"Her karanlıkta bir umut vardır yeter ki o ışığı yakmayı bilin"
"Ama şunu da bilin ki o ışığı yaktığınız zaman gerçekleri göreceksiniz"
"Gerçekleri görmeye hazır mısınız? O zaman ışıklarınızı yakın ve karanlıkta ki hainlere iyi bakın hepsi tanıdık gelecek size..."
8.Bölüm
...
⚔
Gölge elleriyle yüzünü sıvazladı ve "Lanet olsun ne yapacağız Gece" diye telaşla konuştu.
Gece "bekle etrafta kamera varsa onlara bakacağım yoksa uydulardan bakacağım"
Gölge kafasını sallayarak" Tamam acil hızlı ol"
Patlamadan sonra spor salonunu alevler almaya başladı salonun önünde bülbül, Otaku ve Beyaz yaralı ve baygın halde yatıyordu.
Smim ve o kızın ise ne durumda olduğu bilinmiyordu...Gece "LANET OLSUN!" diye bağırdığında Gölge hemen "Ne oldu bir şey mi buldun" diye konuştu.
Gece "gel ve kendin gör"
Gölge "olamaz spor salonu patlamış o yerdekiler 3 kişi 4. nerde ?"
Gece "bilmiyorum oraya gitmeliyiz"
Gölge "beş dakikaya hazır ol gidelim" dediğinde Gece silahını beline taktı. Gölge ise çakısını botlarının içine silahlarını ise beline koydu ve dışarı çıktılar.
Gece" neyle gideceğiz?"
Gölge" motorla daha hızlı varırız oraya"
Gece" tamam o zaman" Gölge hızla garaja girdi ve motoru getirdi " Atla kaskı da tak ." Gece kaskı takıp ve gölgenin arkasına bindi.
İtfaiye ve ambulans sirenleri duyuluyordu...
*3 yıl sonra*
Gölgeden
Grup dağılmış durumdaydı Senin ölümün kızları çok etkilemişti ve grup dağılma sürecine girmişti en sonunda da dağılmıştı şimdi ne mi yapıyoruz
Otaku Sen öldükten sonra çıldırmış önüne geçeni parçalıyordu en sonunda dayanamadı kendi kafasına sıktı işte
Beyaz o kaçakçılıktan yakalandı içeride şuan
Bülbül yabancı dilleri sayesinde yurt dışına gitmişti ama orda da bir mafyayla karşılaşmış onu kandırmış zorla istediği her şeyi yaptırıyor kaçsın diyeceksin bende dedim ama işte senet imzalatmış tehdit ediyormuş kızları öldürmekle o yüzdende kaçmıyor hiç bir yere
Gece mi o hayatını yaşıyor hiç birimizle konuşmuyor bilmiyorum belki de bir şeyi vardır
Ben mi ben ise geçmişime geri döndüm maureen'e geri döndüm. Çoğu kişinin korkulu rüyası çoğu kişinin ise evi
Benim ise her ikisi de neyse Smim benim gitmem gerekiyor kendine iyi bak tamam mı deyip toprağını okşadım ve yanımdaki suyu toprağına döküp gittim..İşte böyle oldu her şey bitti tayfa yok artık dememi beklediyseniz yanılıyorsunuz çok şey oldu evet ama sonuç bu olmadı.
"Her karanlıkta bir umut vardır her zaman yeter ki o ışığı aydınlatmasını bilin..."
*Günümüz*
Ambulans ve itfaiye salonun olduğu yere yaklaşmıştı o sırada ise gece ve gölge geldi motordan indiler ve koşarak yerde yatanların yanına gittiler yüzlerine baktıklarında ise onların Bülbül, Beyaz ve Otaku olduğunu anladılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kod Adı: UNTOWARD
ActionAcının öfkeye, öfkenin acıya dönüştüğü bu zaman dilimi kafamda dönüp duran düşünceleri susturmaya yetmiyordu. Sırtımdaki bıçakların yanına bir kesik daha gelmişti. İntikam bir şeytan gibi gelir peşimden durmadan. Tükenmişliğin acısını söküp atarcası...