێوه گوناهو تاوانێکی وا دهکهن که تا ئێستا هیچ کهس پێش ئێوه له جیهاندا گوناهو تاوانی وای نهکردوه؟!
اِنَّكُمْ لَتَأْتُوْنَ الرِّجَالَ شَهْوَةً مِّنْ دُوْنِ النِّسَاۤءِۗ بَلْ اَنْتُمْ قَوْمٌ مُّسْرِفُوْنَ
چونکه بهڕاستی ئێوه ئارهزووی (جنسی) خۆتان لهگهڵ پیاواندا ئهنجام دهدهن لهباتی ژنانی هاوسهرتان، نهخێر ئێوه قهومێکی ناپوخت و سنوور بهزێن و زیادهڕهون.وَمَا كَانَ جَوَابَ قَوْمِهٖٓ اِلَّآ اَنْ قَالُوْٓا اَخْرِجُوْهُمْ مِّنْ قَرْيَتِكُمْۚ اِنَّهُمْ اُنَاسٌ يَّتَطَهَّرُوْنَ
وهڵامی قهومه نالهبارهکهی تهنها ئهوهبوو که وتیان: ئهوانه شار بهدهرکهن چونکه ئهوانه کهسانێکن خۆیان پاک ڕادهگرن (داوێن پاکن و وهک ئێمه ناکهن)!!
فَاَنْجَيْنٰهُ وَاَهْلَهٗٓ اِلَّا امْرَاَتَهٗ كَانَتْ مِنَ الْغٰبِرِيْنَ
ئێمهش لوت و خانهوادهکهیمان ڕزگار کرد، جگه له هاوسهرهکهی، چونکه ئهویش لهو کهسانه بوو که تیاچوون (لهبهر ئهوهی باوهڕی به لوت پێغهمبهر نهبوو).
______________________________
وەک ئەیبینن ! خودای گەورە سبحان وتعالی ئەو هەڵەو گوناهەی کە قەومی پێغەمبەر لوط کردیان لەقورئانی پیرۆزدا بۆ ئێمەی باسکردوە ئەزانن بۆ ؟
چونکە قەومی پێغەمبەر لوط سەرشۆر بون و تیاچوون بەهۆی ئەو گوناهـ و تاوانەوە . کە لە فرمانی خوداو پێغەمبەر دەرچووبوون . وە خودای گەورە سبحان وتعالی ئەمەی بۆ باسکردووین تا ئێمە لێیەوە فێربین و کاری واها نەکەین!
کە خودای گەورە سبحان وتعالی ئەم بەڵگەو روداوانەمان بۆ باسدەکات لە قورئانی پیرۆزدا بۆ ئێمەیە! تا ئێمە کاری پێبکەیت تا هەڵەنەکەین و تاوانی وا نەکەین! ئەی باشە بۆچی جەنابت هێشتان خەریکی پشتگیری و نوسینی یا هەر شتێ تر کە پەیوەندی بە گ*یەوە هەیە ئەنجامی ئەدەیت؟ هم؟
زۆر سەرشۆڕیە کە تۆ لە ناسنامەکەت نوسراوە مسلم ( موسوڵمان) و چیرۆکی گ*ەی بنوسی .. یان پشتگیریان بکەیت!
بۆچی ئەو تاوانە گەورەیە ئەکەیت ؟ سەری دایک و باوکت شۆرەکەیت لێرەو لە قیامەت!
ئادەی بزانم وەڵامت پێیە ؟ گەر پێت نییە باشە ئەی گەر مردی چ جواب ئەدەیەوە؟ دەڵێی چی؟ وەڵامت حازرە؟سەرت لەخۆت تێک یاوە ئەڵێی موسوڵمانم ! بەڵام ئەوەش ئەکەی و واش ئەڵێی!؟ بەخۆتانا بچنەوە مردن خۆ هەر دێت رۆژێ یێقەت ئەگرێ و ئەگەرێیەوە لای خودا ئەوکات هەموو شتێکت لەدەس ئەروا ! وازبێنەو بگەرێرەوە لای خودا و وەڵامێ ئامادە بکە بۆ ئەوکات!.
ئێمە لە ئوممەتی پێغەمبەر محمد ﷺ یـن
ئەبێت وابکەین خودا لێمان رازی بێت ، ببینە ئوممەتێک جێی شانازی بین بۆ سەروەرمان ﷺ !!ئیتر چی تر بڵێم نابرێتەوە بەخۆتانا بچنەوە .
ESTÁS LEYENDO
بـڕیاری هـەڵـە J.JK
Misterio / Suspenso"لــەکـــاتـــی تــەوقــەکــردنـــەکـــەدا دەســتــمـی بــەخــراپـی گــوشـی کـە وایـکـــرد ئـــازارم هـــەبـــێ" "بــەهــەڵـە بـیـرم لــە تـۆ کـردەوە !!" " نـــامـــەوێ هــــاوســـەرگـــیری لـــەگـــەڵدا بـــکـــەم" "ئــەو خـراپــە ! مـن ڕقــم لــێـ...