3.fejezet- Széllel Szemben

37 8 0
                                    

Az éles csengőszó zökkentett ki gondolataim világából, barátaim pedig egyből hozzám fordultak székükkel, hiszen ezelőtti szünetben megígértem nekik hogy mesélek Hirotóról. Do-Hyung és Yun nagyon szeretik, So-nak viszont nem ő a műfaja, inkább a metál és punk rock zenéket preferálja. Do-Hyung a nővére esküvője miatt nem tudott eljönni a koncertre, hiszen pont egy napon volt a két esemény. A közös csoportunkba sokat is nyafogott, amiért pont lekéste ezt a kihagyhatatlan koncertet.

-Yun ezt tudja, de igazából annyi volt, hogy a backstagere vitt Hiroto huga, aztán ott beszéltem vele kicsit, majd másnap az instastorymra válaszolt és találkoztunk a parkban.-foglaltam össze röviden a fiúknak, akik izgatottan várták a szaftos részleteket.

-Ennyi? Shota ne szórakozz már, mesélj kicsit részletesebben, egy világsztárral beszélgetsz már egy hónapja a telefonon!- háborodott fel Do-Hyung. Igaz is, már ahhoz képest elég rég óta beszélgetünk, majdnem minden nap, persze amikor rá ér Hiroto és én is.

-Sok személyes dolgot megosztott velem ezalatt az idő alatt, és kicsit közelebb is kerültünk egymáshoz a parkban.. - folytattam volna.

-Közelebb?? Mármint fizikailag?-tette fel a kérdést So, aki majdnem kiesett a padból, annyira hintázott a székén.

-Fizikailag is, kacsákat etettünk a parkban a tó partján, elég közel voltunk egymáshoz, aztán haza is kísért.- meséltem tovább, már nem tudva kinek a szemébe nézzek- Akármennyire is szeretnétek, nem fogom elmondani milyen dolgokat osztott meg velem, mert még én sem dolgoztam fel teljesen amiket mondott.

-Hiroto meleg???-kérdezte Do-Hyung kicsit hangosan, mire pár ember felfigyelt.

-Nem! De ne legyetek már ilyen feltűnőek, nem akarom hogy mások is tudják hogy milyen jóban vagyunk.

-Miért? Szerintem nem kéne szégyellned, mindenki szereti. - szólalt meg Yun, miközben haját igazgatta. Legbelül azért nem akartam híresztelni, mert féltem hogy mással esetleg jobb kapcsolatba kerül mint velem, akkor nagyon féltékeny lennék.

-Azért nem szeretném híresztelni, hogy ne csalódjon bennem Hiroto, hiszen elég személyes dolgokat osztott meg velem.

-Igazad van, szerintem ne faggasuk tovább, nehogy valami baj legyen belőle.- értett egyet velem Yun, a két fiú pedig sértődötten forgatták szemüket.

-De ha már ilyen közel álltok egymáshoz, hívd el egy randira! Ha pedig nemet mond akkor csak mondd azt hogy egy fogadás volt.- tervelte Do-Hyung.

-Nem szeretném azt mondani, hogy egy fogadás miatt hívom el, még azt fogja hinni, hogy jatszadozok vele!- emeltem fel kicsit a hangomat, hiszen tényleg ismerem Hirotót és tudom hogy neki ez nagyon nem tetszene.

-Azért egy próbát megér.- értett vele egyet So, majd egyszerre hátra fordultak, hiszen a csengő félbeszakította közös megbeszélésünket. Az órák hátralevő részében sokat töprengtem azon, hogy hogy lehetne elhívni Hirotót egy randira. Igazából ha belegondolok, nem is nekem kéne meghívni, hiszen ha járnánk, valószínűleg ő lenne a dominánsabb fél is. Viszont abba is belegondoltam, hogy nem akarom azt az érzést kelteni Hirotóban, mintha én valami szerencsétlen életképtelen lennék, ezért is akarom össze szedni a bátorságom és elhívni. Az elmúlt hónapban elég sokat beszélgettünk, szóval szerintem nem lenne túlzás elmenni randizni, hiszen már eltelt egy kis idő mióta megismerkedtünk.

Ebédszünetben a szokásos helyünkre ültünk négyen, kinyitottuk az uzsonnás dobozunkat és elkezdtünk enni. Néha cserélgetni is szoktunk, ami eléggé jópofa szerintem, ezért is szeretem ezt a társaságot, hasonlítanak rám.
-Szóval sokat gondolkoztam, és nem tudom hogy kéne elhívnom. Arra gondoltam, rá írhatnék este, hogy nem akar-e valamikor randizni... De szerintem az már túlzás lenne ha elmennék a házához, nem?- kérdeztem mire a többiek kínosan össze néztek.

Kottába VésveTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon