1. bölüm

606 22 37
                                    

İyi okumalar ^^

---

Sabah sporunu bitirmiş sahilden dönüyordum. Normalde sadece haftasonları yaptığım sporu bügün erken kalmamdan istifade  hemen plana eklemiştim. Açlıktan kazınan midem şu anlık boşverip banyoya koşar adımlarla ilerledim bir saate yakın koşmuştum ve terliydim rn önemlisi de kısa bir duşun ardından kurulanıp üstümü giymiştim. Gün içinde yüzümün kurumaması için  yüz kremi ve dudak kremi sürerek çıktım banyodan. 

Odama geri döndüğümde dolabı açarak kıyafet seçtim içinden siyah pantolon ve baskılı kısa kollu, alt çekmeceden de çorap alarak takı duvarından bir kaç yüzük alarak parmaklarıma taktım.

Mutfağa giderek çay suyu koydum ve kahvaltıları masaya yerleştirdim çatal bardak da koyunca kaynayan suya çay attım, raftan bardak alarak su içtim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Mutfağa giderek çay suyu koydum ve kahvaltıları masaya yerleştirdim çatal bardak da koyunca kaynayan suya çay attım, raftan bardak alarak su içtim.

Mutfağa doğru gelen adım sesleri ile arkamı döndüm. Annem yeni uykudan kalkmış Bayık gözleriyle bir bana birde sofraya şaşkın bakışlar atıyordu " mercan, Hayrola kızım kıyamet kopacak da bizim mi haberimiz yok ?" dedi gülerek bende"bugün erkenci perileri geldi bana " dedim.

Annemde gülerek "çay demlendi mi mercanım ?" dedi ,başımı sallıyarak onayladım "demlendi otur da başlıyalım" ocaktaki demliği alarak bardaklara yavaşça döktüm sonra bende oturdum ekmeğime bal sürerek ağzıma attım peşinede çay içerek yememi kolaylaştırdım. Kahvaltıyı annemle konuşa konuşa yapmıştık "sofrayı ben toplarım sen üstünü giy anne geç kalmayalım " dedim annemde başını salladı ve odasına gitti.

Kahvaltılıkları dolaba geri yerleştirdim. Sandalyeye oturarak Whatsapp' a girdim. Üçlü arkadaş grubuna girdim 209 mesaj gördüğümde dudaklarım 'o' şeklini aldı. Mislina ve lavin'in konuşmalarına ara ara göz atarak konuştukları konuya hakim oldum bugün 4. Derste konferans varmış, ders programına baktığımda tarih dersine denk gelmesiyle havaya mutlulukla yumruk savurdum "yess be" diyerek.

Annem mutfağa siyah gömlek , siyah pantolon giymiş ,saçlarını taramış ve hafif makyajla girdi ,onu görünce ıslık öttürdüm oda bana gülerek "neye sevindin öyle ?" Dedi " bugün konferans olacakmış vee tarih dersine denk geliyor bundan daha güzel bir haber olabilir mi ?" Dedim bende sevinçli gülümsemem ile.

"Tarih dersi gerçekten iç geçiren bir ders bende hiç sevmezdim ama mecburiyetten dinliyorsun işte " dedi. Başımı sallıyarak" Çantamı alayım da çıkalım" dedim ve odaya hızlıca yürüdüm makyaj masasının üstündeki parfümden üstüme bir kaç fıs sıktım hoş kokmak için , çalışma masasındaki dünden hazırladığım çantamı alarak kapıya gittim annem duvara tutunarak ayakkabısını giyiyordu bende ayakkabılıktan Converselerimi alarak hızlıca giydim. Annemle kol kola asansöre bindik.

Asansör 14. Kattan zemin kata gitmek yerine, 13. Katta durdu içeri mislina ve lavin girdiğinde onlara gülümseyerek sarıldım "günaydınn" mislina ile lavinde bana sarılarak 'günaydın' dedi. "bugün cuma diye mi bu enerji " dedi annem gülerek.
Mislina "tabiki Eylül abla bundan daha mükemmel bir şey mi var cuma günü mutluluk günüdür " lavin mislinanın omzuna kolunu atarak "boşuna dememişler cuma mübarek gündür diye " ben lavin'e kaşımı kaldırarak baktım "bugün çok imanlıyız bakıyorum" lavinde elini kalbine götürerek " eyvallah yiğenim " dedi.

I'amour à première Vue // GxGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin