Gözlerimi kırpıştırarak huzurlu bir şekilde açtım, yüzünü boynuma gömmüş ellerini ve bacaklarını sıkıca bana dolamış kız ile geri kapattım uyandırmamak için çok geçmeden ilayda da uyanmıştı başını kaldırmış yüzümü izlerken gözlerim kapalı olduğu halde bakışlarının yüzümde olduğunu hissediyordum.
Kendini geriye çekmeye çalışırken belini saran ellerimi yeni fark ediyordum ellerim sanki boşluğa düşmüş gibi olmuştu hala uyuma numarasına devam ederken belinden tutup kendime çektim vücudunun kasıldığını ellerimin altında hissederken bu beni içten içe güldürmüştü.
Kapının çalınması ile İlayda benden ayrıldı ve doğrulup yataktan kalktı bende yeni uyanıyormuş gibi yaparak gözlerimi kısarak açtım ve yavaşça doğruldum sonra içeri giren anneme baktım " günaydın kızlar hadi kahvaltıya gelin sizi bekliyoruz " dedi ve çıktı ilayda banyoya doğru yol alırken bende peşinden girdim.
Arkasından lavoya girince önce bana baktı sonra yüzünü yıkadı ve kuruladı bende yıkayınca odaya geçtik ona kendi kıyafetlerimden vermrk için dolabı açtım içindem siyah sweatshirt ile gri pijama verdim giymesi için gülümseyerek aldı ve lavaboya gitti bende kendime aynısından çıkartıp giymeye çalışırken kolum sıkıntı çıkartıyordu pijamayı güçlükle giydiğimde kolumun sızladığını hissettim yorgunlukla yataga çöktüm ilayda üstü giyinik bir şekilde çıkmıştı.
Oturan beni görünce duraksadı "giydiklerimi sepete attım da üstünü neden giymedin ?" Kolumu gösterip "kolum ağrıdığı için giyemedim " dedim sonra aklıma gelen fikirle içimden gülümsedim " sen giydirebilir misin lütfen ?"
Yutkununca hareket eden boynuyla doğru yolda olduğumu anladım yanıma gelip aralık olan bacak arama girdi ve yavaşça üstümdeki kıyafeti çıkardı sütyenimle kalınca alttan alttan ilaydaya baktım o ise yüzüme bakmamak için içinde savaş veriyor gibiydi dudaklarımda asılı kalan gülümseme ile kolum acıyormuş gibi inledim , dikkatini hemen bende toplayan ilayda ile role devam ettim dudaklarımı bükerek.
Bakışları dudaklarıma kayarken bir kaç saniye gözlerime baktı "canını mı acıttım, özür dilerim " duyduğum cümleyle kaşlarım hafif çatıldı " özür dilememeni söylemiştim diye hatırlıyorum" dediğim şeyle aydınlanma yaşayan ilayda 'haa' ladı.
Sweatshirt 'ü giydirme işini tamamlayan ilayda bacaklarımın arasından çıkmadan önce dağılmış kısa saçlarımı düzeltti istediği sonuca ulaşmış olacak ki memnuniyetle gülümsedi sonra kapıya doğru ilerledi ve benim için açtı birlikte aşağı indiğimizde herkesin aşağıda olduğunu gördüm. Kahvaltı sofrasına oturduk yan yana teyzemler nasıl olduğumla alakalı sorular sorarken elimden kayan bıçakla sweatshirt 'üm leke oldu ilayda masadan kalkıp tezgahtan ıslak mendil aldı ve yanıma geri döndü üstüme eğilip kirlenen yeri silerken yüzü yüzüme yaklaşmıştı yüzüne dikkat kesilirken o odaklandığı işten başını lekeyi silmesiylr kaldırdı aramızda geçen bir kaç saniyelik bakışmayla geri çekildi ve yerine oturup kahvaltısına devam etti.
----
İlayda'nın telefonu çalınca çay içtiğimiz balkondan çıktı bir kaç dakikanın ardından geri geldi " eylül abla gideyim ben babam almaya geliyormuş " annem kendisine doğru konuşan kız ile ayaklandı "kalsaydın keşke akşam bırakırdım ben seni " ilayda gülümseyerek gelen teklifi reddetti " teşekkür ederim beni misafir olarak ağırlandığız için "
Ayaklanarak " ben seni geçireyim" dedim ve yanına ilerledim diğerlerine 'görüşürüz' dedikten sonra bana döndü ve benimle beraber yavaşça yürüdü kapıya geldiğimizde ayakkabılarını giydi bende raftan kendime terlik çıkartıp giydim "gelmene gerek yok aşağı ineceğim sadece yorulma sen" dedi ilayda.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I'amour à première Vue // GxG
Teen Fiction" En büyük günahım yeşil gözlerindi, beni günah işlemeye iten aynı zamanda cennette gibi hissettiren ."