10.fejezet- Mézes Madzag

32 4 2
                                    

November közepén egy hatalmas botrány alakult ki az interneten. Hiroval kapcsolatos, amikor láttam, alig hittem el, még most sem tudom mit gondoljak róla. Először is, Eun volt a fő énekes Hiro bandájában, innen ismerik egymást. Sosem jöttek ki valami jól, ezért volt nekem annyira ellenszenves ez a férfi. Eun azt terjeszti most a médián, hogy Hiroto édesapja megölte édesanyját. Nagyon sokan zaklatni kezdték a válaszok kapcsán Hirot, hiszen úgy mint én, senki sem tud semmit a múltjából. Én még nem beszéltem Hiroval azóta, hogy a hírek elterjedtek, viszont folyamatosan nézem az újjabnál újabb híreket, és próbálom kideríteni az igazságot. Legtöbben nem hisznek Eunnak, hiszen elég abszurd elképzelés, hogy egy világsztár apja gyilkos lenne. Ráadásul pont a feleségét milyen okból ölné meg? Talán köze van annak, hogy Hiro nem Japánban él most is, vagy ez nem ehhez fűződik? Nagyon sok kérdésem lenne, mégis egyikre sem tudom a választ. Jobban belegondolva, amikor ő híres lett, senki sem tudta honnan jött, vagy mik a céljai, csak megjelent, sikert aratott és világsztár lett. Attól függetlenül hogy szeretem a zenéit, nem azokba, hanem belé estem szerelembe, szóval ha nem lép színre és egy átlagos emberként ismerem meg, akkor is szeretném. Tudom hogy egy jó ember, akár gyilkos az apja, akár nem. Nem hinném hogy bármi köze lenne Hironak ehhez az ügyhöz, azon kívül, hogy a szüleiről van szó. Ha pedig valóban ez történt, tényleg van elég oka arra, hogy nem osztja meg senkivel magánéletét.
Nem látom értelmét annak, hogy ráírjak, valószínűleg most nagyon elfoglalt és azt sem tudnám mit mondanék igazából. Ő is mindig itt volt nekem, neki is támogatásra van szüksége, méghozzá személyesen. Úgy döntöttem ellátogatok házához, akár tetszik neki, akár nem, ott kell lennem és segíteni neki, hiszen meg kell mutatnom, hogy rám mindig számíthat. Útközben egyre szaporábban lépkedtem, mert legbelül érdekelt az igazság és egy percig sem szerettem volna magára hagyni Hirot. Az is valószínű, hogy továbbra sem fogja megosztani velem múltját, elvégre előző párjainak sem mondta el, én pedig még csak nem is vagyok a párja! Megérkeztem háza elé, nem túl nagy, nem is túl kicsi, bár gyönyörű kertje van, és a kerítések is magasak. Félve becsöngettem kapuján, majd egyből hozzám futott Zelda. Óvatosan be nyújtottam kezemet neki, amit megszagolt, majd nyaldosni kezdett, én pedig nevetésben törtem ki, a csiklandozása miatt. Megsimogattam fejét, ami nagyon tetszett neki, ezért a bejárati ajtóhoz sietett, majd vonyítani kezdett, valószínűleg Hironak. Pár perc múlva atlétában kijött, álmos arccal és kicsit kócosan. Zelda két lábra állt és boldogan köszöntötte Hirot, aki megpillantott engem, kicsit meglepődött, majd meglepetésemre, ellenőrizte szájszagát diszkréten. Lehet félre értette, és azthitte, miatta nem csókoltam meg? Ez így még kínosabb, jó hülye vagyok...

-Mit keresel itt?-kérdezte halkan, miközben körül nézett, hogy nincsenek-e mások az utcában.

-Kérlek engedj be, hiányoztál...-válaszoltam halkan, mire kinyitotta a kaput, Zelda pedig nekem ugrott és boldogan nyüszített. Megsimogattam füleit, Hiro pedig vissza zárta eközben a kaput.

-Aludtál?-kérdeztem.

-Nem, de ha ennyire zavar a kócos hajam, akkor majd megfésülködök.- válaszolta kicsit flegmán? Nem hallottam még hogy így beszélne, mégse volt olyan durva viszont. Hiro előrement én pedig követtem, be az ajtón. Nagyon szép háza volt, gyönyörű konyha, megannyi lehetőséggel, már el is képzeltem mennyiféle ételt fogok neki készíteni ebben a konyhában, mennyit fogunk filmezni a nappaliban lévő tv-n és hogy mennyit fogunk együtt fürdeni romantikus gyertyafényben. Hiro nem viccelt, tényleg elment fésülködni, én pedig szó nélkül bementem szobájába. Kicsit kupi volt, lehet azért mert az elmúlt napokban a hírek miatt nem nagyon hagyta el az ágyát, viszont otthonos volt, és mégis menő. Két gitárja falán lógott, ágya pedig egy franciaágy volt, egy szép nagy ablakkal. Nagy szekrényei voltak, gondolom mivel sok ruhája van, hiszen szereti a divatot. Éjjeli szekrényén telefonja töltött, ami le volt némítva, elvégre a botrány miatt, biztosan sok értesítése lehet, meg egyébként amúgy is.

Kottába VésveWhere stories live. Discover now