9. bölüm

133 11 29
                                    

Zaman kaybetmeden diğerlerine seslendim " masanın altına girin, çabuk" 

İlaydayı kolundan çekiştirerek masanın altına girdim. Mislina'nın homurdanmalar'ı kulağıma dolduğunda gergin ortamın aksine gülmeden edemedim.

"Ben böyle şansın yolunu yordamına sokacağım ha o kadarda giyinmiştim olana bak "

Lavin mislinanın koluna çimdik atarak " mislina kafana silahı ben dayıyacağım şimdi  " dedi. Mislina lavine göz kırparak " niye sinirlendin bu kadar karıcım sana da yaparım odamızda gerilme lütfen  " diyerek elini saçına attı.

Lavin göz devirerek " arsız" dedi.

Masanin altinda seslerin kesilmesini beklerken sesler daha da artıyordu "çıkalım yoksa aşağı bir kurşun sekip bize gelecek yangın çıkışına yakın değiliz ama etrafı kolaçan edip hızlıca çıkmaya çalışalım" dedim. Mantıklı gelmiş olacakki masanın altından çıkmak için hazırlandılar üçe kadar sayıp çıktığımızda azalan seslerle yangın çıkışına yöneldik üst katlardaki silah tutan bir kaç kişinin bizi fark ettiğini ilaydaya silah doğrultmalarıyla anladım haber vermek  için geç kaldığım ilaydayı iterken kurşun omzumun alt kısmına saplandı. Ağzımdan acı dolu bir inilti dökülürken kızların durakladığını gördüm "çabuk içeri girin" diyen lavinle, ilaydayı kolundan tutarak boşluğa çektim.

Vücudumu duvara yaslayıp soluklanmaya çalıştım elimi omzumum altına değdirince elime bulaşan kanla olayın şokundan sıyrılıp sızlayan kolumu tuttum. Mislina yanıma gelip dik durabilmem için destek verdi ve sağlam olan omzuma kolunu atıp  yere düşmemem için yardım etti  "mercan , iyi misin ?"

Bulanıklaşan zihnim ile dilim pelteye döndü ama son kırıntılarını gösteren irademle başımı iki yana salladım. Lavin annemi aradı.

"Alo, eylül teyze neredesiniz ?"

"..."

"Biz konuşma yapılan salonun yangın çıkışındayız ama mercan iyi değil omzundan vuruldu"

"..."

"Tamam geliyoruz otoparka "

Lavin telefonu kapatıp baygın bana ve endişeli olan diğer ikiliye baktı "otoparka doğru gidelim  yolda bizi karşılıyacak bir kaç koruma varmış " dedi ve düşmemem için beni tutan mislina'nın yerini aldı " hadi beklemeyelim yakalanacağız yoksa" 

Çantamı mislinaya verdim ve yürümek için kendimi zorladım biraz ilerlediğimizde koşarak bize gelen korumaları gördük arabaya bindiğimizde İlayda, ben ve annem aynı arabaya kızlar ise diğer arabaya binmişti başımı dizlerine yasladığı ilayda benimle konuşmaya çalışırken gözlerim ağırlaşarak kapandı.

---

Uğultular ile gözlerimi açtım üstümdeki rahatsız edici kıyafet gitmiş onun yerine rahat şort tişört takım gelmişti kolumdaki serum ile sargıya alınmış omzum ile yeni uyanmama rağmen uykum vardı hala. Ben gözlerimi açınca herkes başıma toplanmıştı "kızım , iyi misin ?" diye Soru yönelten anneme,  susamış boğazım konuşmakta zorluk çekmişti "su ..."

Kenarda mahçup gözlerle beni izleyen ilayda hemen bir bardağa su doldurup beni doğrultarak su içirdi. Suya kavuşan bedenim rahatlayarak sorulan soruyu cevaplamaya hazır hale geldi " iyiyim, yorgunum sadece "

Geriye doğru yaslandım yanıma doğru gelen doktor genel kontrolleri yaptıktan sonra bilgi verdi " şuanlık bir sıkıntı görünmüyor vurulduğu için yorgundur müsade edelim dinlensin" dedi ve odadan çıktı.

Annem alnımdan öpüp odadan çıktı bizimkiler ile yalnız kalınca mislina sırıtarak konuştu " wattpad erkeği gibi sevdiğini kurtarmak için kurşun önüne atlamadığın kalmıştı onuda yaptın ya " dedi ve sessiz odaya kahkahasını bıraktı lavinde ona katılarak gülmeye etti " şaka bir yana nasıl hissediyorsun ?"

Bende onlara katılarak gülerken omzumun sarsılması ile canım acıyınca dişlerimi sıkarak inledim. "iyiyim ya neleri sırtlandı bu vücut bunda mı yıkılacak " dedim kibirli bir sesle. Mislina burnunu kıvırarak "hah götüm " dedi. Odadaki karşılıklı üçlü koltuklarda tek başına oturan ilaydayı görünce yere doğru bakarak daldığını fark ettim kızlara " iyiyim ben biraz dinleneyim turp gibi olurum merak etmeyin " dedim derdimi anlamış olan lavin bir ilaydaya bir de bana baktı sonra mislina'nın sırtından ittirerek yürüttü "hadi biz çıkalım o zaman mislinacım mercan da dinlensin " olayı anlamayan mislina lavine anlamsız bakışlar atarak ilaydaya baktı " ee ilayda gelmiyor mu ?" Dedi lavinde "yok güzelim o gelmiyor bizimle" diyerek odadan çıktılar.

Odada yalnız kaldığımızda kızların gittiğini yeni fark eden ilayda'nın bakışları beni buldu ve dudak bükerek geri indirdi gözlerini. Çekindiğini anladığımda "ilayda ... Yanıma gelir misin ?" Dedim. Yanıma usul usul gelirken şuan bir kediden farksız gibi görünüyordu. Yatağın ucuna oturduğunda üstünde hala aynı kıyafetler olduğunu gördüm yattığım yerden kalkarak dolabın önüne gittim pijama bölümünden   ilaydaya uygun saten siyah pijama takımı çıkardım. Ona uzattığımda "odamdaki lavoboda giyinebilirsin çekmecelerde makyajını çıkartmak için malzemeler var, bekliyorum ben seni " dedim oda başını sallayıp teşekkür etti.

Yatağa geçtiğimde ilayda'nın gelmesi 5 dakika bile sürmemişti yatağın kenarına oturduğunda doğal güzelliğin ve saten takımın ona ne kadar yakıştığını düşünüyordum.

İlayda'nın kısık bakışları benim yüzümü turladı " özür dilerim, benim yüzümden yaralandın dikkatli baksaydım üst kattaki kişileri görürdüm sende zarar görmezdin böylece "

Çift kişilik yatakta kenara kayıp elimi iki kere yatağa vurdum   yanıma çağırmak için. Yatakta sürünerek yanıma geldi ve ince pikenin altına girdi " özür dileme ayrıca  canım acımıyor  zaten benim yattığım yerde sen olsaydın kendimi çok kötü hissederdim emin ol , iyiyim ben biraz uyursam uyandığımda dinç olurum  uyuyalım şimdi tamam mı ?"

Hafifçe nemlenmiş gözlerini bana fark ettirmeden silmeye çalıştı ve yara olmayan tarafa geçip yattı bana dönerek sonra gözlerini kapattı ve  "iyi geceler " dedi. Bende gülümseyerek  ' iyi geceler ' diye mırıldandım çok yorgun olduğum için hemem uykuya daldım.

ilerleyen saatlerde ufak tıkırtılara uyandım sol tarafımda ki ağırlık ile gözlerimi kırpıştırarak ne olduğunu anlamaya çalıştım bana koala gibi sarılmış ilaydayı görünce tekrar uyumak için gözlerimi kapattım içime dolan huzurla ama  kısık sesle söylenen cümleleri uykuya dalmadan önce duymuştum.

"Lavinn , şunlara bak çok tatlılar nasıl da sarılıp yatmışlar "

"Hm hm çok tatlılar ama  rahat bırakalım da uyusunlar uyanırlarsa mercanın çenesini sen çekersin"

***

Ahahaha selam çıtırlar 😽 (gönül almaya çalışan bir adet vanessa )

Çok geç geldiğimin farkındayım ama çok kötü zamanlardan geçtim ki geçmeye devam ediyorum başımda bir bela var bir  türlü atamadım ama burayı da zaman buldukça yazmaya çalışacağım unutmayacağım kesinlikle ✨

Son bir sey ekliyecegim
Pist ne iciyorsun camsil mi hahahahhaha



I'amour à première Vue // GxGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin