1 k olmuşuz çok mutlu oldumm 🍾🍾🍾 bunun şerefine bir bölüm atmamazlık olmazdı tabiki
İyi okumalar diliyorum 😽
***
-mercan-
Çalınan kapıyla irkilerek uyandım "ilayda hanım kahvaltıya bekleniyorsunuz " dedi bir kadın sesi ve uzaklaştı. Yatakta üstüme çıkmış başını göğsümün biraz yukarısına koymuş ve uykudan dolayı yumuşaklaşıp allanan yanakları ısırılası duruyordu bu isteğimi başka bir zamana koyup uyanması için ilaydayı uyandırmaya çalıştım.
"İlayda ... İlayda kalk hadi okula geç kalacağız " ilayda biraz homurdanıp bu seferde kendini üstümden atıp yayılarak yanıma düşmüştü. Aklıma gelen şeyle sırıttım sesime sahte bir şaşkınlık verdim.
"İlayda, Taylor swift albümlerini çalmışlar cabuk uyan !" İlayda anında gözlerini açarak küfür etmeye başladı" hangi babasını siktiğim aldı lan albümlerimi, o imzalı albümleri alabilmek için bu kıçımı kırdım hangi had-" diye saydırmaya devam ederken kendini kaptırmış koşarak yatağın biraz çaprazında olan albümlere doğru koştu yerdeki halıya ayağı takılınca acıyla inleyerek kalçasını tuttu "şaka anlamında söylemiştim canım kıçımı kırdım diye niye ciddi alıyorsunuz ki "
Ben yatakta yuvalanarak yanına doğru döne döne yatağın sonuna geldim. İlayda ise çoktan düştüğü yerden kalmış az önce düşmemiş gibi tekrardan seri adımlar atmıştı tek tek albümleri eliyle sayarken rahatlayarak elini kalbine koydu ben ise onun bu uyku mahmurluğundan sıyrılamamış tepkilerini izliyordum sırıtarak.
Arkasını dönünce gülmemek için kendimi sıkmaktan kızaran yüzümü gördü sonra kırmızı görmüş boğa gibi üstüme atladı "şaka mı yapmıştın sen ? Böyle şaka mı olur lan kalbime iniyordu taylor aşkımın albümlerine bir şey olacak diye"
Panik halinden hala sıyrılamadığı için istemsizce sesi yülsek çıkıyordu. "şşşt benim odanda olduğumu mu duyurmak istiyorsun ?" dedim o ise az önceki enerji patlaması halinden sıyrılıp kendini yatağa attı ve başını bana çevirdi "babam dün senin burda olduğunu ve evde uyuduğunu görseydi nalları dikmiştin " dedi gözlerini kapatıp gülerken.
Gözümün önüne gelen benim camdan atlama çalışmalarım ile ilaydanın babasının beni kovaladığı görüntü ürperticiydi umarım böyle bir şey yaşanmazdı.
İlaydayı dürtükledim ve kaldırdım en sonunda bende kalkıp okuldan direkt buraya geldiğim için okul kıyafetlerim buradaydı. Üstümdekileri arkamı dönüp çıkartmaya başladım. Üstümde hissettiğim bakışlarla gülüşümü saklayamadım "manzaran güzel galiba"
Sesi çıkmayınca arkamı dönüp kontrol ettim dudaklarını ısırmış yanakları ve kulakları kızarmıştı yakalanmanın verdiği utançla. Üstümdeki gömleğin son düğmesini de ilikleyip parmaklarımı saçlarımdan geçirip düzene sokmaya çalıştım küçük tutamları.
"Banyoda tarak sprey var onları kullanabilirsin" dedi gömleğini kısa eteğin içine sıkıştırınca. Okul formamız klasik beyaz gömlek, alt kısmı tesettürlüler için uzun etek açıklar için de diz kapağının orada kısa etek, erkeklere de siyah pantolondu.
Teşekkür edip odanın içindeki yeni fark ettğim banyoya ilerledim beyaz kapıyı açıp içeriye girdim. İlk çekmeceyi açınca iki taraktan birini aldım tarayıp yerine koydum saç spreyini de uzaktan püskürtüp tekrar kuş yuvasına dönmemesi için sabitledim. İlayda içeriye girdiğinde oda aynı işlemleri tekrarladı ve diş fırçası çıkardı kendine ve açılmamış paketlerden bir tanesini de bana uzattı tekrar teşekkür edip suya tuttum ve diş macunu sıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I'amour à première Vue // GxG
Genç Kurgu" En büyük günahım yeşil gözlerindi, beni günah işlemeye iten aynı zamanda cennette gibi hissettiren ."