1.BÖLÜM
...
⚔
Smim " Daha dikkatli olmanı söylemiştim Otaku ! Ya yakalansaydık !" diye bağırdı. Otaku tıslayarak "Polis belalarının orada olacağını tahmin edemedim güzelim" dedi. Smim "Tamam zaman kaybının sırası değil . Bu ceset sonuncusu . Bunu da kamyona yükledik mi tamamdır " Otaku kafasını salladı ve "Tamam hadi "
*Otaku ve Smim son cesedi de araca yükledikten sonra maureene doğru yol aldılar *
Gölge "Nerede kaldınız lan . Saat kaç oldu . 3 den önce burada olmalıydınız ." Smim gözlerini devirerek "Otaku ve hataları " Beyaz kaşını kaldırarak "Ne gibi ?" Otaku gülerek "Kesin sesinizi aptallar sanki siz hata yapmıyorsunuz" Beyaz tıslayarak "Söylesene ."diye bağırdığında Otaku sırıtarak şunları dedi "Polislerin ara sokakta olacağını tahmin edemeyip falçataları ve buzlu kapları orada bıraktım ." dedi .Gölge ise sinirle "Ne ! Ya görselerdi !" diye bağırdı ve tekrardan konuşmaya başladı "Yıllardır bu işi yapıyoruz ve siz ikiniz bunları düşünemeyecek kadar geri zekalı mısınız " diye bağırdı Beyaz "Buraya gelmek için bu kadar emek vermişken sizi bizi yakalatın diye mi buraya aldık lan sizi " diye kükreyince Smim ve Otaku birden irkildiler.
Otaku hala olayın ciddiyetinin farkına varamayarak alay edercesine sondaki y'leri uzatark "Sory momy" dedi Smim "Tamam !Susun artık ! Sonuç olarak yakalanmadık ve bir aradayız önemli olan bu ."
Beyaz daha da sinirlenerek Otakunun yakasına yapıştı ve kafa attı.
Smim önce Otakuya baktı Beyazı itekledi ve tıslayarak "Ne yapıyorsun lan sürtük" bunu duyan Gölge Beyazın önüne geçerek belindeki silahı çıkartıp Smime doğrultu "Sevgilin diye onu koruyamazsın anladın mı ! Bu hatayı biz yapmış olsaydık ortalığı birbirine katardın ." diye bağırınca Smim "Kapa çeneni !"diye tısladı. Gölge daha da sinirlenerek"kapatmıyorum lan gel de kapat yiyorsa" Smim tam konuşacaktı ki Gece araya girdi ve "kesin artık şunu amk "kükreyerek eliyle "şuan da birbirinizi yiyeceğinize şuradaki cesetlerimi halletseniz " kızların arasına giren Gece tekrardan konuşmaya başladı "Evet Otaku bir hata yaptı . Ama düzelti biraz akılcı olun ya ! Kaç yıldır beraber iş yapıyoruz . Hepimiz hatalar yapmadık mı ? Smim ! Sen cesedi kamyonda unutup radardan geçmedin mi ? O zaman kimin sayesinde kurtulduk ? ",
Smim "Gölge"
Gece" Duyamadım ?"
Smim" Gölge !"
Gece "Aynen öyle ."
* Gece Gölgenin sırıttığını görür ve gözlerini devirdi*
Otaku " Bülbül nerede ?" diye sordu .Beyaz ise soğuk bir sesle " Uyuyor ."
Otaku kafasını sallayarak " Oda yorulmuş olmalı ." Gece ise " ama artık uyandırmamız gerekiyor. Smim git Bülbülü uyandır."
*Smim hızlı adımlarla arabanın yanına gitti ve arabanın kapısını açarak Bülbülü dürtmeye başladı*
Otaku " Bu cesetler hangilerinin" diye sorunca Gece Otakuya bakıp " İspanyol olanların" diye cevapladı .Beyaz yüzünü ekşiterek "şunları artık atalım leş gibi koktular"
*Kızlar konuşurken Smim Bülbülü uyandırmış ve kızların yanına gelmiştiler.*
Kızlar Maureenin ortasındaydı Otaku, Gece ve Smim duvardan atladılar Bülbül Beyaz ve Gölge ise cesetleri duvardan attı duvarın karşısındakiler cesetleri aldılar ve ilerlemeye başladılar son cesedi de duvardan attıktan sonra kızlarda duvardan atlayıp yerdeki cesetleri taşımaya başladılar. maureenin zindan bilinen o achilleas iğrenç bunaltıcı ve rutubetli hava kızların suratına çarpıyordu Beyaz ve Gölgenin birden nefesi kesildi Beyaz ani bir refleksle geri adımladı bunu fark eden Gölge gözlerindeki acı ve şefkatle Beyazı sakinleştirmeye çalıştı Gölgenin gözündeki şefkati ve acıyı gören Beyaz derin bir nefes aldı ve onlara ayak uydurmaya çalıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kod Adı: UNTOWARD
ActionAcının öfkeye, öfkenin acıya dönüştüğü bu zaman dilimi kafamda dönüp duran düşünceleri susturmaya yetmiyordu. Sırtımdaki bıçakların yanına bir kesik daha gelmişti. İntikam bir şeytan gibi gelir peşimden durmadan. Tükenmişliğin acısını söküp atarcası...