A szilveszteri bulira készültem, miközben Yoshi üzenetén gondolkoztam. Igazából nem válaszoltam neki, a napokban csak ezen kattogok. Lehet igaza van és Hironak tényleg azért nem volt tartós kapcsolata fiúkkal, mert nem illenek hozzá. Úgy döntöttem kicsit most változtatok a külsőmön, hátha így jobban fogok tetszeni Hironak. Egy simulós fekete garbót vettem fel és az eddig nem hordott fülbevalóimat is előkerestem. Régebben lyukasztottam még ki a füleimet, bár mindig elfeledkezek róla, ezért nem igazán szoktam élni a lehetőséggel, hogy hordjam őket. Belegondoltam, lehet hogy elfogom magamtól taszítani a változás miatt, de inkább kockáztatok és így megyek el. Valószínűleg hatással volt rám az, amit üzent Yoshi nekem, de nem számít, bármire képes lennék Hiroért. Ha jobban belegondolok, nem nagyon beszélt nekem a lány párkapcsolatairól, lehet azért mert azok az idők voltak neki a legértékesebbek. Igaz már egy ideje együtt vagyunk, bár még mindig úgy érzem, hogy vannak titkai, amiket nekem kell felfedezni a bátorságom társaságában. Ma este elhatároztam, hogy mindent megteszek, hogy ne veszítsem el magam mellől a barátomat. Egy kisebb táskát vittem magammal, amiben a pizsamám volt és a többi fontos dolog amit általában elviszek, ha Hironál alszok. Pénzt is vittem magammal annak ellenére, hogy ő fizet. Bézs színű kabátomat felvettem a garbóra, egy sapkával és Hiro sáljával együtt. Beállítottam a hajam mégegyszer a tükörben indulás előtt, majd körülbelül este hétkor útnak indultam. Már nagyon vártam, hogy találkozzak Hiroval, bár tényleg fájt a szívem azok a dolgok miatt amiket a huga mondott. Féltem, hogy tényleg hamar vége lesz a kapcsolatunknak és ábrándjaink csak messzi álmok maradnak, nem pedig a jövő. Arra is gondoltam, jobb lenne ha egy lánnyal lenne együtt, hiszen a média jobban fogadná el a heteroszexuális kapcsolatát...
A szórakozóhelyhez érve, megálltam a bejárat előtt, aztmondta ott várjam. A telefonomon néztem az időt, kicsit hamar értem ide, szóval türelmesen vártam páromra. Majd megpillantottam. Hosszú világos szövetkabát volt rajta, egy fekete garbóval, ami velem ellentétben nem simulós volt. Haja tökéletes volt, úgy mint mindig... A kabát kiemelte széles vállait és szemei amikor rám pillantottak egyszerűen elolvadtam. Kíváncsi vagyok, hogy őt elvarázsolta-e külsőm...
-Szia szívem!-köszöntött egy nagy öleléssel- Már nagyon hiányoztál.
-Nagyon vártam ezt az estét, boldog vagyok, hogy veled tölthetem az új évet Hiro!-öleltem vissza óvatosan, mire ő megsimította hajamat.
-Én is. Úgy látom össze öltöztünk. Aranyos rajtad ez a simulós garbó, kiemeli a mellkasodat, nagyon tetszik.-ámuldozott rajtam, ami eléggé felvitte önbizalmam. Szerintem feltűnő volt a fülbevaló füleimben, mégsem hozta azt szóba. Szó nélkül megfogtam kezét és így indultunk be a helyre. Kicsit sem voltak kevesen az Újévnek köszönhetően, ilyen forgalmas helyen még a srácokkal sem voltam igazán, de mellette biztonságban érzem magam. Hiro odaintett a pultosnak, aki szintén úgy tett, majd egy elég jó helyre leültünk. Az asztalra ki volt téve egy kisebb foglalt tábla, valószínűleg akkor beszélt a pultossal és lefoglalta a buli legjobb helyét csak nekünk. Tényleg láttam, hogy Hiro annyira odafigyel erre a kapcsolatra, mint egy kártyavárra, kezdtek kirajzolódni a részletek. Egy itallapot kezdtünk közösen nézni. Most viszont nem mertem semmiféle alkoholt kérni, a múltkori miatt sem, de gondoltam Hiro sem tolerálná annyira. Próbáltam a lehető legjobban odafigyelni, nehogy elszúrjak bármit is.
-Egy alkoholmentes epres koktélt szeretnék én...-mondtam Hironak, figyelve reakcióját.
-Aaa, az nagyon finom, majd ihatok belőle egy keveset? Nem szeretnék epreset kérni mégis hiányzik az íze. Aranyos választás.
-Reméltem hogy ezt mondod, általában ezt szoktam kérni ha elmegyek valahova... Majd kérek kettő szívószálat nekünk.- elmosolyodtam ezek után, nagyon hiányzott közelsége.
ČTEŠ
Kottába Vésve
RomanceEgy történet egy csendes koreai fiúról akitől egy azonos nemű világhírű énekes ellopta szívét. Egy forró augusztusi napon megismervén személyesen, úgy érzi Shota megváltozott az élete. Egyik legközelebbi barátjává válik a sztár, vagy talán többé is...