20.fejezet- Kígyót Melengetek Keblemen

21 3 0
                                    

-És azóta nem hiányolod? Vagy már egyáltalán nem gondolsz rá?-kérdeztem Hirot lepődötten már a kocsiban, éppen a háza felé vezetett.

-Néha eszembe jut, de már túl tettem magam rajta. Az első hónap nélküle nagyon rossz volt, de idővel túlléptem és ugyanúgy ment tovább az élet.-válaszolta az utat nézve, kicsit nehéz volt felidéznie mind ezt a kedvemért, de örülök hogy megtette.

-Sajnálom ami történt a bárban, tényleg nem tudtam, hogy oda fog menni Teo és elront mindent. Akkor tényleg ő az a Dylan volt, aki Adrien öccse?

-Igen, és ne aggódj, nem haragszom. De örülnék ha mesélnél arról, mi történt az elmúlt két hétben veled.- pillantott rám szemeivel.

-Örömmel. Yun beteg lett, ezért egyedül ültem az ebédlőben és Teo mellém csapódott. Vietnámi és új tanuló a suliban, most tizedikes. Csak barátok vagyunk és tényleg semmi olyasmit nem csináltunk, csak egyszer egy ágyban aludtunk amikor nála voltam, mert kiborultam eléggé és bőgni kezdtem a hiányod miatt.-vallottam be szinte hadarva.

-Együtt aludtatok?-ráncolta össze szemöldökét felém pillantva.

-Igen, de csak egyszer és semmi komoly nem volt! Remélem nem bánod hogy elmondtam neki, hogy te vagy a barátom. Ő nem olyan, szóval biztos nem mondja el senkinek.

-Nem bánom, ne aggódj. Inkább kicsit rosszul érzem magam, amiért nem írtam vissza. Béküljünk ki szerelmem.- kért aggódóan én pedig belementem. Örültem, hogy végre újból együtt lehetünk, együtt beszélgethetünk és együtt csinálhatunk mindent, úgy éreztem kicsit kevesebb dráma kéne az életembe. Rosszul érintett, hogy Hironak ilyen bizalmas kapcsolata volt előttem, mégis próbáltam minden erőmmel pozitívan gondolkozni.

-Shota, elfelejtettem mondani, hogy most veled sokkal boldogabb vagyok, mint valaha Adriennel voltam.-mondta ki azokat a szavakat, amelyek hatalmas bátorságot öntöttek belém. Hihetetlenül boldog lettem, elszállt az összes önbizalomhiányom, teljesen bátor lettem és örömteli amiért én boldogabbá tudom tenni már most. Elkalandoztak gondolataim, amint őt néztem, nagyon hiányzott nekem, alig hiszem el, hogy két hétig kibírtam nélküle. Szó nélkül kezem farkához vándorolt és simogatni kezdte azt. Hiro meglepett arckifejezése szinte farkán is érződött, szemei többször felém pillantottak, nem értette mégis hogy jött ez nekem hirtelen, főleg a kocsiban. Még elég messze voltunk a házától a forgalom miatt, ezért úgy gondoltam közelebbről is megnézem farkát. Odahajoltam, lehúztam a sliccét majd kivettem, érintéseim miatt szinte már teljesen felállt. Nem tudtam, hogy neki is ennyire hiányzik a szexuális életünk is. A vezetésre koncentrált ettől függetlenül, nagyon figyelt az útra, csak néha pillantgatott le rám. Kezeim közé vettem és szopni kezdtem, ő pár perc múlva halk nyögésekkel díjazta ezt, viszont még mindig az utat nézte. Talán Hironak ez tetszik a legjobban, mivel még csak én szoptam le egyedül egész életében. Egyik keze már hajamnál pihent, néha megsimította tarkómat és fejemet néha pedig a kormányra csúsztatta vissza a másik kezéhez.

-Ahh Shota, zsebkendőbe... Ne legyen olyan a kocsi.-mondta, majd kezemhez nyomott egy zsepit, gondoltam nemsokára elélvez ezek szerint. Oldalát kényeztettem számmal farkának, közben pedig kezeimmel is simogattam aminek az eredménye tényleg az volt, hogy a zsebkendőre élvezett. Boldogan néztem ahogy halk nyögések közt sikerült rajta könnyítenem, erre ő leparkolt, azthiszem hazaértünk. Hirora néztem, amint felhúztam sliccét, nem vallanám be neki, de azt akartam hogy ő kezdeményezzen szexben. Remélem nem fejeztük be...

Felkapott ölébe és bementünk a házba, letett lábaimra amint az ajtót becsukta és ajkaimnak esett. Vadul csókoltuk egymást, mindkettőnknek szörnyen esett az a két hét kiesés. Én ezek közben bátran vettem le a ruháimat és dobtam le a földre, szinte már egyáltalán nem is voltam szégyenlős. Hiro inkább csókunkra koncentrált ezért én kezdtem levenni róla az öltözetet. Megfogta finoman kezemet és csókunk közben beljebb húzott szobájába, a falhoz nyomott óvatosan és nyelvét beljebb nyomta, hogy az enyémmel találkozhasson végre valahára. Úgy éreztem közelebb nem is lehetnénk egymáshoz, de én mégis jobban felakartam páromat tüzelni. Levettem boxeremet és az ágyára feküdtem hasra, óvatosan felhúztam az egyik lábamat is, hogy fenekem jobban látszódjon és bepucsítottam. Így néztem szemeibe mosolyogva, tudván hogy mennyire feltüzelem ezzel, ugyanis farka is kezdett feljebb állni, mellkasa emelkedésén pedig láttam a szapora lélegzeteket amiket vesz. Lassan közeledni kezdett felém én pedig hátamra fordultam, így láthatta ő is mennyire ingerel. Felém mászott és vadul nyakamba csókolt, ezek közben pedig megfogta egyik kezével arcomat. Térdemet kicsit feljebb húztam aminek az eredménye az volt, hogy teljesen farkához simult, le és fel húztam térdemet hogy jobban feltüzeljem őt.

Kottába VésveOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz